Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, má rémlik a vasad, láttam a képét. Hadd mongyam el, nálunk van olyan srác, aki szakattabbnak tűnő XR 400-al veret (igaz, abban nincs víz), és nincs gondja a vassal. Úgyhogy ez alapján hadd ne mongyak véleményt.
Hú, bakker, mi az a lista, ami megjelent? Szerintem eccerűbb, ha nyakoncsapod a bratyót, oszt mondod neki, álljon helyt azér, amit elkúrt. A f...sznak kell illumináltan veretni, remélem jól értettem, amit mondtál.
Hopp én egy idom nélküli képet néztem mindeggy!!!!
EZ VOLT AZZ!!!!!!
Ez volt az csak idomokkal
A 14 es szimering nek nincs ott a mérete!!!!
Ezzel szoptam meg!!!!!
Meg azzal hogy nem igen foglalkozott azzal amit mondtam !!!!!!!
Szeva!!!!

Már a belső szimeringet cseréltem,csak a külső mérete nem stimmelt, a robbantott ábráéval!!!
Az nem lett cserélve,csapágy alapból cserés volt.
Volt benne olaj is volt már 2t a valagam alatt,meg most is van RG 125 R Suzuki!!!!
A vízhiány volt a baj tuti!!!!!
Majd megcsinálja aki megállította!!!!!!!!!
Ez van.


QUANTITY REF# PART #REQ YOUR PRICE

01 IMPELLER, WATER PUMP
19215-KA3-740 001 $27.98


02 COVER, WATER PUMP
19221-KZ3-860 001 $54.29


03 SEPARATOR
19222-KZ3-860 001 $5.50


04 GASKET
19229-KZ3-880 002 $3.17


05 SHAFT, WATER PUMP
19240-KZ3-860 001 $50.50


06 BOLT, FLANGE (6X32)
90001-GHB-690 001 $1.90


07 BOLT, FLANGE (6X80)
90004-GHB-790 (replaces 90001-GHB-790) 002 $2.79


07 BOLT, FLANGE (6X80)
90004-GHB-790 002 $2.79


08 BOLT, FLANGE (6X90)
90001-GHB-810 001 $2.92


09 BOLT (6X10)
92301-06010-0A 001 $0.35


10 WASHER (7MM)
90447-KE1-000 002 $1.26


11 GASKET, FR.
90543-273-000 001 $1.03


12 BEARING (12X28X7)
91001-KA4-003 001 $8.34


13 OIL SEAL (12X22X5)
91201-965-000 (replaces 91201-148-003) 001 $2.37


13 OIL SEAL (12X22X5)
91201-965-000 001 $2.37


14 SEAL, WATER PUMP
91211-KA3-761 001 $3.41


15 PIN, DOWEL (8X14)
94301-08140 002 $0.73
Egyébként 2 üteműt emiatt nem túl bonyolult venni. A hangja mindent elmond, nem lehet adalékkal, fűrészporral, trombitarézzel, stb operálni, mint a kivénhedt, torkavéres 4 üteműekkel. Tehát ha a tiéd nem zörgött, akkor csak a szivattyú lehetett az ok. a bratyódnak ezt ne áruld el!
Nem néztem vissza a fórumot, csak a tapasztalatomat próbáltam veled megosztani. Szerintem nem lényeg, hogy nézett ki a gép amikor vetted, nem azért szokott mexorulni. De ha szar vízpumpa miatt elment belőle a lé, akkor elképzelhető. Talán ez a legvalószínűbb, mert feltételezem, olajat raktatok bele. Akkor viszont javaslom, a szar vízszivattyút is javíccsátok meg. Ez többnyire nem vészes, csapágy meg valami gagyi szimmering. Osz hadd szójjon
Hello Nikk!!!!

Nem sok víz volt benne,rossz a vízpumpa.
De ezt elmodtam neki,csak a haverunkal akinek ugyan ilyen van elmentek mocizni.
Kicsit illuminátorosan,és az apró részletek kimaradtak!!!!!!
"Ne menj sokat,folyik a vize például"
Ment a faluban egy karikát,azt go a pálya felé ami 4km tőlünk ,ozt ezt má nem birta a bringa!!
Meg most vettem, nem tudom milyen lehetett a bele nem láttam bele!!!
Kívülről ha visszaolvasol,de e cross fórumban is látod elég szarul néz ki,,nem sokáig!!!!!!
Jut eszembe, olyat már láttam, hogy szar főtengely beállt, nem a dugó szorult be. A motor akkor se mozdul. No de annak olyan hangja volt annakelőtte, mint a légkalapácsnak.
Bakker, ez meg hogy a p...csába lehet. Ha olaj, víz van egy motorban, meg nem totál új, hát nagyot kell véteni vele, hogy beszorujjon a dugó. Nekem már rengeteg 2 üteműm volt, most épp egy 250-es rmx-szel nyomom, kap is rendesen, mégse mer mexorulni. Nagy mágus a bratyód.
Reggelt Mindenkinek!!!!!!!!!!

Megállt a CR-em,beszorult a dugó!!!!!!!!!
Még jó hogy nem szezonban,addigra totál jó lessz!
Csak ez vigasztal, meg hogy nem alattam állt meg.
Bátyám ment vele,épp szent nap csak nem mert szólni.
Másnap mikor lementem csak akkor monda el,de ő csináltatja meg!!!!!
Ez van!!!!!!!!!Ezek ilyen motorok,nem lehet belelátni mikor megveszed.
Nem zörgött,gyenge sem volt,csak megszorult azt kész.
na hi. az ágévé-röl nem took mit mondani, biztos jó kupak. az árára lennék kiváncsi? csak azértm mert ajánlanám a NITRO-t a PARDI mocinál és lehet jobbat kapsz ugyan azért a pénzért. ja + 2005-ben az év krossz kupakja volt valahol. de az is lehet hogy csak reklámfogás.
na ja csak átkéne szerelni a gyári kerék szettet hogy tudjak terepelni vele de 1 lusta is vagyok + el is szoktam tőlle. vagy 4 éve voltam terepen 1 TT600-zal de az is kiráj volt, 48 paci és 14-50 lánc áttét tol mint barom. ajánlom mindenkinek óccsó 200eft-ért már kapsz jót + jó is és az alk.rész is van dögivel (XT600).
fasza gép
szeva. az XR650R fogyija egy 100-110-es tempó mellet aszfalton 6 lityi elöl 14-es hátul 45-ös lánc áttéttel de még így is adrenalin bomba. nagyon brutál. nekem motyóm van belőlle, alig győzöm hátsó gumival,mert nem lehet +álni a farát rakni keresztbe kanyarból kifele jövet. a gyári áttét 14-48 azzal még brutálabb lenne de azz már nekem sok lenne gondolom én. terepen biztos még használható lenne, nemtom. kb ijen az enyém is de pakolok majd képet fel rólla ha betom lőni az infrát a géphez. na pá.
hali. általában az inthervil-en szokott ijen lenni, vagyis régebben volt. pontosabb infóért érd. a hirdetésekben.
na lépek jo8 csá
piros!!!!
tapasztalatra gondoltam szép....színes! KÖSSZ
szép színes márkás magamfajtahülyegyereknek nem kell több
kurvajó
bukóra semmi vélemény?
Faja lett a CR
csőgáz. holnap megin csapatás A változatosság kedvéért