Én több mint 4 évig nyúztam egy ilyen kawát, soha semmi baja nem volt , nem hagyott cserben. Kb 100 óránként cseréltem benne dugót, és mikkor kivettük úgy nézett ki mintha új lenne. A szelepeket megvétel után egy évre rá az összeset kicseréltettem, de csak azért mert nem tudtam mennyi időt mentek el. Majd kb 3 év múlva kettőt kellet csak cserélni, de lehet lapkázva még bírták volna.
Úgy van, ahogy én voltam, tehát szóba jöhet szinte bármi, csak a költségvetés szab határt a képzeletnek.
Tudja ő is, hogy a 2t a gazdaságosabban szervízelhető, de a 4T hangja, nyomatéka meg tetszene nagyon.
Ez a KX 250F friss hirdetésnek tűnik, nem is olyan öreg motor, mi a véleményetek? http://www.kepesmotor.hu/kawas...
(nem tudom mennyire hihető az, hogy ezekből a korai évjáratokból kizárólag Yamahát szabad venni, mert a másik három japán márka termékei még igencsak ették a drága szelepeket)
Szia.Volt anno egy 2004 RM 125-ös gépem,50üzó sem volt benne és már igazítani kellett a kuplungkosarát.Sajnos ez szerintem típushiba,és a váltó fogaskereket is szereti az RM!
Nekem volt egy RM250-es (2001) és az is rángatott indulásnál... Valamiért a legbelső kupplunglamellát rendszeresen eltörte, esetleg érdemes arra ránézni, csak kivéve megkocogtatva derült ki, hogy el van pattanva. De a rángatás a legapróbb beverődésnél is előjött, sose jöttem rá pontosan mi okozta, de nem az olaj volt a hibás az biztos. Volt szabályozva a kosár, lamellák cserélve többféle olaj stb., de mégis csinálta, még a kihajtás tengelyét is kelett cserélnem, mert a lánckeréknél kiverődött...
Mondtam neked már akkor, hogy ez nem lesz jó olaj bele, meg azt is mondtam, hogy nekem van otthon 10w40, ami bevált a CR-ben, sőt, azt is mondtam, hogy ha az nem jó, akkor milyet vegyél...
és abból valami konkrét típus?
igazából az a bajom hogy olyan mintha nem oldana a kuplung még kokkra behúzott karral sem, meg elindulásnál amikor csúsztatom - a kuplungot - rángat, hol megindul hol nem, olajcsere óta csinálja, pedig a lamellák elvileg rendben vannak
Úgy van, ahogy én voltam, tehát szóba jöhet szinte bármi, csak a költségvetés szab határt a képzeletnek.
Tudja ő is, hogy a 2t a gazdaságosabban szervízelhető, de a 4T hangja, nyomatéka meg tetszene nagyon.
Ez a KX 250F friss hirdetésnek tűnik, nem is olyan öreg motor, mi a véleményetek? http://www.kepesmotor.hu/kawas...
(nem tudom mennyire hihető az, hogy ezekből a korai évjáratokból kizárólag Yamahát szabad venni, mert a másik három japán márka termékei még igencsak ették a drága szelepeket)
igazából az a bajom hogy olyan mintha nem oldana a kuplung még kokkra behúzott karral sem, meg elindulásnál amikor csúsztatom - a kuplungot - rángat, hol megindul hol nem, olajcsere óta csinálja, pedig a lamellák elvileg rendben vannak