Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem kérdeztem semmit
fordítva van lerakva a kormány
hali
megy kint a motorozás?
nekem már meg van az új szekér
Köszi mindenkinek,még annyi,hogy a bal oldali kézvédő nem fordítva van rajt?
az lehetséges h 2 db balos van fent rajt vagy ez lehetetlen?
Jónapot Írből!
Bocs, de akkor miért cross gépet akarsz venni?
Ha azzal beszopod valamelyik vizes gödröt, már mehetsz is haza a slaggért...merthogy seckojednó el fogod forralni a gépet,az kurvaélet...Ha meg nem,akkor meg jól motorozol..
Azt se feledd hogy 4T cseppet nehezebb....
jonapot németböl
Igaz...eg ypár óra a lőtéren, és abból a pénzből,amibe a lőszer kerül, napokig elmotorozhatsz...
Oh, de régen volt...
ilyen van nekem is,12 a kézvédő...
jah,de szombaton...lófasz,szar volt
persze...jó drága kézvédő......a kormány meg ha jó akkor ajándék plusszba
szerintem megéri
ez lemaradt
Hellosztok!
szerintetek 5000ft-t megér?
tudom nekem kellene eldönteni de kiváncsi vagyok a véleményetekre
csá xlzx!

Bocs hogy múltkor én előbb mentem kiállításra és nem vártalak meg. De nekem így volt aktuális. Egyébként végül elmentél ?
Hallgass GD-re igazat mond nagyjából Versenyenduro a legjobb választás ha nem akarsz crossversenyezni!Pályán kívül mindenhol jobb a versenyenduro!Az meg hogy 2T vagy 4T azt döntsd el mi tetszik jobban!
Hát köszi a segítséget.
Még mindig nemtudok dönteni de majd kialakul.
köszi.
Egyrészt nem volt krosszmotorom sose úgyhogy pontos összeget nem tudok mondani...amúgy is nagyon sok mindentől függ (milyen motor, milyen alkatrészt veszel bele, ki csinálja, hányszor 100 üzemóra után vagyunk stb.)...de nem olcsó, az biztos...100e-res kategória simán...
azt mondtad hogy egy 4T cross-ban 100 üzemóra után kell alkatrészeket cserélni.
egy ilyen felújítás mennyibe kerül?
A krosszmotor krosszpályára való, mindene ahhoz van igazítva...pl. kevesebb fokozat van a váltóban (kisebb végsebesség), keményebb rugózás, kisebb tank...és ugyan erősebbek kicsivel mint az endurok, de nehezebben is motorozhatók és sokkal drágább fenntartani őket. Egy 450-es 4T versenyenduroban pl. elég 15 üzemóránként (kb. 1000 km) olajat cserélni, egy 250 2T meg elmegy akár 100-150 üó-t is egy dugattyúval...tehát átlagban 1/3-a a karbantartásigénye, mint egy ugyanolyan kategóriájú krossznak...ha sokat akarsz menni, akkor különösen fontos ez a tényező!
pontosan mire gondolsz azzal hogy rosszabb lenne?
Ha egy versenyenduroról leszereled a lámpákat meg a többi sallangot, ugyanúgy fog kinézni mint egy cross...és a kinézeten kívül minden másban csak rosszabb lenne neked egy "igazi" krosszmotor, mint egy enduro...