Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Volt olyan fékpadjuk,beszarnál.Letették a fékbetéteket egy padra,de papírt tettek alá,fékpadi papír is vót egybűű
szép.....
Nem tudom,de azzal a 8 lóval is nyertek
Meg is honoltak egybol

azert ha beragadt a gyuruje,akkor nem sok power maradhatott a tovarisnak
Lattal mar fekpadi papairt?minden fordszam tartomanyban leolvashato a nyomi,telj.Persze a tapadas nem elhnyagolando,meg egy fekpadi meresnel is.Itt most a motor karakterisztikarol beszeltunk,de az enduro mufaj joval osszetettebb,hanyfele talajminoseg valt...emelkedo jellege....


Perssze akinek, erzeke,jo fule van a motorhoz,az nagyjabol be is tud szamolni arrol,h hol dolgozik a motor.Akinek meg nincs,annak .....
Volt,hogy megragadt a ruszkiknak bicskén versenyen,légszűrő le,bebasztak egy marék port azt má ment is Sok nagyarcú segge alá tenném,hagy küzdjön az életéért
Abból a nyomatékgörbéből semmi mást nem látsz, mint, hogy x fordulaton hány Nm realizálódik, csutkagázon (lényeg). De, hogy mennyi a felpörgési idő adott fordulatszám-tartományban, vagy különböző részterhelésnél hogyan változnak az értékek, na abból pont semmit. Való életben igen kis százalékban mész csutkagázon. Kb annyira élethű, mint a laboratóriumi körülmények között megadott fogyasztás-értékek autóknál.
Maga a vaz nem volt rossz,a futomu kkicsit bakkecskes,fek=0.

A Honvedbol vettem,vadi uj rugostagok,uj gyari sarvedo,uj motor,vazat lesintereztettm.Egesz jo volt,mig be nem szippantotta az edes anyat ,meg jo ,h egybol lekuplungoltam,meg a hajtokar el sem gorbult.
Abban az időben király volt
Jaaaaajj,szegen....


egyszer nekem berantott egy 8as anyat ,dugo szivoszoknyabol ki kellett kozmetikazni egy 10mm t.Hidegen indult meg,melegen csak huzasra,nyel gazon
Retró cumókat találok itthon Vagy 25-30 éve szedtem le egy CZ 380-ról ,mert már akkor is voltak kokecoló művészek,akik elbaszták még a jót is
Nezd meg a tub on,h Tony Pond isle of man.Egy Rover vitesse el vegigmegy.Nekem megvan dvd n is.
nemtom miért de nagyon vonzzanak ezek a veszélyes dolgok...
szivesen végigmennék egy ilyen városi pályán.....

s persze a dakaron.....
Azokon a szuk utakon,mintha gyorsabban mennenek,m az epitett palyakon...
Nem egyszeru jatek ez.pl.ahogy a 2t robban 1 fordulatonkent,annak jobbnak kene lenni,m a 4t 2 fordulatonkent,nagy bang...
Szép napot....

zsír....
sztem az ultra kemény gumát ne fagyott talajon próbálgassad...

réj.....

basszus te mar volt kinn a tt-n ?
nagyon kimennék eccer....igy is halálos (szó szerint) vidiken keresztül hát még élőben....
össze kellene hasonlítani mondjuk 3500-as fordulaton a nyomatékgörbéket.

Valószínű, hogy a 300 2t vagy a 525 4t nyugodtabban forgatja a hátsó kereket hegyoldalon elindulásnál, (a kis fordulatszámtartományban meglévő "nyugodt" erejük miatt)-ami a tapadásnak egyik eleme-lehet.
Ugyan ugy fogy el ,m a 350 t4,ha nem forgatjak.Extrem korulmenyek kozott,m az a rohadt meredek ahol vikek videoztak.
fúj a szél is hozzá?
nem? akkor nem is jó
édesek ezek a kutyik,látom ők is karácsonyoznak
menjetek motorozni, süt a nap -4 fok...
amikor betellik elöl raknak a hátára, seggére..fülére...
feltettük magasra..
Az páncél
komolyan ki vannak a bácsik tapétázva alpakkával...