Szia Döme!
Mindenki úgy jön ahogy akar a fórum bulira! A lényeg a határtalan jókedv
A GasGas Kalandtúra Erdélybe pedig egy marketing esemény....ezért megy oda csak GasGas tip. motor!
mert ha igen, ott van bent a motorja, nyugodtan kipróbálhatod, sztem Janival meg lehet dumálni...azzal jön Erdélybe...szerinted merne, ha annyira szar lenne?
Nekem ez a második 450-es, az elsővel gurultam 5700 Km-t terepen és úton vegyesen...
Amikor eladtam, (egy GG kereskedőnek) a szívem szakadt meg!
Azután a srác lezúzta magát, így kissé megcsappant a motoros kedve és azonnal visszavettem!
Utána meglátta az üzletben parkolni egy másik barát...
Akkor szerveztem meg a 2007-es modellt...
Ja, a srác családjában ez lett a második GG!
A gyári kerékcsapágyakat hamar elfogyasztja, SKF a megoldás, 6000Ft és kész.
Az elektromos rendszert karban kell tartani és no problem...
Spy!
Arról a srácról írtam...
Ő használta DT gumival...
Ez olyasmi eset volt, mintha vesz valaki egy basszusgitárt, aztán szidja, hogy szar mert teniszütőnek akarta használni...
Egyedül a váz aminek az egyik furata gyárilag (nem elcsavarodott) odébb került 3mm-rel.
(TUDOM, hogy ilyenre még nem volt példa, bár sok importőrt személyesen ismerek)
ezért írta a Döme,hogy ez a motor egy verseny enduro ami terepen érzi magát elemébe és nem DT gumikkal aszfalton!azom a beíráson minden gasgas tulajdonos csak mesolyog egyet...nekünk kettő EC-nk van!szerinted szerelőként olyat veszek ami szar...és mingyár kettőt?
helló,olvastam és az irásaid/és még 1-2 ember szavai szerint bizalom gerjesztö számomra az ec 300 DE ! ha beleolvasok ebbe az irományba,akkor menten elmegy a kedvem a márkátol plussz,még hozzá veszem,hogy egyik ismerösöm is(gerre) neki is volt egy 4t gas-gas és csak rosszat mond rólla(vacsi uj volt az övé,és ö is rendesen bejáratta stb..) akkor már tényleg gondolkodoba esem,vagy csak szimplán """szerencséjük""" volt ezekkel a bajos masinákkal?rossz db-ot fogtak ki vagy mi lehet?
GasGas túra, a családnak!
Mindenki úgy jön ahogy akar a fórum bulira! A lényeg a határtalan jókedv
A GasGas Kalandtúra Erdélybe pedig egy marketing esemény....ezért megy oda csak GasGas tip. motor!
Igazad van!
Az a túra márkafüggetlen lesz!
A határon ki kell vinni és vissza kell hozni!
Maximum kifizeted a vámot a motorra! ! !
mert kawáwal nem szivesen vágnék neki
Megkérdezem a szállásadónkat, hogy lenne-e valamikor még szabad helyük!
Aztán kimegyünk fórumos csapatásra!
Rendicsek?
de most azé nemfogok venni egy gasgast
Hogy milyen tré motorok!
Amikor eladtam, (egy GG kereskedőnek) a szívem szakadt meg!
Azután a srác lezúzta magát, így kissé megcsappant a motoros kedve és azonnal visszavettem!
Utána meglátta az üzletben parkolni egy másik barát...
Akkor szerveztem meg a 2007-es modellt...
Ja, a srác családjában ez lett a második GG!
A gyári kerékcsapágyakat hamar elfogyasztja, SKF a megoldás, 6000Ft és kész.
Az elektromos rendszert karban kell tartani és no problem...
Arról a srácról írtam...
Ő használta DT gumival...
Ez olyasmi eset volt, mintha vesz valaki egy basszusgitárt, aztán szidja, hogy szar mert teniszütőnek akarta használni...
Egyedül a váz aminek az egyik furata gyárilag (nem elcsavarodott) odébb került 3mm-rel.
(TUDOM, hogy ilyenre még nem volt példa, bár sok importőrt személyesen ismerek)
ja és még a gyenge elektronika,mindig érdekel