Ne az amerikai piacra szánt motort nézd hanem a kontinentális verziót! De szerintem Te nem jó weboldalt nézel! A www.gasgas.com a amerikai oldal, a gyár hivatalos oldala a www.gasgasmotos.es itt meg tudod nézni az ős triálokat is! Vagy a www.gasgas.hu ; www.gasgasteam.com
Ha szeretnél testközelből megérinteni egy ilyen szépséget akkor vagy menj el az importőrhöz (keresd Dömét itt a fórumon) vagy gyere majd ki a MotorShow kiállításra!
Ha pedig lesz egy szépséges kis hegyikecskéd, akkor szólj és szívesen segítek az alapok elsajátításában! De addig is sikíts ha bármi kérdésed van!
Ennek a motornak az előéletét ismerve, asszem elmondhatjuk róla hogy elég intenzíven le van tesztelve terepen - ha a Perepatkó nem tudta tönkretenni (márpedig nem tudta, hiszen még most is megy ) akkor sztem nekem se fog menni...az viszont teljesen biztos, hogy egy 100kg-s 2T-vel sokkal könnyebben boldogulnék zúzós helyeken mint ezzel a traktorral.
De fenntartási költségben _ez_ a gép sztem ugyanott van kb. mint egy 2T (az üzemórás 4T-k természetesen nem ez a kategória, azokhoz tényleg milliomosnak kell lenni)
probáld meg intezivebb tesztnek kitenni a két tipusu motort, mondjuk teszteld terepen a 4t, meg a 2t, aztán majd megtudod miröl beszélek,, melyikre fogsz többet költeni,
Te mirű beszész 2500 km az előírt olajcsere-periódusa...és most kellett ~70000 (igen, hetvenezer) km-nél hajtókart cserélni. Alkatrész tényleg másfélszer annyi van benne, ez sajnos a súlyán is látszik (13x kg)...
azért ne felejtsűk el azt a nem lehanyagolhato tényt sem, hogy a 4t-ben háromszor olyan sűrűn cserélsz olajat, olajszűröstűl, meg hát alkatrész is pont kétharmaddal van bennne több, mint a 2t-ben, ugyhogy a fajlagos fentartási költségei joval többek egy 4t-nek mint egy kétűteműnek,,
Reggelt!
Az a 280 ccm sem rossz! Az a baj, h a "TXT 250 USA" nevű triál mocit nem bírom megnyitni a Gas GAs honlapján! Mind a kettő moci 2T ugye?Ha meglenne esetleg majd a mocc, akkor tudnál majd,(ha ráérsz persze csak akkor! ) okítani(Jani)! De sajnos az is lehet, h csak jövőre lesz mocim!
FBS témához. Régen elég sokat használtam. Attól függ hová kell, pl csatlakozót télleg nagyon össze bírja fogni, de raktam már vele hengerfej vízterét is össze (nem vagyok rá büszke szal psszt, régen volt). Haveromnak az ETXében gumigyűrű sincs a hengerfejnél csak fél tubus FBS... össze tud sülni de annyira nem vészes, hogy a szétszedés gondot okozzon. Egy gumitömítés is tud fogni rendesen. Óvatos feszgetés és minden lejön/szétjön. Ill jobbaknak puszta kézzel is megy Pontosan hová kellene, attól függ... Nekem perpill nem FBS-el, de szilikonalapú tömítőpasztával (ugyanaz az alapanyag) (kevésbé öl meg a szaga ) van összerakva a kuplungoldali dekni és leszedéskor sem okozott gondot.
még jó,hogy ezen két csap van..tankoltam, és már láttam majdnem teli van ,leraktam a kannát szól a haver,hogy ebben még alig van, miért teszed le?...akkor nézem a jobb oldal teli a bal meg 1/4ig...ez már egy 7,5 lityós tank,nem az a böszme 10,5ös
SzG vel megegyeztem egy 2001 vagy 2 nem tom pontossan 320-as gg re!
Mit tudsz ezekröl a gépekröl?