2003-ban simán bajnok lett a Sulyán Gyuri haverom Openben a Zóka ellenében, pedig EXC-vel ment. Én rá egy évre 3. lettem, pedig én is EXC-vel supermotoztam. Ja, és a külföldiekkel bővített mezőnyben is az első harmadban voltunk. Szóval nem a futómű az elsődleges korlát...
Nekem az volt a tapasznyalatom, hogy kurvára nem a motor a szűk keresztmetszet...persze én (ehhez is) rohadtul tehetségtelen vagyok, úgyhogy simán lehet hogy nektek van igazatok...
így hogy van némi rálátás hogy mennyibe van a krosszozás és mennyi a pálya sm... elég veszélyes tud lenni zsetonba, motor átalakításról nem is beszélve...
illetve persze lehet menni terepfutóművel is, de aki kicsit is hajt arra hogy jól menjen (ha meg nem, akkor minek megy akár krossz akár sm pályán...) egy fél év után simán elér oda hogy hátráltatja a futómű... krossz-enduro közül a krossz telók még hagyján, viszont az enduros fos puha...
supermotoban sokkal hamarabb kijönnek az ilyen technikai baszások
hát 50 körül valami seggrakétás öntött felnit lehetne belefaragni, gagyit nem érdemes Palcsee mondta hogy nem egy szétrepedt kerékagyat látott már..., nem bírták az erő sötét oldalát
fűzöttet ennyiből nem kapsz, itt vecsésen van egy bontós srác, haver is tőle akar valamit exc-be
ajánlott 5 col széles hátsó ráffal nézni, könnyebb rá ócó slick-et vadászni
de inkább csask akkor kezdj bele, ha tényleg szeretnél supermotozni
kérdezd meg pistit menyi szopás van egy nem gyári sm-el. pedig am/úgy sem egy olcso mulatság
Helló !
Kösz jól,már a körülményekhez képest, 3hete ledobott a paripa,és a válam még mindig fájdogál ,a lila foltok már elmultak ,szerintem még 2-3 hét mire motorra rudok ülni. És te hogy vagy?
2001 évj ktm 520 exc-hez keresek matrica szettet!
Valaki tudna segiteni meg köszönném!