Nem minden esetben A-s dugóval szerelik az új vasakat,ezért simán helytálló a dolog,hogy nem volt bontott.Én legalábbis ebben hiszekk,no meg abban hogy egyik ismerősönek az Ákinak is megragadt néhányszor az ec300-as gasgas-a... .......Benne van a pakliban.Imi vazze,most akkor engem beengedsz pályinkát inni?
na ja... csak kurvára idegesít engem is, ha el akartam volna sumákolni, akkor nem itt tépem a számat! ráadásul a Bálintot ismerem és az Ő ismeretségén keresztül jött a vevő. úgyhogy duplán kellemetlen a dolog! de részemről itt befejeztem az irkálást. ha valaki mondani akar valamit az tudja a telefonszámomat!
az fasza...én nem vagyok se senkivel, se senki ellen (nehogy megöljetek ), de az azért nem semmi hogy valaki 200 km-et használja előtted a gépet, megragasztja, utána dugót cserél és azt is megragasztja...
Ne értsd félre, nem ellened vagyok, csak agyalok...
Én egyébként hiszek neked...én is láttam/vettem már olyan motorokat hogy...nem is mondom...
Magyar ember magyarnak a legnagyobb ellensége!
(Tisztelet az egyre kisebb kivételnek...)
ez most magyarázkodásnak tűnik, de nem az: 1. én így vettem a motort,így használtam, így adtam el. lehet elkövettem egy hibát, hogy amikor megvettem nem szedtem szét, és elhidtem annak a fasszopónak, hogy zsír a motor. én abban a tudatban voltam, hogy ez a motor bontatlan, csavarokon,tömítéseken,blokkon nem láttam arra utaló jelet, hogy bontották volna. én nem buheráltam,szerelgettem, csak használtam. és ennek tudatában hirdettem, adtam el.
igen, ahhoz hogy levedd a hengertalpnál a csavarokat, ahhoz le kell venni az oldalsó deknit, ami ugyebár inbusz. mielőtt bárki kitalálná, hogy ezt onnan tudom hogy én buheráltam, azt felvilágosítom, hogy a robbantott ábrán néztem, és a power szelep deknijénél láttam, mert el volt koszolódva és kipucoltam...
imi, ennek igen egyszerű oka van, ha valaki egy profi hatlapfejű crovával szerel ( ami nem olcso, de egyszer kell megvenni az életben ) az soha nem fog neked nyomot hagyni egy 8.8-as acél csavaron,
értem Bálint, csak akkor azt hogy magyarázod, hogy úgy bontották szét, hogy a csavarokon egy darab nyom nem látható? hiszen amikor vettem, direkt végignéztem, hogy megbontották-e már és nem találtam semmilyen nyomot sehol sem, amikor eladtam- én ezért is mondtam, többször is - hogy bontatlan blokk,csavarokon nincs egyetlen nyom sem. sőt ennek tudatában hirdettem mindenhol! én nem néztem bele, gyertyát cseréltem benne és kész.
imi , én nem tudom hogy ez kinél történt, ,,,igazábol nem is nagyon érdekel, mert nem az én dolgom,
én csak azt mondtam amit láttam, tényszerűen a szememmel,,, tény hogy meg volt ragadva, a hengeren a nicasil sérűlt , a dugoban akkora huzásokat hagyott hogy az is kuka, és B-s dugo volt benne ami ugye az első tulméret,,,,márpedig a Harry Potter nem varázsolhatta bele megbontás nélkűl azt a dugot,,,,
üdv!
pedig bálint az a blokk nem volt megbontva, a csavarokon egy nyom annyi sem volt, még a hengerfej csavarjai is bontatlanok voltak (amikor vettem direkt néztem, hogy volt-e bontva)
-azt hogy az előző gazdája a 200 km-en hogy használta azt nem tudom, én ami idő alatt használtam (mondjuk nem sokat), szét nem szedtem, hozzá nem nyúltam. a motorja nem csörgött, de ezt Ti is hallhattátok, amikor ott voltatok!
Szewasztok!Ronis engem érdekelne a vázvédő!Szerdán megyek haza,csörges meg légyszives vagy küld el a számod és hivlak én!
20/3211550 Csak szerdán mert itt nem mükszik!
tény hogy nem igy kellett volna elöadni a dolgot,,,
viszont az is tény hogy az a henger belűl elég cefetűl néz ki, valoban meg volt ragadva , nicasil sérűlt , dugo kuka, arrol nem is szolva hogy valami elöélete már volt valakinél annak az állitolag megbontatlan 1600 km-es blokknak, mivel B-s dugo volt benne,,,
Okés!Mehetünk madarakat kergetni.. .S,mert mostanában be fogom hálózni almádit,mint a CosaNostra szicíliát,ezért mehetünk kutymuttyot terelgetni a málnásba.Hahahaha...
Hallottam Ádi örténetét és olvastam itt a fórumon is.Mondjuk,ha ilyen jellegű probléma merül fel akkor lehet telegráfon kérdeztem volna rá a dologra,hogy tud e esetleg valamit Imibrájen a történetröl,de ez a fórumos megmondomafrankót ez olyan......(no tudjuk milyen)... ..
Ne értsd félre, nem ellened vagyok, csak agyalok...
Én egyébként hiszek neked...én is láttam/vettem már olyan motorokat hogy...nem is mondom...
Magyar ember magyarnak a legnagyobb ellensége!
(Tisztelet az egyre kisebb kivételnek...)
én csak azt mondtam amit láttam, tényszerűen a szememmel,,, tény hogy meg volt ragadva, a hengeren a nicasil sérűlt , a dugoban akkora huzásokat hagyott hogy az is kuka, és B-s dugo volt benne ami ugye az első tulméret,,,,márpedig a Harry Potter nem varázsolhatta bele megbontás nélkűl azt a dugot,,,,
pedig bálint az a blokk nem volt megbontva, a csavarokon egy nyom annyi sem volt, még a hengerfej csavarjai is bontatlanok voltak (amikor vettem direkt néztem, hogy volt-e bontva)
-azt hogy az előző gazdája a 200 km-en hogy használta azt nem tudom, én ami idő alatt használtam (mondjuk nem sokat), szét nem szedtem, hozzá nem nyúltam. a motorja nem csörgött, de ezt Ti is hallhattátok, amikor ott voltatok!
20/3211550 Csak szerdán mert itt nem mükszik!
viszont az is tény hogy az a henger belűl elég cefetűl néz ki, valoban meg volt ragadva , nicasil sérűlt , dugo kuka, arrol nem is szolva hogy valami elöélete már volt valakinél annak az állitolag megbontatlan 1600 km-es blokknak, mivel B-s dugo volt benne,,,
voltak tesodék tegnap ujj 300 exc-t bejáratni, ősszekarcolni,?
Hallottam Ádi örténetét és olvastam itt a fórumon is.Mondjuk,ha ilyen jellegű probléma merül fel akkor lehet telegráfon kérdeztem volna rá a dologra,hogy tud e esetleg valamit Imibrájen a történetröl,de ez a fórumos megmondomafrankót ez olyan......(no tudjuk milyen)... ..
Madarat lehetne velem fogatni,csip-csiripp.....