Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudom hogy csak irigy vagy! Minnyá át is megyek az értékmentő fórumra,mert ott normálisan válaszolnak az embernek ha kérdez valamit.Mondjuk ott soha nem kérdez senki semmit!

Nem azt akarok,maradok a traktornál. Szeretnék venni egy újat,csak ezt el kell adni hozzá, nem lehet két motor,mert az asszony szétcsapja a fejemet!
szaroskiskristály...
mé nem irod meg az igazat...
az van hogy az asszony szolt hogy valami férfilyas gépet vegyél amivel küzdhetel mint disznó a lyégen valami 2t
Elolvastam a novellád
Ezek szerint Szali még is veletek ment, nem az asszonnyal welnessbe
Az ilyen
Hóógyne lenne? Normális vagy? Anélkül nem is lehet motorozni! Mert neked nincs? Van hozzá még láncon lógó kamionos brifkóm is!
Szép estét!
Mi volt a symában?
Motorkázás? Még nem olvastam vissza , de majd megteszem

Kimentem ma, de minek átrakom a sima gumit, s amíg az nem lesz jó, nem megyek addig szerelek
Hegy déli oldala takony sár, amiben persze a 1,5 báros csavaros szart se fog, többi helyen 5-10cm olvadó latyak, alatta sár, amiben megint nem fog a csavaros, sok helyeken full jégpáncél...
így válassz gumit Patakban jött lefelé olyan víz, nem mertem átmenni rajta
Ha már KTM meg apró... WP Leszophatnak,egy új papucsért elkérnek egy vagyont,közben meg be sincs fejezve a gyönyörű munkadarabjuk....... Ennyit róluk
haggyál már a gyík űlésedel...meg a strasszal kirakott markolatokal...
van hozzá rojtos kabát, rojtos végű kormány markolatal? mert akkor lehet megér egy tábla csokit..
A kicsire nem adunk az apró meg ..... ?
De bazzeg az arany kerekeket csináltattam bele csak 1,5 milláér,és akkor még a nevadai gyíkbőr ülésről nem is beszéltem,a swarovski drágakővel kirakott markolatok mellett!
jimmi.. ne viccelj már árulgatod itt a veterán vizsgás kacatodat arany árban....
2004-es papíros,rendeltetésszerűen használt,de motorikusan,futóművileg rendben levő EXC-t tudok adni 700-ért.Kartervédő meg ilyen bizbaszok vannak hozzá.Ha gondolod írok bővebben.A motor nem új,de rendben van.
hallotam valami na gy durranást pár órálya.. hát akkor az azvolt hogy ott leesett
mer okos vagy..,dobálom itt neked az öt szentes aprót
én odaadom.. csak rályosz hogy a 2005 sx nem trakszos hátsótelós cask lóg a pds ..de ugyan azt tudja ezáltal..
nincs mit
laci... nekem az előző 300-as rendszámos volt.... annyi értelme volt fizettem rá a biztositást, meg 2 évente a műszakit...
szoval magyarán semmi

szerintem meg ha elfogadsz egy tanácsot akkor vegyél 4t-t... ha azzal jobban ment a motorozás, akkor hagyd a picsába ezt a mások mit mondanak dolgot, és vegyél olyat ami bejön.
hát én is úlyat vennék..az tuti..használt ótvar szar 8 évessel járjak
lya most is az van?
hát szégyelem is magam miatta...mikor az 1 éves gépek mindég zat látják a kis öreg megent fent pihen egy fánakdöltve..
mert már öreg és nem érdemli meg hogy kinozzam, szenvedjen.. vigyázni kell rálya

a 206-8 gasról én is ezeket hallom.. de a 2012 ec 300ról meg azt hogy a blokkja nem az endúrózás ne továbbja

azért laca elmondok ezt azt..én pl csa kár alapján nem vennék motort.. pl ezt a kártélyem sx 525 is azért vete mmeg mert 4kiló volt .+ilyet akartam mindég is..már 1990ben is..csak akkor még nem tudta mhogy 22 év múlwa sikerül

de minden képp ha motorozni is sakars zés nem csak a garagéb a örülni egy haveri bandában sörre la kézben szortizgatva a nagy lófaszú hercegről és a shár-kány harcáról..akkor azért tutdd milyne amit te akarsz.. és úgy válassz aból!
amúgy meg mindenki azt vesz amit akar...csak pénz kérdése...
pl én reggel akarta megy tibi csokit..de boci lett helyette..bánatomba megent hiztam 15 dekát
szóval tudd mit akarsz..
vedd meg hivj fel kijössz velünk... szali lesz a vezetőd...lesz egy eladó motorod
Nagysokára felfogtam hogy mit hadoválsz itt nekem.
Akkor írom még egyszer . 2012es ec 300 ról írtam tapasztalatot. Nem pedíg a 2006 os évjáratról,amit mindenki dicsér. Tudok olyan példányról,ami 550üzemórát ment felujítás nélkül. Többek között ezért is mertem bevállalni au új Gas Gas -t mert csak jót olvastam róla.Tehát bárki vehet 2006os 2008 as Gas gas-t jól fog vele járni,mert olcsó. De 2013 as 1.650.000 ért ezen nem érdemes gondolkodni.Vannak néha olyan dolgok a motoriparban,amik furcsák. Pl. A 2007es 09 es Kawasaki KX 250f 300üzemórát elmegy a gyári hajtókarral. Van nálunk 3 db ilyen példány,,,ezért merem írni. Mutass egy 2013as cross gépet ami ezt tudja. Nincsen. Amúgy meg az a lényeg egy motorvásárlásnál,hogy minél jobb állapotban legyen,és hogy mindent tudj róla. Én elég moyos vagyok,így sokszor nemtalálok jól leinformálható motort,és újnál kötök ki. De érdemes várni,mert az újat meg mindig sajnálni fogod...
hát öreg el kell keseritselek. nem sok rendszámosat fogsz találni sem exc ben sem sx ben. viszont hogy hogy nem az enyémnek van törzskönyve meg forgalmija. hihi. mondjuk pár honapja leadtam a rendszámot mert faszom fizetgeti az adokat untam már kivonogatni félévente ideiglenesen. de ki lehet váltani ujra és akor hopsz van rendszám megint. . a törzskönyvel szoktam kivinni a határon igy nem cirkuszolnak.
igen, nem ártana eldöntenem... 2t vagy 4t ezzel fekszek ezzel kelek az fogja eldönteni nálam, hogy melyikből találok jobb állapotban ugyanazért a pénzért.
az biztos, hogy nekem a 4t-vel könnyebb menni, mert próbáltam egy 300 xc-t de nagyon nem ment vele a motorozás... viszont azt mondják a nagyok, h először 2t-vel tanuljon meg az ember motorozni, utána jobban fog menni bármivel is próbálkozik később. szóval mind1 2 vagy 4t.
persze ezt az 5éves dolgot egy elfogult ktm fun mondta, azt tudom én is hogy gg csak 2t-ben jó abban az évjáratban amit én tudok venni, az újabbakról nem sokat hallottam.
köszi Szalajtós, de most úgy gondolom, hogy valami papiros motort szeretnék nem crosst a tiéd meg sx asszem. ez csak az én faxságom, de nem árt a rendszám, vagy legalább az hogy rendszámozható legyen később.
laci , először egyáltalán érdemes lenne eldöntened hogy hány-ütemet szeretnél

ezen meg jot kuncogtam hogy a gasgas le van maradva 5 ével a ktm-töl....

a gasgas 2t-ben nagyon jo technikákat csinál, bár abban nem is nagyon lehet ujdonságot kitalálni....a 4t motorjárol meg nem beszélünk... bár a mostaniakat meg yamaha blokal szerelik ha jol tudom, szoval ott is megprobálnak biztosra menni...
köteles rész jó volt...
már az hogy nem az enyémet engedtök le az éles sziklákon..az meg kifejezetten tetszet
az hogy robur is akarta az is szimpli volt.. pedig az övét még akár 3 an vissza is tudtuk volna cibálni a nyomra de igy is szépen okossan leengedtük há-roma.

aztán jött a patkós ..na ott én rádobtam háromat...mert amúgy nem éeztem volna jól magam hogy mindenhol 1ből feljutok
de aztán jött a blek szúp..angolul..
magyarul fekete leves

a halálfeljáró mellett ...az a hegyoldal mindenhol kellően merdek..de most sárban még csúszós meredek is...
na ott oszt volt harc az elemekkel....
de persze a kis 525 azért két zorróval megoldotta az t a hegyet is ..meg muicvvel vót időm.. ezért még a fűrészt is előkotortam a táskából..és mondom akkor a 1100 forintot még hasznositom
tehát vágásonként oltcsHobb lesz
plusz ha az t gaajkat szétvágom megkönnyitem a feljutást.. illetve nem megkönyitem hanem lehetővé teszem!
krisz addigra már egészen felzárkózott...szali meg robur az meg küzdöt voalahol mélyen.. csak azt lehetett halani egyszsr a 4t üvölt fel fálydalmában..egyszer a kétté
aztán szépen elcsomagolta ma szettet és usgyi neki... még egy utolsó nagylevegős elindulás...
párkányról joibbra fel és teligáz...illetve totálgáz
kettő nyélen.. ugy indult el mintha kisegér szaladna felfelé a hegyoldalt de haladtam...
fent eltel múlt az idő...krisz nemsoká jött aztán szali is 10perc múlva.. aztán robúr az kicsit még dolgozott...ilynekor aki küzd annak csak úgy repül az idő..kb úgy érzui az ember..na it a büdösrohadt életbe nem jutok del..de robúr.. robúr az feljün... ugyan úgy mint a nap minden reggel.. .csak idő kérdése
és mikor felér.. nem kell pihenni vagy akár mi.. mehetünk is...egy igazi ályron men
ha fele olyan ügyes lenne mint krisz ..dupla olyan szép mint én és kétszer okosabb mint a milyen gyagyás. .hát azzal sem nenénk többre
viszont ha én fele olyan erős lennék mint robúr ..és dupla olyan gazdag mint zsirferi...vennék magamnak egy olyan lasztekszes szerkót ...és már rég ályronmen hasszépségbajnok lennék..
na mindegy..

lényeg hogy elpusztithatatlan..a robúr ott van és gó...
bele a bogaras patakba onna a fenyveses zorró kifelé.. hát az olyan sáros volt mint soha.. kivánta azt hogy eddig 1 középgáz zorró helyett kettő nyélen és hátraterheni...
na ott is volt fasza harc.. épp elhúkodta ma végén az útból a fákat.. amiken befeküdtem.. aztán jön a tanárom és hippi hoppi már fent is volt... mondom de egy ari srác vok..én meg szenvedte tovább emerre mert már vissza nem tudta menni...
de nem baj.. húztuk vontuk a szekeket krisz meg fent csendben volt és nem ugatott hogy mit bénázunk ott .
én 6 kiloért oda adom a motorom rengeteg extrával. nem sorolom mik de reengeteg. és jo a gép. van egy 2006 os xc 250 szegeden is aránylag jo gép . asszem 7 körül adja nagytank nincs nagyon lelakva sem meg is tudod nézni alkudj meg vele.

szerintem ktm et vegyél . amugy tényleg van sok 2004-6 körüli 450-525 kicsi pénzekért azokat is érdemes megnézni. ki lehet hozni belöllük használhato lomot. amugy 700 ért oriási mákkal már lehet ráakadni egész ujakra is 9-10 körüli 250-300 akra. de azokra költeni kell rendesen . a kmövetkező ugrás 900 környéke ahol már találni jo gépeket. de jok arégebiek is . lásad én is azzal megyek és mindent tud amit az ujak. mondjuk az enyém többe van mint egy 13 as. nagytank uj motor uj kuplung sxs telok stb.
Hello.
rég voltam erre, még titokolvasóként is...
eladtam a DRZ-t. most vagyok gondban mi legyen helyette. Kinéztem egy 2006 vagy 7es EC300-at gerecsénél de elvitték 2 nappl korábban, mint én adtam el az egyémet , mondjuk volt aki azt mondta h a Gasgas 5 évvel van lemaradva a KTM-től. Most van egy 06 EXC 300 Mesterszálláson meg egy 07 Beta 450RR és egy 525RR. Még azt sem döntöttem el 2 v 4T legyen. Betán érdemes egyáltalán gondolkozni, azt tudom, h exc blokkos gépek, az áruk jó nagyon. ha esetleg valaki tud valami gépet 6-700 között ne tartsa magában, a hirdetéseket már kivülről fújom, de nem sok van...