Bocs, de akkor miért cross gépet akarsz venni?
Ha azzal beszopod valamelyik vizes gödröt, már mehetsz is haza a slaggért...merthogy seckojednó el fogod forralni a gépet,az kurvaélet...Ha meg nem,akkor meg jól motorozol..
Azt se feledd hogy 4T cseppet nehezebb....
Hallgass GD-re igazat mond nagyjából Versenyenduro a legjobb választás ha nem akarsz crossversenyezni!Pályán kívül mindenhol jobb a versenyenduro!Az meg hogy 2T vagy 4T azt döntsd el mi tetszik jobban!
Egyrészt nem volt krosszmotorom sose úgyhogy pontos összeget nem tudok mondani...amúgy is nagyon sok mindentől függ (milyen motor, milyen alkatrészt veszel bele, ki csinálja, hányszor 100 üzemóra után vagyunk stb.)...de nem olcsó, az biztos...100e-res kategória simán...
A krosszmotor krosszpályára való, mindene ahhoz van igazítva...pl. kevesebb fokozat van a váltóban (kisebb végsebesség), keményebb rugózás, kisebb tank...és ugyan erősebbek kicsivel mint az endurok, de nehezebben is motorozhatók és sokkal drágább fenntartani őket. Egy 450-es 4T versenyenduroban pl. elég 15 üzemóránként (kb. 1000 km) olajat cserélni, egy 250 2T meg elmegy akár 100-150 üó-t is egy dugattyúval...tehát átlagban 1/3-a a karbantartásigénye, mint egy ugyanolyan kategóriájú krossznak...ha sokat akarsz menni, akkor különösen fontos ez a tényező!
Ha egy versenyenduroról leszereled a lámpákat meg a többi sallangot, ugyanúgy fog kinézni mint egy cross...és a kinézeten kívül minden másban csak rosszabb lenne neked egy "igazi" krosszmotor, mint egy enduro...
fordítva van lerakva a kormány