Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor most ki nyert?
én is nemrég vettem egy bridge gépet
mivel eddíg egy fuji volt vagyis még mindíg megvan és működik is hiba nélkül pedig már 7-8 éves ezért maradttam a fuji-nál
mivel még nemtudom hogy továbblépek-e a fotózásba ezért nem akartam újat venni inkább olcsón használtat vettem ami igen jó állapotú pedig már ez is 5 éves
ezen már mindent lehet álítgatni meg tekergetni ennek már normális fényképező formálya van meg súja is, elég sokmindent tud
fuji s6500fd
olvasgattam fórumokat meg teszteket és úgy vettem ki onnan hogy ez egy elég sokoldalú mindenes gép, mikor megjelent a piacon 110000ft fölött volt az ára úgyhogy nem gagyi
egyenlőre nem bántam meg hogy megvettem, szóval vehetsz használtat is mert olcsók és ugyan azt tudják mint egy újabb
egy kis olvasnivaló: link
link
link
link
kicsit olvasgass bele ezekbe az oldalakba aztán akkor már lessz egy elképzelésed
amúgy rengeteg anyag van róla a neten
na szóval az ellenfény leméretezés után...
nem töltötte fel a képet...
Fény volt a téma. Ez itt ellenfény
Akkor egy bridge, ultrazoom gépet keress! Ezekből a jobbak 100,000 körül vannak.
Köszönöm! Azt szeretném hogy szép képeket tudjak csinálni, nem pedig profi képeket, egy minimális tudás lenne jó ahogy írtad, motor, naplemente, családi rendezvény és hasonlókon szép képeket csinálni, mert szerintem nincs bennem annyi kreativitás hogy igazán ütős képeket csináljak. HDR-t szeretnék még, de ahhoz szerintem szintén buta ez a gép. Tehát akkor számomra teljesen felesleges egy 70, ezres gép? becsapós az hogy nagy lencse van némelyik gépen.
Mindenek előtt azt kell eldönteni, hogy mire akarod használni a gépet.
Nem tudom milyen géped van most, de egy 30,000 Ft,-os kompakt géphez képest egy 50,000-es sem fog minőségi ugrást jelenteni.
Sajnos 50-70,000 körül nem kapsz profi gépet, ezekben a kategóriákban több mindenben kell kompromisszumot vállalni. Sajnos egy jobb bridge / ultrazoom is drágább kategória, a tükörreflexes gépek pedig ennél jóval többe kerülnek, és az csak a váz, ahhoz még objektívet kell venni, meg sok kis apróságot. És a DSLR világban a váz még a legkisebb tételek közé sorolandó. Ha nyaraláson, meg az utazásaid során akarsz kattintgatni, meg a családi rendezvényeken, meg a motorodat a lemenő napban, és nem érdekel a fotózás, nem vagy addikt, és nem vágysz igazán minőségi képekre, akkor egy bridge / ultrazoom gépet vegyél, 70 körül már vannak, de akár használtat is vehetsz. Ezek mindegyike "tekergethető" mindenfelé, vannak kreatív módok, és el lehet sajátítani a fotózás alapjait. Aztán ahogy tudatosan kezdesz el fotózni, akkor már ezekkel is lehet minőségi ugrás a képeidben. Utána pedig eldöntheted, hogy beleugrasz-e a digitális tükörreflexes világba. De az neked most felesleges, és magasabb is a belépő rá, nem beszélve az utána rálocsolandó pénzekről.
Próbálkozhatsz még a most trendi MILC kategóriával is, ezek cserélhető objektíves, de tükör nélküli gépek.
http://pixinfo.com/cikkek/milc

A pixinfo-n sok géptesztet olvashatsz, és tudsz szűrni árra is.
ma próbálgattam Médiamárktban a gépeket, egy Sony-t ~125 000, meg Fujit-100 000 és 70 000 körüli áron, én nem sok mindent vettem észre különbséget, a Sony az tetszett ott lehetett tekergetni a dolgokat.

Ha rákerül a sor hogy vegyek képet akkor milyen márkát nézzek leginkább? 50-70 000 a nagyon plafon amit tudnék én adni így kezdőként, és miket tudjon a gép? Tükör reflex és egyebek? Úgy értem hogy egy ilyen 50ezres keretben mik azok amit el lehet várni egy géptől?
Te se érezted úgy látom BGabor800 ironizálását...
Ha visszaolvasol, keresd a 7 év fotózást...
Némi iróniát próbáltam belecsempészni: fej=gömbfej, de ahogy látom nem igazán sikerült.
A gömbfejek/statívok közötti hatalmas szórást magam is megtapasztaltam már néhányszor, a legutolsó mellényúlásom azóta a kocsi csomagtartójában figyel, vésztartalék gyanánt, mert komolyan használni csak igen korlátozottan lehet.
De a Manfrotto statívomban/fejekben még nem nagyon sikerült csalódni, nehéz, de legalább stabil darabjaim vannak.
Tényleg nem tudom még mindig mi van levágva...
Nincs croppolva a kép.
Már vagyok annyira tapasztalt 7 év fotózás után, hogy érezzem h mi a különbség a gömbfejek közt.
Na tessék, ezek szerint nem a fejen múlik a kép?
Veszélyes, mert ha beleférne az egész híd, nagyon orrnehézzé válna a gép! Képzeld el azt a túlsúlyt az optikába beépítve. Igaz, akkor lehetne végre egy jó kis bridge gépe!
Akkor minden rendben.
Héj, karbon Manfrotto állványról lett lőve, és Gitzo gömbfejről, úh azt húzd ki!
Valóban, a képen 6 centi a híd. Az életben legalább 8...
Így már ok, értem!
Arra gondol szerintem, hogy élőben hosszabb ez a híd.

Ha meg FF gép lett volna, de legalább APS-H, meg L-es objektív, meg nagyobb ISO, meg kissebb blende, meg hosszabb zár, meg Gitzo karbon állvány, meg más WB, meg több utómunka, akkor belefért volna az egész híd. De lehet, hogy ez veszélyes.
Mi van levágva?
Kár hogy ahídból levan vágva kicsit de amugy jó:)
Az igért másik kép az eheti témakörben, ha már más nem tölt fel...
A híd mesterséges fényei, járműfénycsíkok a hosszú záridő miatt, plusz a hold.
aham......énmeg azthittem hogy nagyban befojásolja a ff gép érzékelőjének mérete aképminőséget is...de hát ez van..ugysincsen ff re pénzem....ugyhogy még marad jövőre tutira a d5000 a tatyómban:)
A képalkotás 75%-ban az obitól függ, nem a váztól, egy nagyon jó obi a d5000-en is jó képet fog eredményezni, ha a fotós is jó. A kép minőségében egy full frame nem fog feltétlenül észrevehető változást okozni, a teljes mérettől eltekintve.
de ha veszek már fél milláért egy ff gépet akkor nem butitom kle egy nikon d5000 hez való alapobival ami 3.5--6.3 as féynerejű ...gyengeminőségű kis szutyok:) amugy köszi az infót:)