Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ő milyen messze lakik a tatthelytől?
2003- 4 es 700- 750 körül. . . Rendszámmal. . .
És kezdőknek jó!
Értem kösszönöm a választ : A pamperák milyen árban mozognak?
úgy néz ki megyek ....csak mamánál szállok meg és onnan támadok
A pampera 280 egy nagyon cseles kis gép, mivel triál blokk van benne és a futómű is triálosra van hangolva. . .
Amúgy létezik 50 es GasGas is, de talán ha 2 van az országban. . .
125 az alja. . .
Még jobban!
Nálad?
Zala nem játszik?
Gas gas -ból a legkissebb 4T az hány köbcentis? Ja és a pampera 280-ről mi a véleményetek? Kezdőnek jó?
kösz jól?
hogy vagy ?
Szia Zoozee!
2T-vel csak a NAGYOK mennek, mint a Beer Gabi!
szia zoozee
szia döme
alacsonyfordulaton nyomatékosabb ......egy két terepviszonynál jobb a 4t.........

de mindkettővel lehet motorozni .....feltéve ha jó a pilóta
mert aki tud az mindkettővel tud
Keverned kell a benzint, az meg nem annyira jampi dolog. . .
Kösszi a válaszokat ! és mik a hátrányai ? mint irtad.
de vannak hátrányai is ...
Szevasz!
A válasz a motorok építésében keresendő!
A 2T motorok kb feleannyi alkatrészből állnak, így a súlyuk lényegesen kevesebb. . .
A súly/lóerő arány jobb, valamint nem fárad el a motoros olyan hamar és ha elesik (márpedig elesik) könnyebben fölszedi a motort a földről. . .
Nagyjából ennyi!
nagy köbcentis 2T endurók a 250 és 300 -asok.......előnyük a könnyebb súlyuk,és kicsit alacsonyabb súlypontjukból fakad
Üdv mindenkinek !
Lenne egy olyan kérdésem hogy egyes endurósok miért részesitik előnyben a nagy köbcentis 2T endurókat
a hasonló teljesítményű 4T-kell szemben?
Válaszaitokat elöre is kössz!
Inkább Dömemadár!
A turul madár voltál te?Azt láttam integetett a szárnyával.
Ezen kívül háromszor állt a totális csőd szélén (forrás:Florian Von Thielmann krízismanager) ! ! !
Kamionnal?
Láttalak és integettem a hegy tetejéről! ! !
anyádúristenit büdös kölke