ja...bálinyóval akkor izsmerkedtünk meg mikor a haverja..afen..elbolonditott magukhoz..de csak szopatott minket mert majd kiörette a nyakát valami vályuban..oszt vitték a mentőhöz az embert...1 órát nem motorztunk miatta
mondom mindenki vigyázzon magára..ha másért nem a társai miattttt
aztán másodiknak mikor tapolcán voltunk és sárvolt a bályinyó meg jött a nagy tankal..mert úgy hivtam a nagy feka bálnáját.. osz a kis kétték mind fent volta a sárban bálinyó meg nem na akkor mondta hogy nekünk milyne érdekessen könnyen megy ze a takonysziklás valami..mondom mert kettő tély..
és két héten belül meglett az első ec 30as gázgasza .
mer a seggedi SHKK(sikvidéki hegymászó kúltúr klubb )os fiuk áttéritették az öreg valentint a 2t oldalra
még 1szer mondom..imádom ezt a kinézetű kipufit...az enyémhez mennyiért heggeszt olyat ami jó az öt nyuszira...és az átmérője is csak max 1mmrel nagyobb...mert imádom ezt a heggesztett lakkozott izét..mert szép...
+nálam a rezóméretet sem bassza el..mert nix rezó..bár lehet egy póverdombot raknék bele..bár nem tudom jó lenne é..de már minden 4tben van...
gecsa... háú meni szkolko forint egy ilyen kiscső olyan mint a ricsi motorjára való(az is)
kérdezd már meg...bár neki ez nnem olykihivás mint egy rezó..de azért csak megcsinálná
már em azért,de a csávó igeni jól csinálja a pufókat,nem különb módszerrel mint az albert peti és ha az övé jó akkor a Peti uncsimé is...nem tehet róla ha egyes emberek igényeit nem elégíti ki...mellesleg ezt az 500ast debreceni embernek csinálta,neki jó volt,perzse hogyjó,mert üzletnk nem szar volt hisz gyári pufót sztem még 60ért se kapott volna ez meg megvolt 40ből...és egy madár meg is vette a motort...aztán meg nem tetszik neki...hát istenem...meg kell kérdezni azokat akinek a véleményére lehet is adni...mondjuk a SM-ban bartha sanyi cr250el verte a népet a Peti ufójával...meg mz kupásoknak se 1-2-t csinált már...
de tudom az irígység beszél belőled zari...mert a te 4kélyedre nem tud ilyen szjpet csinálni...
ááá te biztos hogy az vagy... egy csomo auto, és van hozzá forgalmi is..bár nehezen olvashato....
aztán még csirkék, meg teleszkopok, meg olajok.... ááá miller zsidany vagy geco...
wÓt idő hogy én is nézegettem hozzá a marhasok szabadidőmbe e gy tunning veztengelyt...30ért lett is volna...mondom miért adod el..
hát volt az smr ben jó s ivolt csak két motorozás után szétrobbban a blokk..de amúgy ja a veztengelynagyon erős meg forgós... há meghiszem azt csak túl erős meg forgós lett hogy a forgattyús mechanizmus sem birt vele
maradt a djári...földutakon 150nél márr nem nagyon gyorsul..de hova ia gyorsulna..meg erdőben minek..nem szupernova akorok én lenni hogy csak egyszer lássanak..aztán meg többet soha...mert becsapódok valahova mint egy buzogány
Nekem a 290-es henger nagyon jót tett a kis és közepes fordulatszám-tartományban.
Valószínű, hogy egy nagyobb tömegű forgórész jobban endurósítaná a karakterisztikát.
Szerintetek?
A crf 450 alapból is egy vadállat, a 2008-ashoz volt szerencsém, rúg vág harap. Jó hosszú egyessel rémálom a finom erdei-hegyi munkához. Viszont 5X jobban fáraszt mint a többi típus:-)
Nekem tul sok a paci így is ahogy van,a sujárol nem is beszélve ,igaz a mondás a kevesebb néha több,ha úgy lenne pénzem mint a hogy nem lecserélném egy kissebre
rély.. én már 2006ban ott indulhattam volna a tt sanyával... http://www.sportmotor.hu/motor...
ha...ismertem volna
ha...motorozni is tudta volna
ha...pézem is lett volna
mondom mindenki vigyázzon magára..ha másért nem a társai miattttt
aztán másodiknak mikor tapolcán voltunk és sárvolt a bályinyó meg jött a nagy tankal..mert úgy hivtam a nagy feka bálnáját.. osz a kis kétték mind fent volta a sárban bálinyó meg nem na akkor mondta hogy nekünk milyne érdekessen könnyen megy ze a takonysziklás valami..mondom mert kettő tély..
és két héten belül meglett az első ec 30as gázgasza
mer a seggedi SHKK(sikvidéki hegymászó kúltúr klubb
most a paksi főkábel megy először a házukhoz, és csak utána kap belőle az eon...
+nálam a rezóméretet sem bassza el..mert nix rezó..bár lehet egy póverdombot raknék bele..bár nem tudom jó lenne é..de már minden 4tben van...
gecsa... háú meni szkolko forint egy ilyen kiscső olyan mint a ricsi motorjára való(az is)
kérdezd már meg...bár neki ez nnem olykihivás mint egy rezó..de azért csak megcsinálná
holnap megyek Románba hobbyzni
megcsináltattad a fogaid..mert nincs kiretusálva az arszod vempályernak
és még terinek sem hívnak
de tudom az irígység beszél belőled zari...mert a te 4kélyedre nem tud ilyen szjpet csinálni...
ááá te biztos hogy az vagy... egy csomo auto, és van hozzá forgalmi is..bár nehezen olvashato....
aztán még csirkék, meg teleszkopok, meg olajok.... ááá miller zsidany vagy geco...
hát volt az smr ben jó s ivolt csak két motorozás után szétrobbban a blokk..de amúgy ja a veztengelynagyon erős meg forgós...
maradt a djári...földutakon 150nél márr nem nagyon gyorsul..de hova ia gyorsulna..meg erdőben minek..nem szupernova akorok én lenni hogy csak egyszer lássanak..aztán meg többet soha...mert becsapódok valahova mint egy buzogány
Valószínű, hogy egy nagyobb tömegű forgórész jobban endurósítaná a karakterisztikát.
Szerintetek?
A crf 450 alapból is egy vadállat, a 2008-ashoz volt szerencsém, rúg vág harap. Jó hosszú egyessel rémálom a finom erdei-hegyi munkához. Viszont 5X jobban fáraszt mint a többi típus:-)
csak vedd már meg te hülye
http://www.sportmotor.hu/motor...
ha...ismertem volna
ha...motorozni is tudta volna
ha...pézem is lett volna