Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na mi a szita...
Látom tüdő kapacitás hama elfogyott,lélegeztetőgép van beépítve a bergbe? Mé kell ilyen hama kifáradni?Jó nagy oldalszél lehetett azé,le a kalappal,annyiszor felállítani egy motort,azé az nem semmi teljesítmény
Csak egyet nem értek zsír,ha az a jelszó,hogy nagy gáz nix kriszti,akkóóóó mi a faszomnak veszed el?Nem jó a marketinged Legalább alátennétek a vidinek akkor egy teligázos motorhangot
Gyertek hozzám edzeni,nem köptök többet tüdőt,azt játszva mentek fel ilyen szarokon Bár addig egy párszor meg kell halni
heeee,ne ajnározzad,me ha elhúzom a szátokat valami 20 éve retekkel azután meg mindenki majd olyat vesz?
titkos fegyver zsírtabletta
Akik próbálták mindkettőt, és műértők:

Hol (milyen szituációban) van előnyben a 2T és hol van előnyben a 4T hard endurónál. 2t VS 4t?

1 hónapja próbáltam egy 300 xcw-t 2013-as sorozat, meggyőző volt a kezelhetősége, könnyedsége, ereje, erőleadása az én 290 4T-s crossmotoromhoz képest, szóval úgy gondolom ennél jobb nincs manapság.
jelentem ventilátor feladva illetve a gomba is feladva. 8postán)
ma reggel lehet holnap vagy hétfőn ott is.
azt tervezem én is... Kubával már el is kezdtem beszélni elvileg van ott egy nála.. ki kellene menem érte...
Feri neked nincs egy Peti nevű rokonod itt győr környékén? Valami berta vagy barta peti.
ez az a ?
1 van még régen felraktam a képét.
4T mert most igy éreztem... nem is tudom..
de gondolkozom egy 350 bergen kubával már elkezdtünk rola beszélni,,
de nagyon meggyözö a 4T ilyen helyekent.
persze semmi csak van rajta egy benyomodás.
az a napkezdő nem 1cerü ha nem ismered...
van egy oldalazó az a Otto feljár B minuszba.
abbol a szecskábol nekem kellene 1, mi a márkája ?

de hangsulyozom nagyon zsir voltál s.k. zorozott.
te nem. Szali tolta a gépet aho te ülve felmentél.

ennyi ... tényleg te voltál az ász, s Villi a 4T vel bervuros volt.

Otto "blue tooth" üzenem neki szar vott .. :-)
elöted valaki még érdeklödöt. ki volt az.. ?
sziasztok gas gas 2002 hez hol lehet idomokat szerezni
Apropó!
Billy the Desintegrator (bontós bili) ezt a feljárót csinálta meg kuplung nélkül, hasonló körülmények mellett... 2T-vel
http://youtu.be/HakxRfHp2yE
Az meg már legenda, hogy a sirokit is megcsinálta egyszer kuplung nélkül...
gyere-gyere. vasárnapra összeszedjük a bandát... tudod, tűzoltó kolega stb...
skypeon nemvvagyok mert újra lett rakva a gép és nincs rajta semmi program szinte
Akkor jó, ha jó volt a gumiválasztás!
Ide hozzánk már kell a csavaros, kő keményre van fagyva a talaj megint, igaz hó már csak néhol van rajta

Ezt a zsebrevágós, megvevős dumát nem értem
Szerintem csak az számít annak, amikor valaki olyat tesz pénzért/ajándékért "zsebrevágás" után, amit egyébként nem tenne...
Ki az a pityu pilóta?
de azóta..mióta pityu pilóta..zsebrerakott téged is


a hűtö az olynat kapott mert hegyet fogott de túlélte

a szöges.. hát ahol a teteje vékonyan el volt fagyva..ott leszoptam magam...de azon kivül a gumi a bütykös sima ügy volt.. még a full havas duplasziklásban is.. bár kettő nyélen érdekes volt zorrózni

majd ha kicsit hidegebb lesz..1 7 múlva..csandival remélem kihisztizünk megent a zariba..és a hóba fagyott talajjal szögesgumival... könnyeben fog menni a dolog

de kmost teljessne 100%os jó döntés volt a sima..mondjuk az endúró gumi az ..vagy egy puhatalajos gumival lehet jobb lett volna ..az a két hiszti nem ugrik be..de igy is nagyon király volt minden...a gumira most is azt mondom állat volt..még igy is hogy az a két helyen a jegesedett sáron
de tavassztól hol lesz jeges sár...

a vidit én basztam el..vagy sem de az biztos..
S.K. motor hűtője végül túlélte?
ez az a sherco ventilátor?
Feri, miért nem a 4T vel mentél? Azt mondtad azzal könnyebb ilyen helyeken.

Hogy látjátok Vik, csavaros nem jobb lett volna?
Nem gondolom hogy ez így van.Én akkor is ide olvastam írtam,mikor még ferinek híre-hamva sem volt!
Mindossze ennyi video?