ktm nél is így van a kétténél de csak a nyomolapcsapágyat olajozzák vele...amúgy mondtam hogy 40 percet is kibír
nem volt szerencséje .... grill egy éve megy egy ilyennel...
úgyértem ossa triál vagy marad a z endúró ?
holnap megyek az ossás gyerekhez . ha gondolod megkérdem a tipust menyiért tudnak az importőrtől. trial vagy enduró?
oválosat nem javallom...
a fura-tos nál az a lényeg egy helyne van cak elvékonyitvaaz anag és ezáltal az elhajlást nem kel számita nia csaka nyirást..és az akkor sokkal erősebb marad!
kivülre rakhatod a nagyobb furatot beülre a kissebbet..de az lenen a legjobb ha mondjuk két két nyolcas 10es furattal könnyitenéd mindet ..úgy hogy az egyik lábon..meg a másik nem ugyan ott lenne a futat hanem eltolva..mondjuk ez már caska a tökéletesség miatt hogy akkor mindegyik lamella kapná az olajat.. egyik lábnál a belő meg a középső am ásiklábon meg a belső melletti és a külső...
érted amit irok...
hogy eltonva lennének a furatok a lábakon...de ez igazán...csak a profizmos miatt.
de fura-tos legyen!mondom az erők miatt.. akkor csak a nyirás lesz és azt meg birja az 100 100alék...
hüléyre véletlen s e köniytsd..mert azért ez tényleg nem egy hizós qplung..ami azért nem szarrá kikönnyitett mert gyengébb is az anyaga..ahogy irtad is .
ugyhogy csak okosan..mert ha dévedesen csinálod.. za fályna nagyon nagyon...égy letört kuplungfüles széttört kuplungagy az nagyon hülyén mitatna a kiszakadt félig letépet oldaldekinin át...mega te szépne formázottarszkifejezésed sem lenne olyan örömöl teli sanyikámos
vik erre gondoltam én is... méghozzá olyan ovális formában kimarni a kosár fűleket mint a hinson..
most egyelőre enyit csináltam meg mert ugye a többöl még tudok elvenni. a kevesebből már nem... most proba lesz, ha nem 100% tökéletes akkor jön a marogép megint... mondjuk anyit nem szabad kiszedni mint a hinson , vagy a barnett, mert azért azok elég űrtechnikás ötvözetböl vannak....
hály...
z45678 kemények ezek a földiek
déván mega redzsin is azok voltak...kovaksz hádtcsó fék nélkül csinálta meg az első napot..de mint mondtas már több hónapja olyan furcsán nem farolt ki mikor rálép a fékre
há azé me gyakorlatilag nem vót
vagy veled együt csináltuk az este 10kor...te vagy az vgy a ki a kocsival egyedül hazament másnak ..akivel a szakadó esőben tettük fel a gépet a tranyóra
valyá szint...
most
bálinyó..
az a te qÚplungod?
mert nem csoda hogy ebbe nem jut olaj...ez gyakorlatilag hermetikussan zárt (fordulaton olajbejutás szempontjából) .
látom megfuratoltad...belül...
de szerintem simán fülenkét(amikben csúsznak a lamellák)attól az nem gyöngülne el..de az olajat meg engedné... két..esetleg 3 db 8as vagy 10es furatot is bele lehetne fúrni..
valszeg megoldódan az olajzási gondod...
a csuszó és letpadó kuplunghiba egyértelműen vastag olaj hiba....
kérlek..te olvasó..ki beirtad ezt a mai témát..kérlek válaszolj
felül van valami kis lemez tányéros cucc, és abbol csövön? kéne látni hogy van megoldva....
amugy zééé most utána gondolva, nem teljesen stimmel amit mondasz hogy csak a deknivel terelt olaj a megoldás...mármint 2t,nél ahol nincs olajnyomás, merthogy a legtöbb kuplungra érzékeny tipusnál a bajság azonnal megszünik amikor beraknak egy joféle hinson-t, szoval valahogy mégiscsak jobben tereli magába befelé az olajat az a szarrá könnyitett cucc....
pedig....
nem volt szerencséje .... grill egy éve megy egy ilyennel...
holnap megyek az ossás gyerekhez . ha gondolod megkérdem a tipust menyiért tudnak az importőrtől. trial vagy enduró?
nincs hiszti csak beugrót egy pár millás meló.
s muszáj lapátaloni a zsét.
nem sokára megjönek a gépek s ki is kel fizetni öket tudod...
neki hasonlo hisztije volt.
06 70 5849636
a fura-tos
kivülre rakhatod a nagyobb furatot beülre a kissebbet..de az lenen a legjobb ha mondjuk két két nyolcas 10es furattal könnyitenéd mindet ..úgy hogy az egyik lábon..meg a másik nem ugyan ott lenne a futat hanem eltolva..mondjuk ez már caska a tökéletesség miatt hogy akkor mindegyik lamella kapná az olajat.. egyik lábnál a belő meg a középső am ásiklábon meg a belső melletti és a külső...
érted amit irok...
hogy eltonva lennének a furatok a lábakon...de ez igazán...csak a profizmos miatt.
de fura-tos legyen!mondom az erők miatt.. akkor csak a nyirás lesz és azt meg birja az 100 100alék...
hüléyre véletlen s e köniytsd..mert azért ez tényleg nem egy hizós qplung..ami azért nem szarrá kikönnyitett mert gyengébb is az anyaga..ahogy irtad is .
ugyhogy csak okosan..mert ha dévedesen csinálod.. za fályna nagyon nagyon...égy letört kuplungfüles széttört kuplungagy az nagyon hülyén mitatna a kiszakadt félig letépet oldaldekinin át...mega te szépne formázottarszkifejezésed sem lenne olyan örömöl teli sanyikámos
de én az az angolos wok aki a német órán hiányzott
de gondolom ez olyan öt centes érme volt..ami le van ragsztva a pultra a visszajárók közé
most egyelőre enyit csináltam meg mert ugye a többöl még tudok elvenni. a kevesebből már nem... most proba lesz, ha nem 100% tökéletes akkor jön a marogép megint... mondjuk anyit nem szabad kiszedni mint a hinson , vagy a barnett, mert azért azok elég űrtechnikás ötvözetböl vannak....
nem kell rá válaszolni..csak kleine witzig volt.
ez nem egy igazi szarvashiba..ez fejleszteni kell az extrém enduósoknak...
csak neki
z45678 kemények ezek a
déván mega redzsin is azok voltak...kovaksz hádtcsó fék nélkül csinálta meg az első napot..de mint mondtas már több hónapja olyan furcsán nem farolt ki mikor rálép a fékre
há azé me gyakorlatilag nem vót
vagy veled együt csináltuk az este 10kor...te vagy az vgy a ki a kocsival egyedül hazament másnak ..akivel a szakadó esőben tettük fel a gépet a tranyóra
valyá szint...
most
bálinyó..
az a te qÚplungod?
mert nem csoda hogy ebbe nem jut olaj...ez gyakorlatilag hermetikussan zárt (fordulaton olajbejutás szempontjából)
látom megfuratoltad...belül...
de szerintem simán fülenkét(amikben csúsznak a lamellák)attól az nem gyöngülne el..de az olajat meg engedné... két..esetleg 3 db 8as vagy 10es furatot is bele lehetne fúrni..
valszeg megoldódan az olajzási gondod...
a csuszó és letpadó kuplunghiba egyértelműen vastag olaj hiba....
kérlek..te olvasó..ki beirtad ezt a mai témát..kérlek válaszolj
amugy egy átlagember soha nem találkozik ilyen bajságal...
felül van valami kis lemez tányéros cucc, és abbol csövön? kéne látni hogy van megoldva....
amugy zééé most utána gondolva, nem teljesen stimmel amit mondasz hogy csak a deknivel terelt olaj a megoldás...mármint 2t,nél ahol nincs olajnyomás, merthogy a legtöbb kuplungra érzékeny tipusnál a bajság azonnal megszünik amikor beraknak egy joféle hinson-t, szoval valahogy mégiscsak jobben tereli magába befelé az olajat az a szarrá könnyitett cucc....
természetesen 2t kuplungrol beszélünk.
amugy ma elkészült a kuplung tuning a kosáron és a fedélen is menetirányos lyukak...