Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez de szar duma

egy 4t ha fűstöl, és eszi az olajat az vagy a dugattyu gyürüknél jut fel, vagy a szelepszár szimeringnél jut le, vagy mindkettő.
Csika gyere már majd fel lécci msn re kérdeznék motor ügyben
tudom milyen, kiprobáltuk semmit nem ér...

a hátso kapupántba nem kell plussz belső.
simán összerakod azt felfujod , annyi.

az első gumiba a lemez csavarok alá kell plussz belső, célszerű a reise csavar helyett önmetszö lemez csavart venni mert a felébe kerül,

ha a témában tanács kell szivesen adok..
Hali!
Haveromnak pont ez a 4kerekű Bosch van.
Motort mosni nagyon jó, de autóhoz nemigazán.
üdw!
Nekünk van itthon egy 2.08-as Karcher. Anno ez volt asszem a legkisebb meg legolcsóbb, valami 20 ezer forint lehetett, de motormosásra tökéletesen megfelel már 5 éve. Kocsi mosáshoz néha jobb lenne egy komolyabb, de sarat még bármilyet leszedett motorokról
Hát abba olajat akkor kell tenni, ha már abba hagyta a füstölést...és akkor jó darabig megint füstölni tud

Komolyan: a füstölés 4T-nél nem jó jel, a motor kopottságára utal leginkább.
Helló

A segítségeteket szeretném kérni olyan ügyben hogy körübelűl 3 napja megkeresett egy ember emailon keresztül hogy érdekelné a quadom [adatlapomon megtaláljátok]. És hogy cserélni szeretné egy cagiva dakota típusú endúróra.Minden müködik rajta csak egy picit füstöl de a tulaj állítása szerint csak azért mert olajat kéne benne cserélni .Na mivel én nem nagyon értek a 4t hez ezért szeretném megkérdezni hogy szerintetek érdemes lenne e elcserélnem rá úgyhogy a tulaj ráfizet 20 e . Itt van 2 videó a motorol http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v...
Válaszotokat előre is várom és köszönm a segitséget
Az a nagy ideológiája, hogy nem kell előfúrni a gumit, átnyomni a csavart, plusz belsővel levédeni a gumibelsőd kiszakadás ellen stb.
Ezt kívülről belehajtod, önmetsző és csók. Gondolom ezért mernek ennyit kérni érte. Na, körülnézek én is a témában majd, nekem mondjuk csak hóra kellene, nem jégre.
arrol nem is beszélve hogy arany árban van,

nekem az elsőben van kb 250, a hátsoban meg kb 150..

400*60ft= na ez már a millerek pénztárcája...


amugy megvan az egész első-hátso kb 2500-3000 ft-bol , meg pár orai munka.
jotanács.. felejtsd el , probáltuk szart sem ér kiszakad.

ha egy gumit megcsinálsz hátul 8-as kapupánt, elöl 6-os lemez csavar azt évekig használod, jopár télen keresztűl, gond nélkül.
fontos hogy jo gumibol legyen, majdnem új bűtykökkel!
Jön a jégmotor szezon, most kínálgattak nekem gumiba való könnyen be és kihajtható, direkt jégmotorozásra fejlesztett csavart, 60Ft darabja.
szerintem meg az összes occso sterimob egy nagy kula...

sokat elhasználtam már, és kidobtam, mindegy mi a neve a bele majdnem mindnek ugyan az, ha nem hiszitek járjatok utána egy karcher szervizben, majd ott elmondja a csávo hogy csak a doboz meg az ár kűlönbözik, ez az also kategoriára igaz mielött valaki félre értené, nem a fémházas porcelán dugattyus drága komoly modellekre...

ha jo tanácsot akarsz sterimob űgyben, vedd meg a legolcsobbat, és használd minél többet, még a haverod is azzal mossa a traktorját, tutti hogy egy éven belűl garanciában cserés lesz, onnantol ujjra indul a gari, és van egy új holmid megint egy évig...

mellesleg van itthon most is kettő, az egyik egy 6 ezer ft-os dimango, vagy demango vagy milofasz, azt veszem elő mikor a makita beszarik és szervizbe viszik, ennyit a sterimobrol,meg az olcso vs drága dologrol.
jön a holtszezon...
Üdv Mindenkinek!
Yamaha WR450F eladó
link: http://kepesmotor.hu/yamaha-en...
Nekem pont ez a kicsi sárgaság van. Ha úgy állítod le és indítod el, hogy nem a pisztolyon engeded el a ravaszt, hanem a gépen kapcsolod ki-be a kapcsolóval, akkor egész jól bírja. A nyomás, amit papíron ígér, kb. félig teljesíti, de legalább nem pusztítja le a matricákat és nem hajtogatja be a hűtőn a lamellákat. Amúgy egy rakás szar, csak én 5000-ért jutottam hozzá.
Lehet, de én még 25e körül vettem...
Ugyanezt a 10es Bosch-t néztem én is, 22.000 talán a Praktikterben.
Én is a karchert használom k2.94md típust,3éve megy,egyszer volt a nyomáskapcsolójával valami,aztán kiiktattuk és azóta is hiba nélkül megy,2kocsit, motort ezzel mosunk, volt hozzá 2 kiegészítő tisztító fej,egy pörgős, azzal a sárt jól le lehet veretni,meg egy mosókefés,de azt alig használjuk..., metroban 20onpár ezerért kapsz hasonlót,bár tök mindegy ebben az árkategóriában a karcher ugyan azt tudja,csak a motorok teljesítménye változik,a szivattyú nem! ez 1400Wattos, keresztapának az akicsi van amit linkeltél 1100Wattos egyszerre vettük, az is működik...
Én a BOSCH Aquatak10-et ajánlanám, nekem is az van!
Praktikerben 25e körül mozog az ára és nem gagyi műanyag, hanem fém szivattyúházas!

Nekem senki nem ajánlotta a karcher belépő modelljeit, mert kb 1 év és kuka. Tény, hogy nagy név, de igazán a közép és felső kategóriás mosóik a minőségi cuccok!
Az a sárga kicsi amit belinkelt,az egy rakás fos,a teflongyűrűi nem bírnak egy évet sem(ha használod)A műanyagjai elrepednek a víz jön mindenhol,mint a szökőkúton. 2-őt fogyasztottam (mert tetszett a neve )el mire rájöttem egy fostalicska.Amíg megy addig jó,aztán csere Javítatni felesleges,egyből kuka,kár rá időt pocsékolni.
Van kulonbseg,karcheren kivul mind fos.nekem kb 6eve van es hibatlan!
Egyszer kolcsonkertem valami utanzatot,slagnak nagyobb slungja volt!
Ha valahol, gondolom itt kérhetek tanácsot magasnyomású mosó témakörében...

A kérdés az, hogy az olcsóbb kategóriából van-e olyan, amivel érdemes foglalkozni. 15-25 ezer között van már több Karcher, Black&Decker, Bosch is. (kis, 4 kerekű Bosch mosót is láttam a Praktikerben).
Mennyire alkalmasak ezek egy motor tisztán tartására? (persze azautót is szeretem tisztám tartani, ha nem macera az ilyennel mosás). Évek óta slag, plusz vödör meleg víz+kefe/szivacs kombókkal takarítom a járműveim. Gondolom elég drága (65ezer Ft+) magasnyomású kell ahhoz, hogy a kefét teljesen kivonjam a forgalomból, de motoron lévő darabos sár letakarításához esetleg jók lennének az olcsó gépek is?

Nyilván a Karcher a legnagyobb a témában, de vajon van különbség a legolcsóbb kategóriában az egyes márkák között? (vagy tele a belseje mindnek műanyaggal és lehet évente cserélni?)

Köszi szépen bármi tanácsot!
A csapat is ahova leszerzödsz ,
Végre valakinek sikerült ,
Más kontinens, más motorok!
Kicsit savanyú, kicsit sárga, de a miénk...