Elhiszem neked a gyakorlatot , de elméletben más a helyzet, nem? az olajat felveszi a bástyán az a belső ív, s szerintem beteríti a belső lamellához is?
Nekem pont az a baj a lemezelt bástyával, hogy a lemez nem ívelt belül és nem terül ki az olaj rendesen, ezért kopik is ki, melegedett előbb a lemezelt kosár.
a fő probléma az extrém igénybevételkor jelentekő olaj hiány+leszáradás= összeragadás rángatás...
amitöl elkékülnek a fém lamellák kicsit hullámosak lesznek, és utána a jelenség egyre gyakoribb....
ha picit vársz hogy visszahüljön, és nem tul extrémkedősben mész vele akkor megint jo...
nade ha szeretnél feljutni azon az X nehéz helyen ott az ut csak felfelé visz...
amugy ezt a csunya rángatéásos sirásos balhét már hallotam ktm-en is... zoziii nyilatkozz meg kuplung ügyben...
Ha a rángatást akarod megoldani, arra lehet elég a lamella szett csere is, nekem is ugyan úgy rángatott már az előzővel, amit te írtál, amióta vettem bele lamella szettet és kicseréltem, nekem azóta megszűnt a rángatás, tudom folyatni kuplunggal a motort rendesen
A kuplung belsejébe, meg oda ahol a csavar van, minek az olaj?
Azt gondolnám oda kell olaj, amit kenni kell, ott szerintem nincs mit kenni
Vagy befolyatod oda és aztán a ricnis kuplung belsőt is megfúrogatod belülről, hogy alul ahol csúszkál a lamella, ott is kapjon olajat?
Így egy kép alapján nem értem még
ugy hivják a betegséget hogy OCD (obsessive-compulsive disorder) betegség. A magas koleszterolszint meggátolja az agyhormonok folyását, ezzel befolyásolván az általános hangulatot és viselkedést.
Nekem pont az a baj a lemezelt bástyával, hogy a lemez nem ívelt belül és nem terül ki az olaj rendesen, ezért kopik is ki, melegedett előbb a lemezelt kosár.