Igen az enyém.Az ára 870 i.á.Mivel irányár természetesen alkuképes.Mivel műszakis,így hitelezhető.Tapasztalatok.Mikor vettem kapásból szétkaptam egy"3.-ban zakatoló hang"miatt.A 3. primer fogaskerékből ki volt törve egy fog.Cseréltem benne 2db fogaskereket és ezután 2 év motorozás következett.Idén ősszel elkezdte köpni a kéket hidegen.A dugó a mérések alapján még bőven méreten belül volt,de a gyűrűk,pontosabban az olajlehúzó totál elkopott.Mivel prox dugó volt benne,rendeltem a proxtól egy gyűrűszettet amit 3 hónapig vártam.Nem jött.Ekkor berágtam és vettem bele egy Wiseco dugót amihez jár a gyűrűszett és a felső csap is .Azóta kb 3 üzemórát futott a motor.Ha visszaolvasol tegnapba megtudhatsz egyet mást a motorról és arról hogy hogyan és mire használtam.Szerintem nem rossz 3 szezon és kb 150 ft alkatrészből.Természetesen ezeken kívül fékbetét,gumi,láncszett,bovden,olajak stb még kellett bele
Gyengébb, drágább fenntartani és nehezebb kimotorozni. Ha már tudsz akkor persze messze jobb mint egy DRZ, de te csak maradj a DRZnél. Nem fogod megbánni.
én télen vennék,veszek motort mert mire jön a szezon fel lehet készíteni nyáron meg ritka aki eladja a jó motorját,inkább nyelezi de árban nincs sztem különbség
Segítenék nektek a kamerában, de egyenlőre megvárom a cimborát, hogy küldje le nekem mert én és egy haverom már sokmindent rendeltünk tőle és nem akarom túlfeszíteni a húrt...a következő szállítmányba megpróbállak betenni titeket is. Egyébként az Ebayről meg lehet rendelni, és az aproneten olvastam egy cégről aki intézi a hazapostázást is...majd utánajárok.
Rendeltem egy Thor páncélt is 140 USD...igen komoly USA forever!!
Abbol hogy túlkínálat van,azt akartam kihozni hogy nem nagyon van külömbség az árak között sem a szezon végén sem az évkezdéskor.Álltalában!Mivel az aktuális évjáratok már okt. óta kaphatók nem igazán befolyásolhatja az árakat az új modellek megjelenése.Ergó az ár és az évszak szeintem nem függ össze.
450 tényleg jó, bevállalnám...kicsit drága...
Nem tudom, ezeket a KTM versenyendurokat mennyire költséges fenntartani...DRZ E tudomásom szerint nagyon megbízható, olcsón fenntartható. 700-800 a keret a motorra.
A WR 400-ról nem hallottam jókat, a 426-osról már igen, de az is szervízigényesebb.
400 kicsit kezelhetőbb...450 nek meg van egy kis nyomatéktöblete...
én inkább a 450est venném
szeritnem jó választás
vagy még a wr450-et tudnám ajánlani
Miért tök mindegy? Télen a közúti motoroknak lejjebb van az áruk... Kérdésem is arra irányult, hogy ez a terepgépeknél is így van-e?
A motorkérdést már áttárgyaltattam Veletek itt régebben...
Nekem 70-80% endurózásra kell főleg a motor és csak a többi lenne krosszpályás használat...na meg egy 250 4T (2T-t nem akarok)krosszgépre rendesen kell költeni.... legalábbis ezt írták az okosok Vaaagy??
Osztom a véleményed.Motor mindíg van eladó,és az árak is vissza vannak szorítva a túlkínálat miatt.Tavasz talán annyiból jobb hogy a kínálat még színesebb.De jó motor vétele nem évszakfüggő.Az pedig hogy mire akarod használni mihamarabb tisztázd magadban.
Szasztok.Kori ez a motor valóban 02"-es évj. Nem emlékszem pontosan de legalább 6-7-hónapja árulják.Ha jól rémlik akkor a márkamotornál van Pakson.Legalábbis onnét indult.Elmondásuk szerint full generál után van a gép,bár azt nem tudták pontosan megmondani mi is az hogy full.Tehát valószínű fingjuk sincs róla hogy mi van a blokkban.Esztétikailag nem sok kivetnivaló t találni rajta,a hangjára viszont kiváncsi volnék.Ha tényleg jó én elgondolkodnék a megvételén,a 650 kb.reális.Ha jó.
Gyengébb, drágább fenntartani és nehezebb kimotorozni. Ha már tudsz akkor persze messze jobb mint egy DRZ, de te csak maradj a DRZnél. Nem fogod megbánni.
Motorsport
Motoworldracing
MXdirtrider
Rendeltem egy Thor páncélt is 140 USD...igen komoly USA forever!!
Tapasztalatok?De ne csak jót mondj, azt nem hiszem el
XR 400 milyen? Ezen is gondolkodtam/ok...
Nem tudom, ezeket a KTM versenyendurokat mennyire költséges fenntartani...DRZ E tudomásom szerint nagyon megbízható, olcsón fenntartható. 700-800 a keret a motorra.
A WR 400-ról nem hallottam jókat, a 426-osról már igen, de az is szervízigényesebb.
Igazából az 525-ös KTM-et is bevállalnám Perszee
én inkább a 450est venném
szeritnem jó választás
vagy még a wr450-et tudnám ajánlani
A motorkérdést már áttárgyaltattam Veletek itt régebben...
Nekem 70-80% endurózásra kell főleg a motor és csak a többi lenne krosszpályás használat...na meg egy 250 4T (2T-t nem akarok)krosszgépre rendesen kell költeni.... legalábbis ezt írták az okosok Vaaagy??
az a lényeg hogy crossgépet ne drz-t vegyél
vagyis attól függ mit akarsz kezdeni a motorral
Lehet, elviszik az R6-osomat, és akkor tiszta lesz az út egy DRZ vagy valami krosszgép előtt.
Kérdés: mikor érdemesebb venni? Télen, tél végén, tavasz elején?