Nekem nagyon tetszik, meg csinálnám meg szeretem is, de a többi már csak a szüleimen múlik sajnos!Az a pálya, amin a fiad van, az hol van?Emlékszek benne volt egy mocis újságban, de elfelejtettem, h hol van...
értem... nem lesz kicsi a 125 4T? abban igaza volt a már nem tudom kinek h hamar megunható, a DT egy év alatt simán ki lett motorozva (hu ez szépen hangzik, mind1XD)
nem akarlak lebeszélni, mert mondjuk amit láttam igy 4T nyolcadliteres ez a pampera a legnyeröbb, már volt szerencsém XR 125höz, és nekem nagyon nem jött be
lári-fári, egy triál motorral még egy árokparton is orákig el lehet bohockodni,
az meg hogy ki ,mit és mikor, ad fel az majd akkor derűl csak ki ha elkezdi csinálni, és még a kétszázadik esés után is csinálja,,,
Hát, Gas Gas ra nagyon rávagyok kattanva, ha triál abból nem, mert az már nagyon pro a 4T trial..(meg drága is...meg amúgy is drága a trial mocc )Szóval, ha trial akkor 2T, ha nem trial akkor 4T!
Óh, Jani nagyon köszönöm!Amúgy én szívesen csinálnám, és tetszik is nagyon ez a trialozás! Én nem is adnám fel, ha elsőre nem mennem.. Köszi a leírást a Pamperáról.A triálról csak annyit, h itt nem nagyon tudok olyan helyet ahol tudnám gyakorolni, meg nincsen ki tanítson, okítson!
nem akarlak lebeszélni, mert mondjuk amit láttam igy 4T nyolcadliteres ez a pampera a legnyeröbb, már volt szerencsém XR 125höz, és nekem nagyon nem jött be
az meg hogy ki ,mit és mikor, ad fel az majd akkor derűl csak ki ha elkezdi csinálni, és még a kétszázadik esés után is csinálja,,,
Mikori évjárat?A forgalmiban mennyi kw van beírva?
Egyre nagyobb az esély hogy szombaton elmennyek oda!
ezért kell a 2. vagy a 3. számot leragasztani
és a Suzukisoknak van egy dupla szám a rendszámba
fincsike
Jó volt a mai motozás!