Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

neeem ő zééé a hagydma
akkor te vagy a szállító?
azé a kuplung lamellákat is zédd meg
kurva anyját megjövök a világvégéről és már mehetek is el...
pedig....
ktm nél is így van a kétténél de csak a nyomolapcsapágyat olajozzák vele...amúgy mondtam hogy 40 percet is kibír
nem volt szerencséje .... grill egy éve megy egy ilyennel...
mért pont 10 óra 6 perc ?
úgyértem ossa triál vagy marad a z endúró ?
holnap megyek az ossás gyerekhez . ha gondolod megkérdem a tipust menyiért tudnak az importőrtől. trial vagy enduró?
Igy néz ki a Honda.
ossa ? vagy viszaállsz valami gyengébbszintre?
Vigyázz mit írsz mert Viktor vízlapátolóját a múltkor lehúztad..behúz neked egy olyan strigulát hogy nemigaz
Dew bááá !
nincs hiszti csak beugrót egy pár millás meló.
s muszáj lapátaloni a zsét.
nem sokára megjönek a gépek s ki is kel fizetni öket tudod...
keresd GASGAS akost ö segit
neki hasonlo hisztije volt.
06 70 5849636
oválosat nem javallom...
a fura-tos nál az a lényeg egy helyne van cak elvékonyitvaaz anag és ezáltal az elhajlást nem kel számita nia csaka nyirást..és az akkor sokkal erősebb marad!
kivülre rakhatod a nagyobb furatot beülre a kissebbet..de az lenen a legjobb ha mondjuk két két nyolcas 10es furattal könnyitenéd mindet ..úgy hogy az egyik lábon..meg a másik nem ugyan ott lenne a futat hanem eltolva..mondjuk ez már caska a tökéletesség miatt hogy akkor mindegyik lamella kapná az olajat.. egyik lábnál a belő meg a középső am ásiklábon meg a belső melletti és a külső...
érted amit irok...
hogy eltonva lennének a furatok a lábakon...de ez igazán...csak a profizmos miatt.

de fura-tos legyen!mondom az erők miatt.. akkor csak a nyirás lesz és azt meg birja az 100 100alék...

hüléyre véletlen s e köniytsd..mert azért ez tényleg nem egy hizós qplung..ami azért nem szarrá kikönnyitett mert gyengébb is az anyaga..ahogy irtad is .
ugyhogy csak okosan..mert ha dévedesen csinálod.. za fályna nagyon nagyon...égy letört kuplungfüles széttört kuplungagy az nagyon hülyén mitatna a kiszakadt félig letépet oldaldekinin át...mega te szépne formázottarszkifejezésed sem lenne olyan örömöl teli sanyikámos
bakkler.. értek én az angolt...
de én az az angolos wok aki a német órán hiányzott

de gondolom ez olyan öt centes érme volt..ami le van ragsztva a pultra a visszajárók közé
vik erre gondoltam én is... méghozzá olyan ovális formában kimarni a kosár fűleket mint a hinson..

most egyelőre enyit csináltam meg mert ugye a többöl még tudok elvenni. a kevesebből már nem... most proba lesz, ha nem 100% tökéletes akkor jön a marogép megint... mondjuk anyit nem szabad kiszedni mint a hinson , vagy a barnett, mert azért azok elég űrtechnikás ötvözetböl vannak....
írsz a moderátornak ,hogy melyik hsz-t törölje és törlik! van külön topic erre is
ez de ocsmány... 7 loerő..
lokoto ez a kűlön szivattyu vizhez egy érdekes ötlet.... akár még jo is lehet mondjuk a ventillátorral együtt kapcsolva...
viktor akkor most mi legyen... totálgáz főnök azt mondta csakis a 75-80w teherauto válto olaj a jo...

























nem kell rá válaszolni..csak kleine witzig volt.
pontossan..
ez nem egy igazi szarvashiba..ez fejleszteni kell az extrém enduósoknak...
csak neki
hály...
z45678 kemények ezek a földiek
déván mega redzsin is azok voltak...kovaksz hádtcsó fék nélkül csinálta meg az első napot..de mint mondtas már több hónapja olyan furcsán nem farolt ki mikor rálép a fékre
há azé me gyakorlatilag nem vót
vagy veled együt csináltuk az este 10kor...te vagy az vgy a ki a kocsival egyedül hazament másnak ..akivel a szakadó esőben tettük fel a gépet a tranyóra
valyá szint...
most

bálinyó..
az a te qÚplungod?
mert nem csoda hogy ebbe nem jut olaj...ez gyakorlatilag hermetikussan zárt (fordulaton olajbejutás szempontjából) .
látom megfuratoltad...belül...
de szerintem simán fülenkét(amikben csúsznak a lamellák)attól az nem gyöngülne el..de az olajat meg engedné... két..esetleg 3 db 8as vagy 10es furatot is bele lehetne fúrni..
valszeg megoldódan az olajzási gondod...

a csuszó és letpadó kuplunghiba egyértelműen vastag olaj hiba....
kérlek..te olvasó..ki beirtad ezt a mai témát..kérlek válaszolj
vik az jo hogy kidumáljuk ezt a kuplung probémát, de azért az tegyük hozzá hogy ez csak igazán extrém nyektetéskor tud kijönni...mint hiba....

amugy egy átlagember soha nem találkozik ilyen bajságal...
zsolti... ez érdekes lehet...

felül van valami kis lemez tányéros cucc, és abbol csövön? kéne látni hogy van megoldva....

amugy zééé most utána gondolva, nem teljesen stimmel amit mondasz hogy csak a deknivel terelt olaj a megoldás...mármint 2t,nél ahol nincs olajnyomás, merthogy a legtöbb kuplungra érzékeny tipusnál a bajság azonnal megszünik amikor beraknak egy joféle hinson-t, szoval valahogy mégiscsak jobben tereli magába befelé az olajat az a szarrá könnyitett cucc....

természetesen 2t kuplungrol beszélünk.
zééé ha küldesz egy ilyen kuplungot spongyoriba, én szivesen berakom...

amugy ma elkészült a kuplung tuning a kosáron és a fedélen is menetirányos lyukak...