Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó, de te tv-s celeb vagy...
az ilyen nem ijen...
A volt főnököm tesztelte komoly töltővel, műszerrel (modellezőbuzi) és neki 3dik töltési ciklus után nagyobb kapacitást mutatott, mint a ráírt 2200 mAh. Annyit kell róla tudni, hogy egy évvel a feltöltés után még mindig a kapacitása kb 70%-át tudja! Nekem ráadásul a vakuim hamarabb is töltenek ezekkel újra, mint a korábban használt energizer/varta/stb akkuval.
Persze, ha teheted, ne a sima "gagyi" töltőkkel töltsd őket, az eneloop-nak is van saját töltője, de én ezt használom és komolyan ajánlom is:
Voltcraft IPC-1L akkutöltő
Mihez kell?
Vakuba, vagy a fényképezőbe?
Milyen gép?
már néztem ijeneket is csak nemtudttam hogy tényleg működnek-e hosszútávon
mennyivel többet bírnak ki ezek mint a sima NiMH ? 1 év vagy több?
De ez nem lapos.
Minél laposabb annál jobb.
Előtte ezen hajts át autóval!
Csak olyat vegyél, ami alacsony önkisülésű! Mint az eneloop. A többi, hagyományos NiMH a nyomukba sem ér!
Vagy amiket én is használok és ajánlok (csak ilyen van a vakuimban), az ez, darabja 550ft. Ebből van is pár darab még készleten nálam...
De lehet, h a dupla laposelllem az jobb.
góliát ellemet az kibirja
az kivan zárva mert nemtudom
az ellemről jutott eszembe, nekem is lemerül elég hamar és kellene vennem másikat NiMh-t
energizer volt eddíg, most néztem ansmann meg varta kicsit olcsóbbak
minőségbe meg élettartamba mennyivel gyengébbek mint az energizer?
mijent vegyek?
heti izé mi volt ?
sajnos lemerült a múltkor az ellem a telefonomban :(
én már néztem a multkor csak annyi gondom van vele hogy sötétek a képek
nem venném meg , túl sok fényt kap ettől a kijelzője !
A megoldás: a tripodot állítsd be (akár a hátsó ülések nélkül) az utastérbe és aztán meg sima, csomagrögzítő gurtnikkal húzasd le megfelelő pontokra. Lehetőleg csak a szükséges legyen kihúzva és az is csak és kizárólag a lábakból, a középoszlopot hagyd alapon. Nem lesz egyszerű, de szerintem megoldható. Esetleg a lábakat érdemes lenne valami babzsák-szerű dologra állítani, csillapít is egy picit, meg könnyebb elhelyezni is.
Nem tudom, milyen optika kerülne fel, de ha nagyobb cső, akkor javasolnék egy optika alátámasztó konzolt. Vagy a csövet is ki kell kötni mondjuk a hátsó utaskapaszkodókhoz 1-1 gurtnival.
Ezen túl a gumikat erre a rövid időre leereszteném kb 1-1.3barra, sőt, akár feltenném a ballonosabb téligumikat. És kerítenék egy másik autót, ami vagy elől, vagy hátul kísérne, vészvillogóval, nagy "Forgatás, kösz a türelmet!" táblával a hátulján.
Na hali!
NAgy fotós szakértők! Mit gondoltok erről a sorozatról? kinek melyik tetszik? hibák, jótanácsok?

http://www.sportmotor.hu/motor...
vazzeg aszittem neked olyan kocsid van aminek a fejtámlájában már stabilizátoros excel van
akkor inkább 1 sávos körforgalomba gyakoroljad mert a többsávosokba mindíg változnak az ívek
A sofőrnek csak a keze fog látszani, ha fixen tartja a kormányt nem fog bemozdulni.
Valószínűleg nem egy kép fog születni...
Egy biztos lesz ami jó lesz. Vagy photomerge, több képből.
Nehezítés az, hogy megvan a helyszín is ahol akarom, mivel a lighttrail úgy szép, ha kanyarodik is, így többsávos körforgalom kell, ami látható módon csatlakozik szintén többsávos úthoz. Persze mindez a kék órában.
Nos, ez a hétvégi projektem.
ez komoly lessz
de a sofőr is elmosódik majd ha kanyar lessz vagy körforgalom
Nagy hely volt, LX megmondta, riccs vagyok, így nagy autóval járok...
az 5let jól hangzik... a probléma ott lesz, hogy mondjuk 30 mp-ig nehéz lesz tűéles belsőt produkálni... fogsz egy kátyut pl... mennyire fog a fényképezőgép totálisan együtt mozogni az autóval?

LX
le kell súlyozni, nemtudom mekkora hely van ott de biztos hogy van ojan álvány ami befér oda
jajjj basszus.. tényleg.. bocs MESTER!

LX