én hiszek nekd bálinyó. egy hülye kérdés.. merre forog az a külső tányér? hátrafelé? mert szerintem akkor harapja be az olajat ha előre forog akkor nem értem. világosíts már föl pliz. tényleg nem tudom most hirtelen merre forog az a szar , mert szerintem előre forog de akkor meg nem jófelé néz a 45 fok vagy nem? na kivele. ja és vannak kissebb furatok is azok is 45 fokban vannak? és sima furóval meg tudom csinálni vag ez valami specko maróval készült? vagy kézben kifurtad oszt helo.
ha Gabesz azt mondja hogy isten király, és auneres Ákos is azt mondta ez a legjobb, nagyon sok nemzetközi vérprofi megy vele stb...akkor gondolom tényleg jo...
Dew, pontosan az a lényege hogy forgásirányra 45-fokal vannak a lyukak, és mint egy centrifugál szivattyu folyton lapátolja befelé az olajat ezerrel...
fontos hogy nem szabad simán merőlegesen megfurni, mert akkor pont kicsapja belőle...
Zsoci is szivott az övével mikor gasgas-al ment , aztán megfurkálták valami tuning rajz alapján és vége lett a problémának... márpedig ő ad a holminak rendesen...
amugy érdekesek ezek a kuplung tuning dolgok... létezik még lyukacsos lamella is, hasonloan mint egy féktárcsa a jobb hűlés, és az olajzás miatt.... sok okosság van ebben a körben...
az biztos hogy ebben a helyben sokat fűrészelős nyektetős enduro játékban két sarkalatos dolog van.. a hűtés ,és a kuplung...
Igen Ronis egy helyen lakunk Dew-el és ha tudok ebben segíteni nyugodtan szólj,és akkor elküldöm sms-ben a számot ha még aktuális az elérhetőséged amin a karbit intéztük tavaly
biztosra veheted ,hogy fasza olaj! évekig használtam míg volt palinak,de elfogyott sajna. és akkoriban is volt már vagy 3000 ft. küldhetnél
két üveggel valahogy .
ezek az autómata olajok meg hajtóműolajok 75w-90 és társai. elmehetnek a sunyiba kb vicc kategória. nem is ezekbe való nem tudom
ugyan melyik ostoba kezdte ezt el terjeszteni hogy jajdejo.
Menetirányos lyukak a kuplungban?
Centrifugális erő ami hat az olajra, amit felszed a kosár, arra gondolsz(bár az mindig sugár irányban kifelé törekszik szerintem erővel egyező irányban)? Vagy hogy is van ez?
szerintem ennek az "asztalnak" egyetlen fő célja van, hogy beszélgessünk, szórakoztassuk magunkat, aki ide jön, ilyen céllal jön, semmi több.
Az való igaz, hogy a néha elhangzó érték az elvész itt a duma között de igyekszem majd kigyűjteni és átmásolni, ahogy már a csavaros gumival elkövettem.
ha Gabesz azt mondja hogy isten király, és auneres Ákos is azt mondta ez a legjobb, nagyon sok nemzetközi vérprofi megy vele stb...akkor gondolom tényleg jo...
de én még nem probáltam...
fontos hogy nem szabad simán merőlegesen megfurni, mert akkor pont kicsapja belőle...
Zsoci is szivott az övével mikor gasgas-al ment , aztán megfurkálták valami tuning rajz alapján és vége lett a problémának... márpedig ő ad a holminak rendesen...
amugy érdekesek ezek a kuplung tuning dolgok... létezik még lyukacsos lamella is, hasonloan mint egy féktárcsa a jobb hűlés, és az olajzás miatt.... sok okosság van ebben a körben...
az biztos hogy ebben a helyben sokat fűrészelős nyektetős enduro játékban két sarkalatos dolog van.. a hűtés ,és a kuplung...
te ott laksz Dew közelében valahol ?
két üveggel valahogy .
ezek az autómata olajok meg hajtóműolajok 75w-90 és társai. elmehetnek a sunyiba kb vicc kategória. nem is ezekbe való nem tudom
ugyan melyik ostoba kezdte ezt el terjeszteni hogy jajdejo.
Centrifugális erő ami hat az olajra, amit felszed a kosár, arra gondolsz(bár az mindig sugár irányban kifelé törekszik szerintem erővel egyező irányban)? Vagy hogy is van ez?
Az való igaz, hogy a néha elhangzó érték az elvész itt a duma között
Mi újság van arra feléd, száguld még az 525?
Lacika beszerzési forrását is, korrekt, megbízható, gyors, innen veszem én is