Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem minden esetben A-s dugóval szerelik az új vasakat,ezért simán helytálló a dolog,hogy nem volt bontott.Én legalábbis ebben hiszekk,no meg abban hogy egyik ismerősönek az Ákinak is megragadt néhányszor az ec300-as gasgas-a... .......Benne van a pakliban.Imi vazze,most akkor engem beengedsz pályinkát inni?
na ja... csak kurvára idegesít engem is, ha el akartam volna sumákolni, akkor nem itt tépem a számat! ráadásul a Bálintot ismerem és az Ő ismeretségén keresztül jött a vevő. úgyhogy duplán kellemetlen a dolog! de részemről itt befejeztem az irkálást. ha valaki mondani akar valamit az tudja a telefonszámomat!
az fasza...én nem vagyok se senkivel, se senki ellen (nehogy megöljetek ), de az azért nem semmi hogy valaki 200 km-et használja előtted a gépet, megragasztja, utána dugót cserél és azt is megragasztja...
Ne értsd félre, nem ellened vagyok, csak agyalok...
Én egyébként hiszek neked...én is láttam/vettem már olyan motorokat hogy...nem is mondom...
Magyar ember magyarnak a legnagyobb ellensége!
(Tisztelet az egyre kisebb kivételnek...)
ez most magyarázkodásnak tűnik, de nem az: 1. én így vettem a motort,így használtam, így adtam el. lehet elkövettem egy hibát, hogy amikor megvettem nem szedtem szét, és elhidtem annak a fasszopónak, hogy zsír a motor. én abban a tudatban voltam, hogy ez a motor bontatlan, csavarokon,tömítéseken,blokkon nem láttam arra utaló jelet, hogy bontották volna. én nem buheráltam,szerelgettem, csak használtam. és ennek tudatában hirdettem, adtam el.
igen, ahhoz hogy levedd a hengertalpnál a csavarokat, ahhoz le kell venni az oldalsó deknit, ami ugyebár inbusz. mielőtt bárki kitalálná, hogy ezt onnan tudom hogy én buheráltam, azt felvilágosítom, hogy a robbantott ábrán néztem, és a power szelep deknijénél láttam, mert el volt koszolódva és kipucoltam...
arrol nem is beszélve hogy a B-s dugo eggyértelműen megbontásrol beszél, ez tény,,,
a hengerfej, és a henger talp is azon az évjáraton hatlapfejű acél csavarral van szerelve, nincs imbusz, csak az oldaldekniknél,,,
szerintem meg lehet akármilyen profi célszerszám, hagy nyomot, az inbusz csavarokról meg ne is beszéljünk...
imi, ennek igen egyszerű oka van, ha valaki egy profi hatlapfejű crovával szerel ( ami nem olcso, de egyszer kell megvenni az életben ) az soha nem fog neked nyomot hagyni egy 8.8-as acél csavaron,
értem Bálint, csak akkor azt hogy magyarázod, hogy úgy bontották szét, hogy a csavarokon egy darab nyom nem látható? hiszen amikor vettem, direkt végignéztem, hogy megbontották-e már és nem találtam semmilyen nyomot sehol sem, amikor eladtam- én ezért is mondtam, többször is - hogy bontatlan blokk,csavarokon nincs egyetlen nyom sem. sőt ennek tudatában hirdettem mindenhol! én nem néztem bele, gyertyát cseréltem benne és kész.
imi , én nem tudom hogy ez kinél történt, ,,,igazábol nem is nagyon érdekel, mert nem az én dolgom,
én csak azt mondtam amit láttam, tényszerűen a szememmel,,, tény hogy meg volt ragadva, a hengeren a nicasil sérűlt , a dugoban akkora huzásokat hagyott hogy az is kuka, és B-s dugo volt benne ami ugye az első tulméret,,,,márpedig a Harry Potter nem varázsolhatta bele megbontás nélkűl azt a dugot,,,,
Kösz,hivlak otthonról!
üdv!
pedig bálint az a blokk nem volt megbontva, a csavarokon egy nyom annyi sem volt, még a hengerfej csavarjai is bontatlanok voltak (amikor vettem direkt néztem, hogy volt-e bontva)
-azt hogy az előző gazdája a 200 km-en hogy használta azt nem tudom, én ami idő alatt használtam (mondjuk nem sokat), szét nem szedtem, hozzá nem nyúltam. a motorja nem csörgött, de ezt Ti is hallhattátok, amikor ott voltatok!
atis, 20 387-7107
Szewasztok!Ronis engem érdekelne a vázvédő!Szerdán megyek haza,csörges meg légyszives vagy küld el a számod és hivlak én!
20/3211550 Csak szerdán mert itt nem mükszik!
Jól van Zoozee bácsi,akkor csütörtökön délután/este ráddörrenek telefonon...
tény hogy nem igy kellett volna elöadni a dolgot,,,
viszont az is tény hogy az a henger belűl elég cefetűl néz ki, valoban meg volt ragadva , nicasil sérűlt , dugo kuka, arrol nem is szolva hogy valami elöélete már volt valakinél annak az állitolag megbontatlan 1600 km-es blokknak, mivel B-s dugo volt benne,,,
jut eszembe elhoztad a Mészitöl a két gumibakot,?
jahhh,,
voltak tesodék tegnap ujj 300 exc-t bejáratni, ősszekarcolni,?
Okés!Mehetünk madarakat kergetni.. .S,mert mostanában be fogom hálózni almádit,mint a CosaNostra szicíliát,ezért mehetünk kutymuttyot terelgetni a málnásba.Hahahaha...
Hallottam Ádi örténetét és olvastam itt a fórumon is.Mondjuk,ha ilyen jellegű probléma merül fel akkor lehet telegráfon kérdeztem volna rá a dologra,hogy tud e esetleg valamit Imibrájen a történetröl,de ez a fórumos megmondomafrankót ez olyan......(no tudjuk milyen)... ..
Re GG elt
hallottad Ádám hogy járt,,,?
na akkor délután lejöhetsz velem a molohoz, hogy a kutyáimmal kergesd a sirályokat, meg a kacsákat,, hátha összejön egy vacsira valo,,,
Bizony,becsajoztam! ....
Madarat lehetne velem fogatni,csip-csiripp.....
hallom becsajoztál,, mondtam én hogy csip téged,