yamahának mindig is jobb volt a blokkja exc-f vagy sx-f tök mind1 a hangolás más.de a ktm az középről megy ,de forogni sem szeret ellentétben a yz-f blokkjával ami sokkal jobb,ugy megy ahogy huzod lánccsattogás nékül amugy meg leszarom kin nevetsz ,ha ez neked vicces téma akkor sajnalom :P ktm blokkja sosem lesz olyan jó mint a yamahájé vagy a hondájé.
Sziasztók!
Eladó egy zsír új amerikai FOX ACCESS endúrós dzseki. XL-es méretben.
185 centi és kb 85 kiló vagyok..kis bojlerrel has tájékon, protektor mellényre húzva is tökéletes a mérete :-))
Posta megoldható!
Főbb jellemzői:
-lecipzározható ujjak
-cipzáros zsebek és szellőzők
-cipzáros zseb a hátán a lecsatolt ujjak számára
-kivehető könyökvédő
-izzadásgátló belső
Újpest központban meg tudom mutatni...vagy egyéb képeket küldök ha kell!
Azért az elején elég komoly pénzeket bele kellett tegyenek a fejlesztésbe míg sikerült elérniük hogy működjön is ez a PDS-dolog, meg azóta is reszelgetnek rajta évről-évre...ehhez képest a himba öntőformájának meg annak a 3 db csapágynak a beker költsége/motor...hát, jó sok darabot kell(ene) eladniuk hogy ezen meggazdagodjanak...szerintem
szerintem nem fogja a KTM más modelljeibe tolni a himbát a crosson kivűl.
gondolj bele gazdaságilag menyivel egyszerűbb előállitani, legyártani egy pds himba nélkűli motort, és most sok ezer kűlönféle köbcentis ,űtemü stb KTM modellre gondolok, és ettöl ők nem fogják a motort olcsobban adni...
tehát ez tiszta bevétel, jo üzletpolitika.
szerintem ahogy nyilatkozták is mindenütt csak a csucs kategoriás prémium krossz modellekbe fogják csinálni a himbát hogy betörjék a nagy amcsi piacot,kihuzva az utolso méregfogát a ktm ellenzöknek (pds vs himba ) , igy szerezve jo sok KTM funt és vásárlot a nagy gazdag amerikában , és véleményem szerint be is fog jönni nekik a dolog.
okosak.
a himba jo holmi nyilván sokkal több törödést igényel , viszont a mosodeszkás ramplison , és a negy leérkezős ugrálásban észrevehetően jobb, kevésbé terheli a telot,
enduroban viszont ilyesmi nagy ritkán van csak, ott sokkal nagyobb előny az egyszerűség és a nulla karbantartási igény.
persze
nekem azért jó,mert az van
ha ktm-em lenne,mint ahogy nincs és nem is lesz egy darabig biztos-akkor az lenne jó
de akkor mondjuk egy 350 lenne, ami megintcsak olyan,tehát jó.
az exc 300 nagyon tetszik,olyat elfogadnék boltbajárni.Akkor az lenne a jó.De addigra lehet jobban elterjed a stefánvírus és akkor abban is himba lesz.Akkor az megintcsak jó
Na jó már magamnak fájok
Az látod biztos, csak érdekes, hogy még a csapaton belül is van ez miatt nézeteltérés. Ebből nekem az jön le, hogy egy normál ember nehogy megmondja már melyik a tuti, amikor egy vb-s csapat is hezitál.
Gondolom olyan kurva nagy különbség akkor nem lehet Meg egy futóművet nem árt úgy is kipróbálni szerintem, hogy az be van lőve normálisan, emberre, pályára.
De lehet hogy ez baromság, ez esetben ne haragudjatok
ezzel kezdtem néhány hozzászólással ezelőtt,hogy szombaton a ameló után este fél12ig szöszmötöltem vele.
Most a tiszta udvar rendes ház táblát oda lehet akasztani
nem ezért cseréltem hanem mert volt egy jo ajánlat és megtetszett..
azért csak szedd szét és nézz bele mert ha be van valamelyik csap rozsdálva akkor sem log még egy jo darabig merthogy a rozsda nem engedi, csak éppen nem műkszik rendesen...
enduronál minden jobban igénybe van véve, több a szikla, kö-kavics, fektess le a földre egy terep motort az alján rögtön látod hol és mire használták,
több a sár, a hajigálás, motor nyektetés, hő terhelés, mivel menetszél jo sokszor nincs , kuplung csusztatás, váznyulvány görbités stb.
krosszban ritkán esel de akkor nagyot, és ott a végletekig leforgatott motor miatt van jo gyors elhasználodás belűl.
ezért cserélted az ec-t exc-re?
a Szörnyellámban 117óra van és minden gyári legjobb tudomásom szerint és 0 lógása van
de endurónál jobban igénybe van véve, többet találkozik a motor sárral mint cross esetében nem?
azért ennél joval nagyobb a kűlönbség karbantartásilag..
mig a PDS semmi karbantartást nem igényel , addig a himbára igencsak oda kell figyelni, zsirozni rendesen évente vagy 4-5 ször szétkapni kipucolni,
egy évben vagy 1-2-szer cserélni a kis csapágyat ami a himba végén van amire a telo megy mivel annak elég gyors az elhasználodása.
én kérek elnézést...vasárnap cseréltem az olajat benne...(szombaton motoroztam... ) lengővilla okés..még nem csináltam meg...de ha nagyon akarom meg te is akkor lemegyek a pincébe és megcsinálom..
na ha olyan fasza a pds akkor mér raktak a 350be himbarendszert mi?
a lengővillát át kell zsírozni nem?na 3 ponttal többet kell átpucolni tee az pont a kötsög hidrokuplungod légtelenítési ideje.
NEM NYERTÉL SEMMIT!
tegnap te voltál eszembe Dani! lecseréltem az olajat a hidro kuplungban... és kurvára nem akart felkeményedni... már vagy 15perce...na mondom Dani most is csak mondaná hogy mennyivel egyszerűbb a bowdenes.. , de akkorra kezdett erősödni a nyomás... és sikerült a művelet... és nem cserélném le bowdenre
jobb szombaton menni,mert akkor ott a vasárnap hétvégézni,szöszmötölni.De sajnos most is úgy volt és a köv. 2 hét is így lesz,hogy szombaton dolgozok hazamegyek rendbe szedem amit kell és vasárnap go.
Most is fél 12-re fejeztem be a lengővilla meg himbarendszer pucolás,zsírozást.ezért jó ha ott a motor ahol laksz:szépen meg tudod ezeket hét közben csinálni,hogy hétvégén csak a GÁSZT kelljen tépni
próbáltam most egyszerre többet menni lassabban,mint többször keveset.Állóképesség javítási célból én sem vagyok hozzászokva,kezem,seggem betörve.Jó kemény az új szivacs
Majdnem rendeltem egy wr-t, erre ma meg kiderül, hogy yz-f a jó. Össze vagyok zavarodva.
A KTM-en ezek szerint csörög a lánc? Vagy akkor most hogy?!