Áhá már kezd bennem formálódni amit mondotok! Igazából drz400e-re vágytam régebben, ilyennel már mentem is. Most nem light-os endurozni akarok, hanem komolyan szeretnék mtorozni, testet edzeni vele. Ezért gondoltam, hogy veszek 1 könnyű 2 ütemüt+persze a kp is kötött fél millió körül. A súj azért lenne fontos, mert nem csak tágas helyeken használnám. Ugratás, "hill cimb" stb. A cr-ről lassan lemondok, mert az már tényleg "nagyon" cross,+lámpa sincs. WR 250 98kg? Mért nem jó? Endúrózni? Vagy ami még tetszik XR650R 127kg de ennek megint csak aggaszt a súlya. Ne legyen mán olyan, hogy azt mondom: "ha könnyebb lenne akkor ok lett volna a helyzet" "megpróbáltam volna felmenni" ?
a cr 250 egy enduromentes crossmotor, ha nem vagy megrogzott cr250 fan akkor csak szopni fogsz vele az erdoben. endurora nem art lampa, meg egy enduro motor, hidd el, szoptam CRel eleget, de elveztem, mert en azt a motort akartam. amit tudok rola mondani:
- futomuve jo lesz, szervizelni idoben kell, es megbizhato, ha megbizhato embertol veszed.
engem 2x is darabokra tort, valszeg normal enduroval elkerultem volna azokat a helyzeteket, amibe ezzel belementem mert aszittem en vagyok az erdo riki karmajkelje inkognitoban :-D
Közben rájöttem mégis, mi ez, ez egy CRF250 procirc. rendszer, de nem 50 dollárba kerül, hanem annyi a kikiálltási ára, és 2 nap 14 óra múlva derül csak ki, mennyire tornásszák majd fel....gyanítom, hogy 60-70ezer Ft-ra legalább. Amúgy nem postáz az eladó Magyarországra, bár azt még el lehet intézni....
Köszi szépen: Erik
és lehet vele ugratni és siratózni is meg minden
- futomuve jo lesz, szervizelni idoben kell, es megbizhato, ha megbizhato embertol veszed.
engem 2x is darabokra tort, valszeg normal enduroval elkerultem volna azokat a helyzeteket, amibe ezzel belementem mert aszittem en vagyok az erdo riki karmajkelje inkognitoban :-D