meg sokat gondolkoztam és nekem már nagyon régóta vágyam egy igazi cross, ugyhogy csak abban gondolkozok.
meg milyet javasoltok 4T crossban és 2T crossban
A motorozással nem lesz gond.
meg azért nem hagytam abba teljesen, csak nem endúróztam hanem robogóval motoroztam( gilera runner 180 2t).
azt megtudná valaki irni hogy 100 üzemóra után mennyit kell költeni egy 4T-re
Ha nem pályán akarsz motorozni vele, sztem jobban jársz egy versenyenduroval...mondjuk olyanból 2T-t csak európai márkák gyártanak (GasGas, Husky, KTM, TM), de 4T van japánból is...azok azért lényegesen tartósabbak...
Körülbelül mennyit akarsz motorozni?
4T-eknél 4-5 üó. az olajcsere-periódus és 100 körül már alkatrészeket is illik cserélni...főleg a CRF-nél, mert mindegyiknek szelep-bajai vannak...de valamit mindegyiknél kell...
2T-ben 50 üó. kb. egy dugó, második-harmadik alkalomnál hajtókar+főtengely-csapágyak...
Nekem mondjuk ezért van endurom, az sokkal kevésbé macerás
Én hobby célbol akarok motort venni.
14 évesen kaptam egy aprilia 125 etx-et ami 2T.
Már rég nem használtam.
És most akarok venni valami komolyabbat.
Két variáció között dilemmázok:
vagy cr 250 vagy crf 450
Körülbelül mennyit kell ezekre külön külön költeni egy évben?
250 2T: olcsóbb megvenni, fenntartani
450 4T: könnyebb vele motorozni
Élvezeti értéke mindkettőnek elég magas, de egyénfüggő, hogy kinek melyik jön be...sztem ha csak hobbiból motorozgatsz vagy nem tudsz/akarsz évente százezreket a motor fenntartására költeni akkor a 2T a tuti. Ha van zsé bőve(bbe)n, vagy akarnál versenyezni is netán akkor 4T.
Sziasztok!
A véleményeteket kérem mert nemtudok dönteni hogy milyen cross-t vegyek!
Vagy 250 2T, vagy 450 4T.
Szeretném ha megirnátok hogy melyiket választanátok melyiknek mi az elönye, vagy hátránya melyiket olcsobb fenttartani melyiket kell többet szervizelni melyikkel élvezetesebb a motorozás.
Előre is köszi
Március 1-én voltam utoljára lőtéren (akkor is többet bíróztam mint lőttem), mióta megvan az osztrák műanyag (január), összvissz ha 200-at sikerült lőnöm vele
ja van egy haverunknak egy rossz kamerája amin jó az optika nagyon...azt gondoltuk összeházasítani egy hátizsákban felvevel...de úgy tűnik luca széke .....
ez a működő megoldás amit mondassz, de egy olyan kamera kell amin kűlső AV csatlakozo is van és van hozzá távirányito, amit felraksz a kormányra, hátizsákba a kamera, sisakra a fejkamera arra egy széles látoszögű objektiv,, és ugy már működne a dolog
Én megoldom óccsóból egy digit kamera szigszallag meg egy régi crossbukó ami még nem olyan hosszúcsőrös mint az újjak Egész tűrhető vidiket lehet vele készíteni csak a port nem bírja a mehanyik Ez is így készűlt még egy 3éve. http://www.sportmotor.hu/motor...
Dani csalodni fogsz abban az oregonos szarban, ahogy egy kicsit jobban begyorsul a tempo azonnal szétesik a kép, és a fák között bejövő szort villodzo fényt meg pontosan sehogy nem tolerálja,, ha lassan pötyögsz akkor még nézhetö,,kb ennyi,,,,
mi is beszélgettük már a fiúkkal......szerintünk már vannak videokamerák egész kicsik és haverom tévészerelő bizományijába szoktak is behozni olcsóbban néha olyat ami ezeket a sisakkamerákat megdugja szerintem.....
össze kell rá dobni a pénzt mondjuk 6-8 an és kész ...aztán fejenként 5-8 ezerből csinálhatunk vele filmeket....úgyis minden csapatban van operatőrebb pali és az vinné állandóan....és néha meg a vadak is cipelnék egy karistot......az lenne az akciófilm....
meg milyet javasoltok 4T crossban és 2T crossban