Magyarországon nem annyira elterjedt a motorkerékpárok reklámozása, a tv- illetve rádióadásokban. Sokkal inkább a hirdetőtáblákat használják reklámozáshoz. Nem is olyan rég nagyon sok plakátot és molinót lehetett látni, a legtöbb hirdetésen a világhírű KTM fesztivált hirdették, amely a Hungaroringen került megrendezésre. Külföldön viszont nagyon sok reklámot adnak a tv-ben, bemutatják a motorok használatát, kezelhetőségét, lehetőségeit. Ezek a kisfilmek, sokszor akár 3-4 percesek is lehetnek, az emberek tátott szájjal nézik végig, nagyon jól vannak megtervezve, és alátámasztják a szlogen jelentését.
A KTM motorkerékpárok gyártását 1953-ban kezdték el, 20 dolgozó napi 3 motorkerékpárt készített. Hamarosan eredményeket értek el a versenysportban. A gyár és a technika fejlődésével egyre több versenyt nyertek, terepen és utcán is. Terepen a „hatnapost”, míg gyorsasági pályákon az osztrák nemzeti motorbajnokságot, 125-ös géposztályában. Az elmúlt 10 évben nagyon nagy változáson ment keresztül a technika, a versenyeket továbbra is nyerték, köztük a magyar Talmácsi Gábor is közel volt a világbajnoki címhez a KTM-mel. A cég szlogenje a „Ready to Race” , avagy versenyre kész. Ez teljesen igaz, valóban verseny motorkerékpárok, minden kategóriában megtalálhatjuk az első 5 helyezetben. Bárki megvásárolhatja, aki kedvet kap a motorozáshoz és elegendő tőkével rendelkezik. Gyerekmotorokat is készítenek így a legfiatalabb korosztály is élvezheti a motorozás minden pillanatát. Az utcai modellek, kevesebb erővel rendelkeznek mint versenytársaik, de amatőr versenyeken így is el lehet velük indulni. Ha ez nem lenne elég, akkor az importőr segítségével, a verseny színvonalra állítható a motor, de ekkor az élettartam csökken. A legdrágábbak közé tartoznak, de a minőséget meg kell fizetni. Sokan választják ezt a márkát, mivel itthon is gyorsan és könnyen hozzá lehet jutni az alkatrészekhez, és Ausztria sincs messze, ahol a gyár található. Emellett a gyár beszállító is neves cégek. Minőségi alkatrészeket találunk minden egyes motoron, a gyár 1 éves garanciát vállal a motorokra, nem hiába versenyeznek nagyon sokan ezekkel világszerte. Sokan csak „narancsoknak” nevezik, mivel ez a jellemző szín. Ha nagy a hangja és narancssárga, akkor biztos KTM, mondogatják a pályákon. MARKETIN dolgozat...még írom
Melyik verzió kéne?
A karbon sisak 73000 Ft, a másik ami még D gyűrűs csatos 50 körül van (tri-kompozit üvegszálas)
A ruhákból is több árfekvést mutattam (Zoozeenak)
ilyen drága lenne a hebo?
ennyiért fullos foxot is tudnék venni..no persze abban nincs benne a bukó
Döme,mennyi az annyi így mindenestűűl?
kicsit ledőlök pihizni,később jövök
csaoo
faszán műdöik,nincs vele gond,csak néha leáll,meg nem tok vele stoppiezni...amúgy kiforog rendesen meg minden,Zozi is ment vele és mondta hogy nincs különösebb gond. szépet szól az akra kéne az az 540es..
van most egy 60ért.... csak előbb meg kell rá teremtenem az összeget,meg kérdés hogy utána mit kezdek a dellortoval? ki venné meg,ha mindenki szídja?...
A KTM motorkerékpárok gyártását 1953-ban kezdték el, 20 dolgozó napi 3 motorkerékpárt készített. Hamarosan eredményeket értek el a versenysportban. A gyár és a technika fejlődésével egyre több versenyt nyertek, terepen és utcán is. Terepen a „hatnapost”, míg gyorsasági pályákon az osztrák nemzeti motorbajnokságot, 125-ös géposztályában. Az elmúlt 10 évben nagyon nagy változáson ment keresztül a technika, a versenyeket továbbra is nyerték, köztük a magyar Talmácsi Gábor is közel volt a világbajnoki címhez a KTM-mel. A cég szlogenje a „Ready to Race” , avagy versenyre kész. Ez teljesen igaz, valóban verseny motorkerékpárok, minden kategóriában megtalálhatjuk az első 5 helyezetben. Bárki megvásárolhatja, aki kedvet kap a motorozáshoz és elegendő tőkével rendelkezik. Gyerekmotorokat is készítenek így a legfiatalabb korosztály is élvezheti a motorozás minden pillanatát. Az utcai modellek, kevesebb erővel rendelkeznek mint versenytársaik, de amatőr versenyeken így is el lehet velük indulni. Ha ez nem lenne elég, akkor az importőr segítségével, a verseny színvonalra állítható a motor, de ekkor az élettartam csökken. A legdrágábbak közé tartoznak, de a minőséget meg kell fizetni. Sokan választják ezt a márkát, mivel itthon is gyorsan és könnyen hozzá lehet jutni az alkatrészekhez, és Ausztria sincs messze, ahol a gyár található. Emellett a gyár beszállító is neves cégek. Minőségi alkatrészeket találunk minden egyes motoron, a gyár 1 éves garanciát vállal a motorokra, nem hiába versenyeznek nagyon sokan ezekkel világszerte. Sokan csak „narancsoknak” nevezik, mivel ez a jellemző szín. Ha nagy a hangja és narancssárga, akkor biztos KTM, mondogatják a pályákon. MARKETIN dolgozat...még írom
Gemes Németben?
Körbeutaztad a földet?
Az még jó versenyre. . .
A karbon sisak 73000 Ft, a másik ami még D gyűrűs csatos 50 körül van (tri-kompozit üvegszálas)
A ruhákból is több árfekvést mutattam (Zoozeenak)
ennyiért fullos foxot is tudnék venni..no persze abban nincs benne a bukó
Döme,mennyi az annyi így mindenestűűl?
kicsit ledőlök pihizni,később jövök
csaoo
mert muter mondta hogy majd vesz nekem iléyen szett et,de bukó is kéne mert elég ramaty már ami most van..
mennyi lenne összesen?