A karbantartás ára sosem térül meg.
Az sx 125-et mielőtt eladtam, 250-et toltam bele. Dugó, kuplungkosár, lánc, alu gázkar, ilyesmik. 375-ért vették meg.
Ezt sem eladásra tervezem. Minthogy a hondát sem
Majd Gerééknek is ajánlom, nekik jó lenne egy normális motorszállító.
A sisakod kár, hogy nem M-es, a csizmád meg 44-45-ös...
Kesztyű kellene nekem M-es (9).
Végül is amit mondotok az a A verzió. Csak megpróbáltam a B-t is hátha. Vissza lett vágva az ülés huzat is, úgy hogy, szivacs mellé kell még egy új huzat is. Bíztam benne, hogy van itt a fórumon rövidebb lábú motoros kartárs akinek ilyen ülés az álma.
Nekem van széria krossz ülésszivacsom, gyári. Nem tudom, milyen típusé, formára 2000 utáni krosszokra való. Egyszerűbb a szivacsot kicserélni, mint nyerget csereberélni.
sziasztok
Esetleg valakinek nincs olyan ismerőse, akinek szíve vágya egy kulturáltan, átalakított yz 450 re való ülés? Egy 160 cm magas sráctól vettem a motort, de az én 190 cm hez marha kényelmetlen. Szívesen elcserélném normál széria ülésre.
Az sx 125-et mielőtt eladtam, 250-et toltam bele. Dugó, kuplungkosár, lánc, alu gázkar, ilyesmik. 375-ért vették meg.
Ezt sem eladásra tervezem. Minthogy a hondát sem