szerintem értelmetlen dolog geci drága láncsrékre költeni a lovét...
vegyél olyat ami nem drága, és akcios, azt annyi, auneres Vass Ákos is szokott adni nagy dobozos srét occson.
különben meg ha jobban bele mélyedünk a témában ,
mire is valo a lánspray.?
befujás után kb tul 5 pocsolyán és 15 percel később már max az oladlán találod meg ahol pont nem számit...
arra valo hogy egy minimálisat, növel a lánc-lánc kerék élettartalmán,
és egy vizes-sáros motorozás motorozás után befujva nem kezd el rozsdálni a lánc,
mert attol a sok kis sárga rozsdátol a kopás begyorsul rendesen.
kb ennyit tud egy láncspré.
nem fogja a láncod élettartalmát meg kétszerezni, hiába fujkálod éjjel nappal, mégegy lánc árát elköltve srépkre.
Hát gyerekek akkor én ósdi vagyok, mert én ki szoktam főzni. A putoline-nak van direkt erre a célra ilyen cucca, a jól lepucolt láncot beteszed a forró zsírba és akkor az befolyik a görgők alá is. Hát ha valaki azt mondja, hogy ezt tudja egy láncspray is az nagyon téved. Tény, hogy egy kicsit macerás, de 4-5 motorozásonként én eljátszok vele.
Vagy ha esetleg van valakinek ötlete, véleménye róla, hogy mik amik jobbak így crossruhában, szívesen fogadom! Foxról nem sok jót hallottam , de ezt csak mondták, passz ... megakarom lepni magamat egy szettel , ktm-hez, de nem tudom, hogy milyenre lenne jó beruházni, (papagájszín )
Én meg nem kicsit, úgyhogy nem is vettem többet ilyet
Viszont a gyűrű nélküli láncot ha egyáltalán nem spréztem, alig bírt kevesebbet, mint a sprézett.
ENDURO/KROSSZ KARÁCSONYI ALKATRÉSZ/KIEGÉSZÍTŐ VÁSÁR!
NÉZZ BE, MEGÉRI!
"Viszont a gyűrű nélküli láncot ha egyáltalán nem spréztem, alig bírt kevesebbet, mint a sprézett."
vegyél olyat ami nem drága, és akcios, azt annyi, auneres Vass Ákos is szokott adni nagy dobozos srét occson.
különben meg ha jobban bele mélyedünk a témában ,
mire is valo a lánspray.?
befujás után kb tul 5 pocsolyán és 15 percel később már max az oladlán találod meg ahol pont nem számit...
arra valo hogy egy minimálisat, növel a lánc-lánc kerék élettartalmán,
és egy vizes-sáros motorozás motorozás után befujva nem kezd el rozsdálni a lánc,
mert attol a sok kis sárga rozsdátol a kopás begyorsul rendesen.
kb ennyit tud egy láncspré.
nem fogja a láncod élettartalmát meg kétszerezni, hiába fujkálod éjjel nappal, mégegy lánc árát elköltve srépkre.
Tudom hogy drága dolog a motorozás, de azért 4-5000 ft-ot nem fogok kifizetni egy spéci láncsprayért.
de a mai ürteknikás tapado láncsprék világában, még a gondolat is vicces...
ennyi erővel kiszedhetném az öhlins központi telot hátulrol himba rendszerestöl és beraknák két MZ telot oldalra,
Igen régi, anno a cz-ken így csinálták de szerintem még mindig jó módszer annak akinek.
Viszont a gyűrű nélküli láncot ha egyáltalán nem spréztem, alig bírt kevesebbet, mint a sprézett.
Mert amit most használok (MOL) az összeszedi pillanatok alatt a homokot.