Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a motor egy igazi vaddisznó.......csak a sárban érzi jól magát! Tényleg, banyek már hányszor megjárta a vizeket és még mindig visszavágyik oda
NEM MARKETING!
GasGas túra, a családnak!
Szia Döme!
Mindenki úgy jön ahogy akar a fórum bulira! A lényeg a határtalan jókedv
A GasGas Kalandtúra Erdélybe pedig egy marketing esemény....ezért megy oda csak GasGas tip. motor!
Jet ski!
Szia Jani!
Igazad van!
Az a túra márkafüggetlen lesz!
Nézd meg ezeket a képeket...és még mindig megy a mocim...
Nálam lehet bérelni is GasGas motorokat.....bibiiiiii
Csak legyenek papírjai!
A határon ki kell vinni és vissza kell hozni!
Maximum kifizeted a vámot a motorra! ! !
nekem jó,de be kell szerezni egy endurómasinát
mert kawáwal nem szivesen vágnék neki
Magadra vess!
Megkérdezem a szállásadónkat, hogy lenne-e valamikor még szabad helyük!
Aztán kimegyünk fórumos csapatásra!
Rendicsek?
bazeg....szivesen mennék egy ilyen erdély túrára mert biztos gecijó lehet....
de most azé nemfogok venni egy gasgast
Tényleg! Erdélyt el is felejtettem!
Hogy milyen tré motorok!
csak derültem a kijelentésen
mert ha igen, ott van bent a motorja, nyugodtan kipróbálhatod, sztem Janival meg lehet dumálni...azzal jön Erdélybe...szerinted merne, ha annyira szar lenne?
Te Spy, ezt az elemzést nem Vforce írta?
minek örülsz enyire?
GasGas a csucs!
Nekem ez a második 450-es, az elsővel gurultam 5700 Km-t terepen és úton vegyesen...
Amikor eladtam, (egy GG kereskedőnek) a szívem szakadt meg!
Azután a srác lezúzta magát, így kissé megcsappant a motoros kedve és azonnal visszavettem!
Utána meglátta az üzletben parkolni egy másik barát...
Akkor szerveztem meg a 2007-es modellt...
Ja, a srác családjában ez lett a második GG!
A gyári kerékcsapágyakat hamar elfogyasztja, SKF a megoldás, 6000Ft és kész.
Az elektromos rendszert karban kell tartani és no problem...
Spy!
Arról a srácról írtam...
Ő használta DT gumival...
Ez olyasmi eset volt, mintha vesz valaki egy basszusgitárt, aztán szidja, hogy szar mert teniszütőnek akarta használni...
Egyedül a váz aminek az egyik furata gyárilag (nem elcsavarodott) odébb került 3mm-rel.
(TUDOM, hogy ilyenre még nem volt példa, bár sok importőrt személyesen ismerek)
már összeraktam most megyek motorozni
ha csak gasgaszokat javítanák...meghalnék az unalomtól!
ezért írta a Döme,hogy ez a motor egy verseny enduro ami terepen érzi magát elemébe és nem DT gumikkal aszfalton!azom a beíráson minden gasgas tulajdonos csak mesolyog egyet...nekünk kettő EC-nk van!szerinted szerelőként olyat veszek ami szar...és mingyár kettőt?
helló,olvastam és az irásaid/és még 1-2 ember szavai szerint bizalom gerjesztö számomra az ec 300 DE ! ha beleolvasok ebbe az irományba,akkor menten elmegy a kedvem a márkátol plussz,még hozzá veszem,hogy egyik ismerösöm is(gerre) neki is volt egy 4t gas-gas és csak rosszat mond rólla(vacsi uj volt az övé,és ö is rendesen bejáratta stb..) akkor már tényleg gondolkodoba esem,vagy csak szimplán """szerencséjük""" volt ezekkel a bajos masinákkal?rossz db-ot fogtak ki vagy mi lehet?

ja és még a gyenge elektronika,mindig érdekel