ja ez csak pénz kérdése...
a lófaszt.
pénz és haver...meg hogy hova ia és hány kilóméter az...
nekem minimum 320km oda vissza...
te 400km...dév
440
de karánsebes sincs messzebb mint 500km és karánsebesnál a magasság a 2200m magas és olyna hogy aki még nem látott olyat csak ithon motorkázott az nem is tud ott kint menni..mert felviszem a tetőre..a muntele mikre és elnéz a tarcu felé..és ott olyan sokkaot kap hogy leül..és kész..onnan sehova nem tud menni csak bámul mint bor-neu az úly kapura...
ott kb vége is a mentenek...részéről...
lyakszinál hasonló lehet a situ...
persze ha az enyémet kivágja a vizsugaras ingyé puszira akkor nem hagyom ki....hülye azért nem vagyok ugye...
most + lendkeréksulyt akarok csinálni , láttam tuningosban, meg a power kamra növelőt, arra kiváncsi leszek...nagyon nem hiszek benne..de majd meglátjuk
meg főtengely másik végén lévő plussz sulyt is nagyobbat....merthogy a régi gasgas-on 05-ig még nagy suly volt, aztán 07-töl a fele lett, 2010-töl meg teljesen ehagyták, nem csoda hogy azok sokkal pőrgösebbek....és kevesebb a nyomaték...
figyu..csak..ez nem budi ajtó hogy elég ha behajtod
ja...
nagyvizkerék..mintha azt irtad volna...
mikor meg akkor...emlékszell...tudom tudom...de akor csak nem is olyan hülye aki ezt kitalálta
meg az se aki ilyet rak a motorlyára
ismerd el...
mondjuk 100szónál is többet ér ha csak felrakod és ki sem ondod hogy..vik igazad volt küldöm a 10centest
bakker én is hallotam róla egyszer 0,5 füllel..még thawai..egy olyn megnemoldhtós.... új motornál hogy eresztett berakták olajba megdagatt pár nap alat..aztán kiszedték öszerakták és azóta ..jó!..
de nem tartottam gépészesnek eléggé...eddig...
de akkor ezt nem itt találták ki..ezt a spanyol viaszakosvásznat.... sem
remélem a te érték kupacodon örködsz és ide nem köpködsz
és akkor nem irod ide hogy na itt az egyik akinek a nevét ki nem mondom meg tudja hogy ki ő aki szart csinál a fórumból...
nyugi fren.. ezt tusdjuk..irjál ide kedveset barátkozósat és nem küld el senki a melegebb ég...hajlat felé..hidd el..mert amúgy jó arsz vagy..+ le a kalapal hogy még ilyen időkben is hatol...+én azt hittem hogy kiba király voltam mert voltam vendéghajtani :
vpalota
egyszergom
böri
bátortenyere
+caransebes 2 szer.
+déva
+zarándolni 100szor...
de itt te ezt túl szárnyalatad...
mondjuk hosi és krisz is meg persze robúr is nagy vendéghajtós..
szoval a pöstiket nem lehet túlszárnyalni de azért próbálok csapkodni a kicsi szárnyaimmal ezzel a nagy tepedék testel de azért jó volt a tavaju év....nagyon..nagyonnagyonnagyon
fék.
a legutolsó menet legvégén elment hátsó fékem...
ez a fék lett javitva két hónapja úgy hogy itt a helyi hidraulikás tömités készitőhöz elvitem és meg karmantyúzta..1000 öccá forintból...
mikor összeraktam már éreztem hogy nagyon vékonyan fogja a dugót a hengerhez..nagyon..mondhatni túl könnyen csuszikált benne...de mondom a szakember a szakember....összerakom ..jó is volt...de most egyszer csak...szoval elfoly ta a fékolaj ...szétszedem ..és látom hogy a karmantyhú..az új mantyHú is enged...
na mondom majd valamikor elviszem a sráchoz..és mondom graiba..mert csak 2 hónapnál többet kéne birni..különben nagyon drága lenne az az 1500ft-s karmantyhú...
szétszedem..hát ez nincs megkopva semennyire..mint a gyári volt..de mivel olyn vékonyan fogta..igy ennyi...
mondom majd csinál a srác egy vastagaban fogót és az jó lesz...
szétszedve helyéből kicsusztatva volt kb 4-5 napig...úgy hogy a karmantyú körbe beleért egy kicsit a munkahenger külső részeére kent külső porvédőként szolgáló sima zsirba...
hát ettől szépen meg is dagadt a széle körbe...ezzzel akkor szebesültem mikor a műhelybe belépek és mutatnám a garanciaigénylésemet...akkor lám mi is lett..
huha..mondom garinak lőttek..mondom hog hu ez szépen bedagadt...
mondja hogy gari amúgy sincs..há mondom az király...nem csinálja meg hibátlanra mert túl vékonyan fogja a karmanytyú a hengert és még gari seincs..de most meg be van dagadva alig tudom visszatolni.. de pár oda vissza tolás után..meg ogy fogyja a hengert a tömités ahogy azt kell..
há mondem na ez most..jó...
mondja a srác nem poénból..na akor össze kellr rakni és kész is ....há monom oké de ez nam fogy vissza menni a gumi hogya normál közegében van.. azt mondja nem megy az sehova hanme majd elkopik..mint a gyári s i..de nem csinál galibát..mert ameddig szépne fogja addig tömit is..mikor meg elkopik mint a gyária kkor meg..csere..
de nem csinált nagyobbat mert azt mondta hogy a gép számit mindent ő csak beüti a paramétereket...
mondom a külső átmérőre üssön 0,5 del nagyobbat és akkor jól fogja fogni...csiáljon egy olajt tartalékba...azt meg nbe tud mert a régit ha leszedi az tönkre megy..ugyhogy ő azt javallja hogy használjam és majd ha megent elkezd ereszteni akkor leszedi lés csinál másikat...
hátha van olyna hogy fél megoldás akkor ez az...
a jó megoldás az a gyári tömitésszett ami 30ályró..addig meg mig megjön addig ezt használom....mert hazahoztam összeraktam és itt még a garagénan hibátlan szivárgásmentes..és dolgozik is rendessen.
lyaú reggel..
a hely több mint komony.. főleg 6.20nál ami van az faxa
előtte az a vizes téma az nem a világom..
én imádom a normális sarat..nem azt amibe agyig elsülyes a paraszt..az ami a hegyben van i nem arról szól hogy belmész és majd csörlövel kihúznak..szóval nem az a kwados sár..hanem az a jófajata endúrós..
szóval a vizzel sincs bajom de az hogy egy ilyen patakban...a szerencse 90%ban benne van abban hogy belemegyek és kormányvégig elúszom a motorral hát az nekem nem gyere be...
a déván is csak attól az egytől féltem hogy mellé ne patakozzam...de tavaly hála a rendezőknek..ezzel nem volt baj...ami patak volt az a még a számomra biztonságosan leküzdhető kategória volt...
mert látam én már bontósbilit megpatakozódni..egy béna gödörben...
3 olajcsere volt másnap délelőtt mire nem szürke olaj jött ki a bergből....ja és persze mondanom sem kell hogy akkor mikor elsüllyedt azonnal vége volt a motorozásnak...
még igy is oltsón úszta meg szerintem.
mert bontós olyan mint az igazi bivajok..meglátja a vizet tócsát ..és neki abba bele kell menni...ha mellette mögötte mész ..már nyugodtan blokkfékkle álj meg a tócsa előtt... vagy...már nyalogathatod a sisakod belsejéből is a sarat kifelé
a lófaszt.
pénz és haver...meg hogy hova ia és hány kilóméter az...
nekem minimum 320km oda vissza...
te 400km...dév
440
de karánsebes sincs messzebb mint 500km
ott kb vége is a mentenek...részéről...
lyakszinál hasonló lehet a situ...
persze ha az enyémet kivágja a vizsugaras ingyé puszira akkor nem hagyom ki....hülye azért nem vagyok ugye...
most + lendkeréksulyt akarok csinálni , láttam tuningosban, meg a power kamra növelőt, arra kiváncsi leszek...nagyon nem hiszek benne..de majd meglátjuk
meg főtengely másik végén lévő plussz sulyt is nagyobbat....merthogy a régi gasgas-on 05-ig még nagy suly volt, aztán 07-töl a fele lett, 2010-töl meg teljesen ehagyták, nem csoda hogy azok sokkal pőrgösebbek....és kevesebb a nyomaték...
ja...
nagyvizkerék..mintha azt irtad volna...
mikor meg akkor...emlékszell...tudom tudom...de akor csak nem is olyan hülye aki ezt kitalálta
meg az se aki ilyet rak a motorlyára
ismerd el...
mondjuk 100szónál is többet ér ha csak felrakod és ki sem ondod hogy..vik igazad volt küldöm a 10centest
de az ilyen antik dolgokrol zoziii tudna mesélni.... persze ha kibujik a titok olvasásbol..
jahh és mostantol behajtom....
de nem tartottam gépészesnek eléggé...eddig...
de akkor ezt nem itt találták ki..ezt a spanyol viaszakosvásznat.... sem
és akkor nem irod ide hogy na itt az egyik akinek a nevét ki nem mondom meg tudja hogy ki ő aki szart csinál a fórumból...
nyugi fren.. ezt tusdjuk..irjál ide kedveset barátkozósat és nem küld el senki a melegebb ég...hajlat felé..hidd el..mert amúgy jó arsz vagy..+ le a kalapal hogy még ilyen időkben is hatol...+én azt hittem hogy kiba király voltam mert voltam vendéghajtani :
vpalota
egyszergom
böri
bátortenyere
+caransebes 2 szer.
+déva
+zarándolni 100szor...
de itt te ezt túl szárnyalatad...
mondjuk hosi és krisz is meg persze robúr is nagy vendéghajtós..
szoval a pöstiket nem lehet túlszárnyalni
egy darabig még mükszik...olyan tűzoltásos dolog... neked pont jo lesz tűzolto vagy ugyis..
utána irány az értékmegörző..jó mondjuk most ott hideg van de z értékeket meg ki kell engedni magadból a reggeli kávé után
fren nem izélni ez csak egy 5 centes.
tudod ..te hoztad ide azt az ÉRTÉKET is
a legutolsó menet legvégén elment hátsó fékem...
ez a fék lett javitva két hónapja úgy hogy itt a helyi hidraulikás tömités készitőhöz elvitem és meg karmantyúzta..1000 öccá forintból...
mikor összeraktam már éreztem hogy nagyon vékonyan fogja a dugót a hengerhez..nagyon..mondhatni túl könnyen csuszikált benne...de mondom a szakember a szakember....összerakom ..jó is volt...de most egyszer csak...szoval elfoly ta a fékolaj ...szétszedem ..és látom hogy a karmantyhú..az új mantyHú is enged...
na mondom majd valamikor elviszem a sráchoz..és mondom graiba..mert csak 2 hónapnál többet kéne birni..különben nagyon drága lenne az az 1500ft-s karmantyhú...
szétszedem..hát ez nincs megkopva semennyire..mint a gyári volt..de mivel olyn vékonyan fogta..igy ennyi...
mondom majd csinál a srác egy vastagaban fogót és az jó lesz...
szétszedve helyéből kicsusztatva volt kb 4-5 napig...úgy hogy a karmantyú körbe beleért egy kicsit a munkahenger külső részeére kent külső porvédőként szolgáló sima zsirba...
hát ettől szépen meg is dagadt a széle körbe...ezzzel akkor szebesültem mikor a műhelybe belépek és mutatnám a garanciaigénylésemet...akkor lám mi is lett..
huha..mondom garinak lőttek..mondom hog hu ez szépen bedagadt...
mondja hogy gari amúgy sincs..há mondom az király...nem csinálja meg hibátlanra mert túl vékonyan fogja a karmanytyú a hengert és még gari seincs..de most meg be van dagadva alig tudom visszatolni.. de pár oda vissza tolás után..meg ogy fogyja a hengert a tömités ahogy azt kell..
há mondem na ez most..jó...
mondja a srác nem poénból..na akor össze kellr rakni és kész is ....há monom oké de ez nam fogy vissza menni a gumi hogya normál közegében van.. azt mondja nem megy az sehova hanme majd elkopik..mint a gyári s i..de nem csinál galibát..mert ameddig szépne fogja addig tömit is..mikor meg elkopik mint a gyária kkor meg..csere..
de nem csinált nagyobbat mert azt mondta hogy a gép számit mindent ő csak beüti a paramétereket...
mondom a külső átmérőre üssön 0,5 del nagyobbat és akkor jól fogja fogni...csiáljon egy olajt tartalékba...azt meg nbe tud mert a régit ha leszedi az tönkre megy..ugyhogy ő azt javallja hogy használjam és majd ha megent elkezd ereszteni akkor leszedi lés csinál másikat...
hátha van olyna hogy fél megoldás akkor ez az...
a jó megoldás az a gyári tömitésszett ami 30ályró..addig meg mig megjön addig ezt használom....mert hazahoztam összeraktam és itt még a garagénan hibátlan szivárgásmentes..és dolgozik is rendessen.
a hely több mint komony.. főleg 6.20nál ami van az faxa
előtte az a vizes téma az nem a világom..
én imádom a normális sarat..nem azt amibe agyig elsülyes a paraszt..az ami a hegyben van
szóval a vizzel sincs bajom de az hogy egy ilyen patakban...a szerencse 90%ban benne van abban hogy belemegyek és kormányvégig elúszom a motorral hát az nekem nem gyere be...
a déván is csak attól az egytől féltem hogy mellé ne patakozzam...de tavaly hála a rendezőknek..ezzel nem volt baj...ami patak volt az a még a számomra biztonságosan leküzdhető kategória volt...
mert látam én már bontósbilit megpatakozódni..egy béna gödörben...
3 olajcsere volt másnap délelőtt mire nem szürke olaj jött ki a bergből....ja és persze mondanom sem kell hogy akkor mikor elsüllyedt azonnal vége volt a motorozásnak...
még igy is oltsón úszta meg szerintem.
mert bontós olyan mint az igazi bivajok..meglátja a vizet tócsát ..és neki abba bele kell menni...ha mellette mögötte mész ..már nyugodtan blokkfékkle álj meg a tócsa előtt... vagy...már nyalogathatod a sisakod belsejéből is a sarat kifelé
de tök jo kis patak...