A pampera 280 egy nagyon cseles kis gép, mivel triál blokk van benne és a futómű is triálosra van hangolva. . .
Amúgy létezik 50 es GasGas is, de talán ha 2 van az országban. . .
125 az alja. . .
Szevasz!
A válasz a motorok építésében keresendő!
A 2T motorok kb feleannyi alkatrészből állnak, így a súlyuk lényegesen kevesebb. . .
A súly/lóerő arány jobb, valamint nem fárad el a motoros olyan hamar és ha elesik (márpedig elesik) könnyebben fölszedi a motort a földről. . .
Nagyjából ennyi!
Üdv mindenkinek !
Lenne egy olyan kérdésem hogy egyes endurósok miért részesitik előnyben a nagy köbcentis 2T endurókat
a hasonló teljesítményű 4T-kell szemben?
Válaszaitokat elöre is kössz!
Amúgy létezik 50 es GasGas is, de talán ha 2 van az országban. . .
125 az alja. . .
Nálad?
Zala nem játszik?
2T-vel csak a NAGYOK mennek, mint a Beer Gabi!
de mindkettővel lehet motorozni .....feltéve ha jó a pilóta
mert aki tud az mindkettővel tud
A válasz a motorok építésében keresendő!
A 2T motorok kb feleannyi alkatrészből állnak, így a súlyuk lényegesen kevesebb. . .
A súly/lóerő arány jobb, valamint nem fárad el a motoros olyan hamar és ha elesik (márpedig elesik) könnyebben fölszedi a motort a földről. . .
Nagyjából ennyi!
Lenne egy olyan kérdésem hogy egyes endurósok miért részesitik előnyben a nagy köbcentis 2T endurókat
a hasonló teljesítményű 4T-kell szemben?
Válaszaitokat elöre is kössz!
Láttalak és integettem a hegy tetejéről! ! !