Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és a chair-es-white-wait(szék es fehár vár) és környékiek fel sem kerültek a vidikre...
de majd egy másikra bizti...
szép napot ide is
sipirc kifelé motorozni,itt a tavasz
na.. látom valaki már meg is nézte és remélem nem ötszentest dobtatok hogy jó
hanem csak egy 4 szentest

az fasza..
most már nem priváth
Mit is mondtatok, mennyi a minimális préssáv 250ccm es moccoknál általában?

Most hogy lent volt a hengerfej, megnéztem. Nálam a préssávot csak a hengerfej tömítés meg a hengertalp tömítés adja, ezek nélkül simulna a dugó a hengerfejen.
Jó a vágás Vik
Viszont az 1 órás az privát, nem nézhető meg
Ronis, az úgy túl könnyű lenne nekem nagyon bejön az RMX váz, tank stb. kiképzése, a bergen pl. nem tudok kapaszkodni térből, a GG persze még nem tudom.

Raaay, ha netán megcsinálódna egyszer, ez lesz a neve
Igen, én is erre gondoltam, de hátha tudtok segíteni. Egyáltalán érdemes ilyen motort venni csak motorozgatásra vagy maradjak inkább a simsonnál.
Nem tudom,hogy itt valakinek van-e ilyen vagy ehhez hasonló kis motorja,efektív azért nem kapsz lényegi választ hamarosan
Konkrétan erről lenne szó!

http://www.kepesmotor.hu/gasga...
Sziasztok!

Ismét feltenném a kérdést a kedves fórumozóknak, hogy mit lehet tudni a következő gépről.

Kinéztem magamnak egy gasgas ec50-es motort. Érdeklődnék, hogy mire képes egy ilyen motor. Eddig is ezt a kategóriát néztem csak más márkákat. Milyen ennek a gépnek a szervizellátottsága, lehet hozzá itthon kapni mindent? Mennyire bírja a strapát. Én 95kg és 182 cm magas vagyok, többségében munkába járni motorozgatni szeretnék vele, mert szimpatikusabb, mint egy simson. Mennyit lehet vele menni, mert azért nem 45-50-el akarok gurulni.

Előre is köszi a segítséget mindenkinek. - Tényleg nagy segítség lenne a véleményetek.-
Én már végig is néztem
kuuuuurva jo vik
na kész a zarándi motorozás bemutató..vidi..1.03.00 hosszú

egy panziós indulástól... ez kb egy 60km es extra extrémjó túra..
persze nincs benne minden nyom.. pl dew a patak sem.. meg sok másik..duplaszikléás semm..de azért elég sok ott van...
http://youtu.be/FA5AmADL6P8
kissebbki de élvezhető 25 perces verzió...
végig izgalmas.. a wégletekik szélsőséges..ponty mint aki szerkesztette(az élet irta, zari rendezte, a lyutúb meg vágta,, a gasgas meg megette
déw..
hidd el..nem szeretnéd...
mert utána a motort sosem kéne kókányolni...kitalálni hogy a dugón mér van akkroa repedés.. mért nem esiksz bele a paúer szelep a hengerbe meg a qplungja ia mér nem romlott még el
nem leene ez jó neked...

a lánckerék tényleg kisssé..de tanán az ég bele is férhet... illetve a vázon lehet balami crmo4-5 anaggal ki lehetne igazitn ihogy a lánc nekvirnyákkojjon bele..
de az a baj hogy ailla a hádtcshó kerete is beljebb tartja.. bár azon lehetne a távtartók mahinálásával.. változtatni..5mm schimán..
nem sok a hijja,sztem meg is lehet oldani

mi lenne a neve?suzugaz
halyrá dévved

na itt az 1veleg..ez a kissebbik verzió..
a fán verzió
http://youtu.be/4pifHBzHPHM
Dew nem lenne egyszerübb egy komplett 300 ec-t venni?


neked valami fobiád ez a folyamatos farigcsálás...
Én is elindultam GASGAS irányba
Kértem egy GG blokkot megnézésre a kíváncsiságom csillapítása végett, hogy vajon bele lehetne-e tenni az RMX blokk helyére.
Az eredmény érdekes, még nem pontos, csak rákukk volt.
Egyenlőre a párosítás megbukott egy ponton biztos, a lengővillát meg kéne faragni bár a tengely átmérő pont jó, a fő bajság, hogy a lánckerék kijjebb esne
Egész jól egyben van, legalábbis így kívülről!
Szétborítod?

Ha mentél vele, majd mesélj, milyen a Yami 4t hez képest
Jók voltak darabokban is!
Legközelebb, ha vágott videót linkelsz be, a publikus linket tedd ki, mert így nem tudjuk megnézni
Szép napot!
válogatós fasznak pinába a helye