Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mind a drzém
azt vágom melyik az hobbi enduró
Igaz!
Ha néha krosszpályára is fel akarsz tévedni, a Pamperát kerüld
használtba nem sok a választék ahogy néztem
250 es vagy 300 az érdekelne
nekem RMX 250em volt,1996os
na azt elfogadnám újba
úgy ahogy volt,szép volt meg jó is
teljesen jo.
összes csapágy japán benne összes elektronika is ,kerekek did, vagy excel, futomű hátul öhlins, vagy az ujjakban sachs, elöl marzochi, dugo wössner, hajtokar prox, kuplung ajp, kerék agyak is, fékek japán nissin, nagyvonalakban....


mondjuk személyes véleményem szerint amilyen jo gizgazban a 2t, a 4t viszont egy elég kacat ,semmi pénzért nem kéne,
mindenkinek köszönöm a hozzászólását
megfogadom tanácsokat majd
lehet komolytalannak tünhetek mert nem most akarok venni motor,csak érdeklödtem
sajna hiteles a drz és nehezen tudnák kiugrani belöle 3év múlva jár le a hitel
de 4t versenymotort biztos nem tudnák fentartani azért esne a választásom 2T-re
gas gasnak mennyire jó az alkatrész ellátotsága
meg van a lendkeréken suly hogy növeljék a lendtömeget igy nyerve egy kis endurosabb jelleget., aztán ennyi.
pedig ha 2t endurot akarsz akkor csak europai motor jöhet számba, a japánok felejtősre rakják ezt a piacot valamiért, pedig tudnának nagyon komoly 2t endurot faragni ha akarnának,hiszen ök kezdték el anno, CRM, RMX, KDX, stb, csak leszarják, többek között ennek a rossz piaci döntésnek köszönhető a KTM sikere.

a gizgaz 300 jo motor baja nincs , sok jo japán alkatrészböl van összelapátolva, a KTM 300 exc, is jo verda csak kicsit eldrágult, meg az önindito egy technikai tévedés ami rajta van, pont öt forintot nem ér, addig a két hétig amig működik .
CRE? Általában annyi, hogy a gyújtásrész van módosítva, hogy elbírja a lámpákat, meg a lánckerék áttétel szokott más lenni. Nincs nagy különbség, kb. ennyi.
Sokat ismerek itt a környéken, nem szervízigényesebbek mint a többi. A CR endúrózni biztosan rosszabb, BÁRMILYEN szempontból mint pl.egy GG EC300
a HM cr 250 egy echte cross motor lámpákkal, endurora alkalmatlan, ugyan az a válto, hűtő ,kemény futomű van benne....
akkor mondj róluk pár szót
mindha motorszalonba lennél eladó és rád akarnám tukmálni
na nem,komolyan
használtan nincs sok gyíkjuk
bejönnének azok is,de vmiért japán párti vagyok
nem is tudom mért
ott a pont, gizgaz 300 EC.
jaj ezt néztem már,nagyon tetszik is
ritkák ezek itthon az a baj mármint tudom,hogy most itt van1
de most nem tudok motort venni
köszönöm azért
ezek a CR-k mennyivel vannak módositva a normál crosstól
Szia! Gas-gas?
mondj endurót ami 2T és nem KTM
és 2000évj.fölött van és nem 2millió az ára
Én mindig azt mondom: endúrózni endúrót, krosszozni krosszmotort.
ha a helyzet úgy adja szeretnék majd venni 250 2T-t ismét
csak most crosst,RM/CR
ismerösöm akinek volt CR+RM is azt mondta CR erösebb
bár nekem szerintem nem tünne fel mert 50ló fölött már minden nagyon erösnek tünik
js és enduróznák vele,mármint mennék vele ösvényeken meg földúton kisseb pályákat érintve
mind most drzével
csak azt nem tudom mennyire lenne arra jó télleg csapágyazásaik meg himba rendszerük nem sinyli meg az ugrásokat DRZ nehéz súlya miatt szerintem,ezekben nem olyan jó
Nekem 2003-as és 2004-es volt, azokról tudok mondani csak véleményt. A 03-as kicsit lelakott állapotban került hozzám, de max. második rúgásra indult mindig, és mikor gyári rezót kapott, meg a falsh levegő útja el lett zárva, kiválóan ment. A 04-es nagyon megkímélt állapotú volt, szinte hibátlan, azzal nem volt semmi baj. Összességében jó motorok, szerettem őket. Nyilván ki lehet fogni jót is, rosszat is. Ha lehet, 2002-től felfelé vegyél.
köszi a választ jól néz ki ebbe a sárga szinben
CR250 ekkel van vmi gond egyébként gyári tipus hiba,meg ilyenek
2000 fölöttieknél