Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dottore...

személyes véleményem szerint a 300-as 2t olyanoknak valo akik szeretik a tényleg szopos , sok sziklás extrémkedős endurot...igazán ott jön ki az előnye, hogy könnyü, viszont már van nyomaték és elfolyathatoság... nem véletlenül csufolják ugy hogy Három ütemű ...3T...
De...persze szokni kell a 2t-t, joval munkásabb a menet vele és ha valahol lendületet veszit abbol már nem kapja össze magát ugy mint egy 4t.
tán ami még nagy előny hogy joval kisebb a suly és az sincs magasan mint a 4t, de ennek csak akkor van jelentősége ha negativbol kell felnyomni, meg lehetetlen helyeken cibálni....

a 4t sokkal nyomatékosabb... egy igazi nyomaték bomba, olyan helyeken is össze kapja magát ahol a 2t már nem, a hosszu feljárokban pl nagyon él, de a sok farönkösben , meg nagy sziklásban küzdős...

a lényeg hogy ember függő a dolog, szoval ez a sok oltogatás amit itt szoktunk nyomni 2t, vs 4t ez csak hülyeség szinten megy ... mindegyik jo, van előnyük, és hátrányuk is, kinek mi jön be melyik stilus, meg milyen helyeken szeret főleg menni..
ha sok legyen csak 5.000 ok.

s ujra elmondom ilyen körülmények közt a nagy irogatok snem száj hanem betü-hösök, ki sem mennek a terepre mert hidegvan meg fáznak.
lássam itt az első téli motorozás képeit akkor beszélünk..

de mindenképp állok elébe az oktatásnak fizetek is érte... de az a ember legyen elismerve, de itt sem másutt nem láttam még beírni se NTH108-t sem havasit, sem nagy neveket, itt a száj-hösk s magamat bele értve írnak. Itt olyanok írnak be, kik itt keresik siker élményeit mert másutt elbuktak.
De könyörgöm,megint miért kellett a százezret hozzátenni?
Futsz biciklizel,meg mittudomén,azt mégis kifingottál! Nem baj ez,kifingott itt már más is,csak az nem írta le ide a komplett edzéstervét.Konkrétan én nem is tudnám,mert nekem nincs olyan.Lehet jövőre veszek is egyet!
szoz azor magyar foriiiint,jol latok?
Bazzzz,akkor te be sem indithatod a motort,csak tolva mehetsz fel a tetore
Azert ne ertekeld tul a szerpedet freikem.Jol ereztetek magatokat,jot motoroztatok,nem hagytak senkit magara,ezt igy kell.Te is korrekt voltal, s nem bohoc .
ha rolam lenne szó, csak elmondom olyan fizikuma s ereje mint nekem... hát bárkit kihivok egy versenyre amikor csak akarja s komolyan mondom, a tét 100.000 Ft kereken. a kihivás:
35 km bringázás erdöben a menet 2:30 perc, átlag sebesség 18 km / óra, utána óra futás hegynek fel. Utána haza s 40 perc RKC kettlebel training.
Mérjük az időt s ki ér be elöbb ki csinálja végig a távott. Aki beszit nyilvánosan videoban beismeri szar és seggén veszi a levegöt.

Ami a motor melgetést érinti a sárban 40-50 fokos emelkedön olyan helyen ahol ugy csuszik a talaj, hát elmondom nem fizikum kell hanem szeges cipo mert meg áálni nem tudsz, a motorban kapaszkoda tudsz egy helyben maradni.
szoval a seggén vesszi majd a levegöt aki velem eljön edzeni.
a fenti edzést télen nyáron csinálom, sárban is bringával.
várom jelentkezéseket.
ez jo gondolat... mindenképpen támogaton....
ezt most néztem meg, nem rossz.
itt is elbuktam végig szar voltam fiuk nem kérdés.
az is biztos rám voltak kihegyezve Szali meg Otto. engem vadásztak ahol tudtak. kaptak is élményt s nem is szégyen de megjegyzem én s meg ismétlem én voltam a középpontban.
s örvendek is engem figyeltek, mert szerintem nem szar hogy egy olyan mezőnyben ahol vannak motorosok kik 15 éve is motoroznak 1 év motorozás után még ha szarul is de valahol meg állom a helyem.
bennem kb 110 u.o, motorzás van. s kiváncsi vagyok ki az aki ennyi idő után felmegy ilyen helyeken ennyi motorozás után.

S megjegyzem se hüly sem bohoc nem vagyok s tudván mi várt rám az itteni hsztik után én elmentem az ö területükre s hagytam bohocot csináljanak belölem, nem menekültem fejvesztve semilyen kifogást találva.

Illetve itt megmondom itt eddig akiről a legkevésbé gondoltam az volt a leg normálisabb s igazi úriember, tudván vissza élhetett volna helyzetével s ez nem volt más mint Zari. innen is minden tiszteletem a tiéd mert úri ember vagy.
Elmegy még egykét helyre vendéghajtani ahol "szívesen" látják,aztán majd még alakul!
Ja,en is lattam,gondoltam ,h a seggen veszi a levegot,de semmi tragar beszed.....

ez tan ,mar nem is a regi ferensz?
Persze hogy csendben küzdött.Nem kapott levegőt hogy tudjon beszélni!
Jaja,mi már csak ilyen öregesen! GASGAS nyugger klubb!

Mondjuk azt annyira nem mondanám hogy bírja! Valamelyik videón mikor az eldőlés után emelkedik a sisak siltje az ég felé,kitört belőlem a röhögés! De sokszor láttam már ezt a jelenetet! Ez után jön a kormányra ráborulva zihálvalihegés!
Ferikem,teljes szemelyiseg tisztulason mentel at,csendben kuzdottel az elemekkel,mintha nem is te lettel volna.Nix hiszti,csak a gaz
igen el loptam. ebböl élek, nem m.o. ?
egyet ertek veled szar vagyok. nem kérdes. fejlődésben a gyerek.
a gázt sem huzom... de probálkozom. s fogok is örökké. én nem adom fel.

elfogadom edzési ajánlatod, de elotte megyek edzeni jobb legyek.
viszont azt kréném tegyél fel majd valam vidit mert eddig csak olvastam a tudományod.
Fiatal csiko,had tolaja a 2t felfele,o meg birja

nekunk oreguraknak meg 4t
Próbálkozik,hátha azzal majd jobban megy!


Egyszer azt mondták,fel kell menni elsőre,aztán akkor nem ennyire fárasztó!
Elloptad az otletemet?
Ezen könnyesre röhögtem magam én is! Mondjuk annyira nem volt fura,mert nálunk a csapatba mindenki ilyen hülye!
Ronis!

Neked mi a szakvéleményed a 2t - 4t előnyeiről, hátrányairól, hard enduróban?

Köszi.
Addig is:
0:35-től még egyszer, nem lehet megunni!
http://youtu.be/AgIdFMwXY_U
Ottó hiányozna még ide a fórumra!
Egy új színt hozna, nem kisebb személyiségnek lehetne méltó ellenfele, mint maga zsírferi!
Mondhatni bearanyozná a napjainkat...
Vili! Próbálj beszélni vele! Vagy tolmácsold a gondolatait!
De olyat is el tudnék képzelni, hogy csinálsz egy Ottó hozzászól állandó rovatot, felveszed kamerával és beposztolod...
Könnyesre röhögnénk magunkat...
felrakok 1 képet legújabb okoságról.

csavaro guma:
6 kapupánt csavi 8.8 keménységü as 30mm hosz. 30 Ft / stück
alátét fa csavor 2 Ft per stück
plusz 10.09 anya 4 Ft db,
a trükk hogy duplán van a csavar rakva s összehegesztve a két anya ne forduljon le, ezzel megkapjuk a 6 csavar könyüségét, de mégis a 8 kapupán méretét de 10.09 minőségben, ha elkopna még egy csavar rá csavarva és újra hegesztve.

elöl pedig a 4.4 x 25 ónmetsző csavi,
képek lent.