ma eddig úgy néz ki.....megyek pestre ......elméletileg ráérek...bár a ma délutánomba se vagyok biztos.....de ha szólsz előtte akkor várlak szeretettel....
ti hogy tudtok előre mindent ....úgy irigyellek benneteket.....én fél órával előre se szoktam tudni semmit...........
ez igy van, egy gyors állapotfelmérésre jo a dolog, ha elég véres a torka az kibukik, de ha például nicasil problémája van a gátaknál, és mint egy vésőgép rendesen elintézte a dugo oldalát, vagy ha már volt tűgörgö széthullási elöéleti problémája, és a hengerfej belseje széjjel van löve, ezek sosem fognak látszani az ablakon keresztűl,,,,
Szia Bálint!
Persze, persze, én nem is azt akartam mondani hogy nézz be a hengerbe és ha szép a dugó, a következő 1 évben hozzá se nyúlj a motorhoz!
Csak annyit, hogy ha már a dugó olyan tré, mint amilyen az SX-ben volt,akkor biza én azt a vasat már meg sem veszem...
Mert ha már bekukkantva azt látod hogy a dugón hogy tele van kb 1 mm mély rovátkával, annak a dugónak, hengernek, hajtókarnak (esetleg főtengelynek) annyi...
Ha a dugesz OK, attól még szétkapom...
Csak nem biztos hogy mindig van rá lehetőséged hogy lekapd a hengert a vásárláskor..(pl CsikiBege)
hella,
hát Döme el se tudod képzelni mit szoptunk mire kiszedtük azt a kotvány kocsit a redvából...
sikeresen most érem haza, pedig már 2-kor bepakoltunk indulásra készen...
rav4 meg se mozdította.... végül egy quad-os srác rángatott ki minket, csörlő a fához stb.. mindent ki kellett használni
sose többet rossz szót nem mondok quadokról...
szevasztok! Nos beköltöztünk végre, de itt nyema net! Tehát Internyet! Próbáltam visszalapozni, láttam a fennakadást 2t ügyben. Szóval simán meg lehet ragasztani egy dugót, akármilyen fasza keverékkel! Elég, ha hosszú egyenes haladáskor nem "öblögeted" meg időnként a motort, vagy teligázzal kiforgás után lejtőn haladsz egy darabig... Joccakát!
Andris ,csak egy halvány észrevétel ehhez a kipufogo nyiláson valo benézéshez, mielött sokan azt hinnék hogy ez a tutti megoldás, ,,
-sajnos a legtöbb kétűtemü hengerén a nicasil a vékony váll részeken ,vagyis a kiömlö-felömlő, ablakok közötti ,2-3-4 milliméteres részen sérűlnek a leghamarabb, ( lásd rm 250 tipushiba alulméretezett vállak kb 2mm. ) ezért hiába nézeget be valaki lámpával a szivo, vagy a kipufogo oldalon, mert egy sokkal komolyabb hibát sose fog onnan meglátni,,,,x
amit látni egy ilyen benézéssel az max annyi hogy ,
1. : mekkora kopásnyomot hagyott az ablak a dugon, mennyire égtek át a gyűrűk (mennyire elhasznált )
2,: hogy vannak -e huzások a dugo oldalán,(mennyire volt lelkiismeretes a gazda, légszűrő tisztitás, olaj minősége,)
- magyarán a tényleges állapot majd akkor derűl ki ha valaki lehuzza a hengert, a nyilásokon valo benézés csak egy felűletes állapot felmérést ad a benti viszonyokrol,,,, szerintem,,
Látom tetszik a kreált fasztori rókás fotóm! ...
ti hogy tudtok előre mindent ....úgy irigyellek benneteket.....én fél órával előre se szoktam tudni semmit...........
Mi maga, vámpír?
Pénteken délelőtt ráérsz szerelni? Mennék..
mindenki
Persze, persze, én nem is azt akartam mondani hogy nézz be a hengerbe és ha szép a dugó, a következő 1 évben hozzá se nyúlj a motorhoz!
Csak annyit, hogy ha már a dugó olyan tré, mint amilyen az SX-ben volt,akkor biza én azt a vasat már meg sem veszem...
Mert ha már bekukkantva azt látod hogy a dugón hogy tele van kb 1 mm mély rovátkával, annak a dugónak, hengernek, hajtókarnak (esetleg főtengelynek) annyi...
Ha a dugesz OK, attól még szétkapom...
Csak nem biztos hogy mindig van rá lehetőséged hogy lekapd a hengert a vásárláskor..(pl CsikiBege)
hát Döme el se tudod képzelni mit szoptunk mire kiszedtük azt a kotvány kocsit a redvából...
sikeresen most érem haza, pedig már 2-kor bepakoltunk indulásra készen...
rav4 meg se mozdította.... végül egy quad-os srác rángatott ki minket, csörlő a fához stb.. mindent ki kellett használni
sose többet rossz szót nem mondok quadokról...
és persze gratu a költözéshez
-sajnos a legtöbb kétűtemü hengerén a nicasil a vékony váll részeken ,vagyis a kiömlö-felömlő, ablakok közötti ,2-3-4 milliméteres részen sérűlnek a leghamarabb, ( lásd rm 250 tipushiba alulméretezett vállak kb 2mm. ) ezért hiába nézeget be valaki lámpával a szivo, vagy a kipufogo oldalon, mert egy sokkal komolyabb hibát sose fog onnan meglátni,,,,x
amit látni egy ilyen benézéssel az max annyi hogy ,
1. : mekkora kopásnyomot hagyott az ablak a dugon, mennyire égtek át a gyűrűk (mennyire elhasznált )
2,: hogy vannak -e huzások a dugo oldalán,(mennyire volt lelkiismeretes a gazda, légszűrő tisztitás, olaj minősége,)
- magyarán a tényleges állapot majd akkor derűl ki ha valaki lehuzza a hengert, a nyilásokon valo benézés csak egy felűletes állapot felmérést ad a benti viszonyokrol,,,, szerintem,,