Lattal mar fekpadi papairt?minden fordszam tartomanyban leolvashato a nyomi,telj.Persze a tapadas nem elhnyagolando,meg egy fekpadi meresnel is.Itt most a motor karakterisztikarol beszeltunk,de az enduro mufaj joval osszetettebb,hanyfele talajminoseg valt...emelkedo jellege....
Perssze akinek, erzeke,jo fule van a motorhoz,az nagyjabol be is tud szamolni arrol,h hol dolgozik a motor.Akinek meg nincs,annak .....
Volt,hogy megragadt a ruszkiknak bicskén versenyen,légszűrő le,bebasztak egy marék port azt má ment is Sok nagyarcú segge alá tenném,hagy küzdjön az életéért
Abból a nyomatékgörbéből semmi mást nem látsz, mint, hogy x fordulaton hány Nm realizálódik, csutkagázon (lényeg). De, hogy mennyi a felpörgési idő adott fordulatszám-tartományban, vagy különböző részterhelésnél hogyan változnak az értékek, na abból pont semmit. Való életben igen kis százalékban mész csutkagázon. Kb annyira élethű, mint a laboratóriumi körülmények között megadott fogyasztás-értékek autóknál.
Maga a vaz nem volt rossz,a futomu kkicsit bakkecskes,fek=0.
A Honvedbol vettem,vadi uj rugostagok,uj gyari sarvedo,uj motor,vazat lesintereztettm.Egesz jo volt,mig be nem szippantotta az edes anyat ,meg jo ,h egybol lekuplungoltam,meg a hajtokar el sem gorbult.
össze kellene hasonlítani mondjuk 3500-as fordulaton a nyomatékgörbéket.
Valószínű, hogy a 300 2t vagy a 525 4t nyugodtabban forgatja a hátsó kereket hegyoldalon elindulásnál, (a kis fordulatszámtartományban meglévő "nyugodt" erejük miatt)-ami a tapadásnak egyik eleme-lehet.
azert ha beragadt a gyuruje,akkor nem sok power maradhatott a tovarisnak
Perssze akinek, erzeke,jo fule van a motorhoz,az nagyjabol be is tud szamolni arrol,h hol dolgozik a motor.Akinek meg nincs,annak .....
A Honvedbol vettem,vadi uj rugostagok,uj gyari sarvedo,uj motor,vazat lesintereztettm.Egesz jo volt,mig be nem szippantotta az edes anyat
egyszer nekem berantott egy 8as anyat
szivesen végigmennék egy ilyen városi pályán.....
s persze a dakaron.....
zsír....
sztem az ultra kemény gumát ne fagyott talajon próbálgassad...
réj.....
basszus te mar volt kinn a tt-n ?
nagyon kimennék eccer....igy is halálos (szó szerint) vidiken keresztül hát még élőben....
Valószínű, hogy a 300 2t vagy a 525 4t nyugodtabban forgatja a hátsó kereket hegyoldalon elindulásnál, (a kis fordulatszámtartományban meglévő "nyugodt" erejük miatt)-ami a tapadásnak egyik eleme-lehet.
nem? akkor nem is jó