Látom tüdő kapacitás hama elfogyott,lélegeztetőgép van beépítve a bergbe? Mé kell ilyen hama kifáradni?Jó nagy oldalszél lehetett azé,le a kalappal,annyiszor felállítani egy motort,azé az nem semmi teljesítmény
Csak egyet nem értek zsír,ha az a jelszó,hogy nagy gáz nix kriszti,akkóóóó mi a faszomnak veszed el?Nem jó a marketinged Legalább alátennétek a vidinek akkor egy teligázos motorhangot
Gyertek hozzám edzeni,nem köptök többet tüdőt,azt játszva mentek fel ilyen szarokon Bár addig egy párszor meg kell halni
Hol (milyen szituációban) van előnyben a 2T és hol van előnyben a 4T hard endurónál. 2t VS 4t?
1 hónapja próbáltam egy 300 xcw-t 2013-as sorozat, meggyőző volt a kezelhetősége, könnyedsége, ereje, erőleadása az én 290 4T-s crossmotoromhoz képest, szóval úgy gondolom ennél jobb nincs manapság.
4T mert most igy éreztem... nem is tudom..
de gondolkozom egy 350 bergen kubával már elkezdtünk rola beszélni,,
de nagyon meggyözö a 4T ilyen helyekent.
Apropó!
Billy the Desintegrator (bontós bili) ezt a feljárót csinálta meg kuplung nélkül, hasonló körülmények mellett... 2T-vel http://youtu.be/HakxRfHp2yE
Az meg már legenda, hogy a sirokit is megcsinálta egyszer kuplung nélkül...
gyere-gyere. vasárnapra összeszedjük a bandát... tudod, tűzoltó kolega stb...
skypeon nemvvagyok mert újra lett rakva a gép és nincs rajta semmi program szinte
Akkor jó, ha jó volt a gumiválasztás!
Ide hozzánk már kell a csavaros, kő keményre van fagyva a talaj megint, igaz hó már csak néhol van rajta
Ezt a zsebrevágós, megvevős dumát nem értem
Szerintem csak az számít annak, amikor valaki olyat tesz pénzért/ajándékért "zsebrevágás" után, amit egyébként nem tenne...
de azóta..mióta pityu pilóta..zsebrerakott téged is
a hűtö az olynat kapott mert hegyet fogott de túlélte
a szöges.. hát ahol a teteje vékonyan el volt fagyva..ott leszoptam magam...de azon kivül a gumi a bütykös sima ügy volt.. még a full havas duplasziklásban is.. bár kettő nyélen érdekes volt zorrózni
majd ha kicsit hidegebb lesz..1 7 múlva..csandival remélem kihisztizünk megent a zariba..és a hóba fagyott talajjal szögesgumival... könnyeben fog menni a dolog
de kmost teljessne 100%os jó döntés volt a sima..mondjuk az endúró gumi az ..vagy egy puhatalajos gumival lehet jobb lett volna ..az a két hiszti nem ugrik be..de igy is nagyon király volt minden...a gumira most is azt mondom állat volt..még igy is hogy az a két helyen a jegesedett sáron
de tavassztól hol lesz jeges sár...
Csak egyet nem értek zsír,ha az a jelszó,hogy nagy gáz nix kriszti,akkóóóó mi a faszomnak veszed el?Nem jó a marketinged
Gyertek hozzám edzeni,nem köptök többet tüdőt,azt játszva mentek fel ilyen szarokon
Hol (milyen szituációban) van előnyben a 2T és hol van előnyben a 4T hard endurónál. 2t VS 4t?
1 hónapja próbáltam egy 300 xcw-t 2013-as sorozat, meggyőző volt a kezelhetősége, könnyedsége, ereje, erőleadása az én 290 4T-s crossmotoromhoz képest, szóval úgy gondolom ennél jobb nincs manapság.
ma reggel lehet holnap vagy hétfőn ott is.
1 van még régen felraktam a képét.
de gondolkozom egy 350 bergen kubával már elkezdtünk rola beszélni,,
de nagyon meggyözö a 4T ilyen helyekent.
az a napkezdő nem 1cerü ha nem ismered...
van egy oldalazó az a Otto feljár B minuszba.
de hangsulyozom nagyon zsir voltál s.k. zorozott.
te nem. Szali tolta a gépet aho te ülve felmentél.
ennyi ... tényleg te voltál az ász, s Villi a 4T vel bervuros volt.
Otto "blue tooth" üzenem neki szar vott .. :-)
Billy the Desintegrator (bontós bili) ezt a feljárót csinálta meg kuplung nélkül, hasonló körülmények mellett... 2T-vel
http://youtu.be/HakxRfHp2yE
Az meg már legenda, hogy a sirokit is megcsinálta egyszer kuplung nélkül...
skypeon nemvvagyok mert újra lett rakva a gép és nincs rajta semmi program szinte
Ide hozzánk már kell a csavaros, kő keményre van fagyva a talaj megint, igaz hó már csak néhol van rajta
Ezt a zsebrevágós, megvevős dumát nem értem
Szerintem csak az számít annak, amikor valaki olyat tesz pénzért/ajándékért "zsebrevágás" után, amit egyébként nem tenne...
a hűtö az olynat kapott mert hegyet fogott
a szöges.. hát ahol a teteje vékonyan el volt fagyva..ott leszoptam magam...de azon kivül a gumi a bütykös sima ügy volt.. még a full havas duplasziklásban is.. bár kettő nyélen érdekes volt zorrózni
majd ha kicsit hidegebb lesz..1 7 múlva..csandival remélem kihisztizünk megent a zariba..és a hóba fagyott talajjal szögesgumival... könnyeben fog menni a dolog
de kmost teljessne 100%os jó döntés volt a sima..mondjuk az endúró gumi az ..vagy egy puhatalajos gumival lehet jobb lett volna ..az a két hiszti nem ugrik be..de igy is nagyon király volt minden...a gumira most is azt mondom állat volt..még igy is hogy az a két helyen a jegesedett sáron
de tavassztól hol lesz jeges sár...
a vidit én basztam el..vagy sem de az biztos..
Hogy látjátok Vik, csavaros nem jobb lett volna?