a camplosion színes szett valószínű érdekel, de 7végéig tuti nem tudom megvenni, mert motor vétel lesz,és kalkulálok hogy maradjon erre a szettre! a bukó már meg van hozzá
privátban írok majd!
készülünk erdélybe, ott van szikás patakos bőven....
csak nekem kb 250km az odajutás
de egy 3 napos túrára kell vinni cuccot többet, aztán nem hiányzik a pótbelső és társai 5 kilója a hátizsákból.....
találtam sérülteket olcsóbban,arra gondoltam körbetekerném szövetes szigszallaggal aztán csak bírja
nem használnám mindig csak az ilyen hosszabb "szívások" alkalmából
amugy én is most fogok áttérni erre az új amerikai holmira a Tubliss-re ,
román motoros bajnok ismerősők használják, és igen jo tapasztalatokat mondtak rola.
aszfalton nagyon rossz lesz... uszik majd az eleje kanyarban mint atom, még keményebb murvás kanyarban is elkezd uszni.
a vastagság van több féle méret a 140-eshez 140-es valo, a vékonyabbhoz vékonyabb ,asszem három féle hátso méret van 18-ban.
vastagitani nem nagyon lehet, ha össze esik akkor szoktak rá powertépezni egy vastag kűlsőt ugy még elmegy egy darabig.
szerelni csak gumi szerelő álványban lehet, és nemárt hozzá 3 db spocko vas is, és lehetőleg olyan aki csinált már olyat amugy szét fogjátok tépkedni szakitgatni.
az ára kb 30 rugo/ db.
az élettartalma kb 1-2 honap mire bepuhul, és utána kbcirka 1 évet bir ki, az első van hogy kevesebbet, új korában olya 0,8 bár, ha be van puhitva akkor kb 0,6 bár,
igazábol hard endurora valo, aki sokat megy sziklásban, patakosban, farönkösben.
a kűlső nem dőrzsöli ki, de néha le kell szedni és karbantartani, specko pasztával ujjra összerakni,
a felni a bib mousse használatakor jobban tud sérűlni, mivel agresszivabban oda lehet tenni a szikláknak és puha.
bőven elég
aszfalton hogy muzsikál? enduro fim gumikhoz lenne. kevés aszfalt e a célterületet meg kell közelíteni
hogyan lehet " vastagítani"? jelenleg 140es gumihoz lenne most ilyen van de utána visszatérek a 110-120asra
külső nem dörzsöli ki azt a belsőt?
köszi!
nembaj az ha versenyen is indult vele én is gondolkozok rajta de sosem jutok el odáig igazábol nem merek.Nemtudod véletlenül hogy mikor lett felujitva ha egyáltalán nála fel lett? lehet hogy feltornázza az árat ki tudja 7végén megmondom mi volt, megyek megnézem aztán hátha összejön a dolog
szerintem ez is angol import... talán Apágyi jános vagy a tesoja a tulaj, indultak már versenyen...
ha az YZ-re kell 170et pótolni akkor simán jó! még én is gondolkodtam hogy felhívom,de maradok MÉG a 2T-nél
Van pár eladó crossos...endúrós cuccom...
Fox Access nadrág 36-os....183 centi vagyok és 85 kiló...de nagy rám....30.000.-
Fox Short Cut mez L-es 5000.-
Shift Recon mez XL-es 6000.-
Én ismerem ezt a motort .. A gazdája csak azért vette, hogy tudjon mivel közértbe járni, meg hétvégén a templomba Ha beborult az ég, már ki sem hozta a fűtött légkondicionált garázsból.Naponta cserélte benne az olajat , és a légszűrő betétet.
jaja rosszul fogalmaztam meg
tudom hogy nem látok bele a belsejébe de majd átnézem rendesen elvileg hétvégén mennék megnézni remélem jó lesz meg hogy neki is tetszik e az enyém nemjó ez a cserélgetés az a tiszta mikor a pénz a kezedbe van és tudsz válogatni de igy a másikra vagy utalva háát majd lessz valami. már árulom vagy 2hónapja a motorom de nem nagyon kell senkinek pedig 350é odaadnám ha valakit komolyan érdekelne de nem állnak sorba a kapuba , ez van
ronis:
nem ugy gondoltam hogy mentek e vele pályán hisz oda való gyorsaságival se mennek crosspályán mert nem oda való. Én ugy gondoltam hogyha esetleg valaki látta e pályán menni hogy többet szervizelte mint ment vele vagy akár személyesen ismeri a motor tulaját valaki.
nem akarlak megbántani , de mi a bajod azzal hogy ment-e pályán a motor?
szerinted mire használnak még egy crf 250-est?
arrol az egyszerű ,és gyakorlati tényröl nem is beszélve hogy szinte kivétel nélkül az összes krossz motor első évét egy versenyzőnél töltötte, pályán versenyezve.
Sziasztok!valaki nem ismeri esetleg ennek a motornak a gazdáját vagy pályán láttátok e menni.mert elvileg cseréljük 170körül fizetek rá ha esetleg tudtok a mocirol valamit ne tartsátok magatokba köszi itt a link: http://www.kepesmotor.hu/honda...
privátban írok majd!
van pár eladó cuccos...
2010 Fox Camplosion ruhaszett 34-es nadrág, L-es mez.
fekete-fehér és egy szines szett. 33eft/szett
2010 Troy Lee Designs GP History Multi. 34-es nadrág, L-es mez, M-es kesztyű. 44eft a szett.
van még FOX, THOR, Nitro Circus, RedBull utcai pólók, Troy Lee, Fox, kapucnis pulcsi, stb.
majd felteszem azokat is, ha vkit érdekel szóljon.
csak nekem kb 250km az odajutás
de egy 3 napos túrára kell vinni cuccot többet, aztán nem hiányzik a pótbelső és társai 5 kilója a hátizsákból.....
találtam sérülteket olcsóbban,arra gondoltam körbetekerném szövetes szigszallaggal aztán csak bírja
nem használnám mindig csak az ilyen hosszabb "szívások" alkalmából
román motoros bajnok ismerősők használják, és igen jo tapasztalatokat mondtak rola.
mousse pedig megy a levesbe.
a vastagság van több féle méret a 140-eshez 140-es valo, a vékonyabbhoz vékonyabb ,asszem három féle hátso méret van 18-ban.
vastagitani nem nagyon lehet, ha össze esik akkor szoktak rá powertépezni egy vastag kűlsőt ugy még elmegy egy darabig.
szerelni csak gumi szerelő álványban lehet, és nemárt hozzá 3 db spocko vas is, és lehetőleg olyan aki csinált már olyat amugy szét fogjátok tépkedni szakitgatni.
az ára kb 30 rugo/ db.
az élettartalma kb 1-2 honap mire bepuhul, és utána kbcirka 1 évet bir ki, az első van hogy kevesebbet, új korában olya 0,8 bár, ha be van puhitva akkor kb 0,6 bár,
igazábol hard endurora valo, aki sokat megy sziklásban, patakosban, farönkösben.
a kűlső nem dőrzsöli ki, de néha le kell szedni és karbantartani, specko pasztával ujjra összerakni,
a felni a bib mousse használatakor jobban tud sérűlni, mivel agresszivabban oda lehet tenni a szikláknak és puha.
remélem tudtam segiteni.
aszfalton hogy muzsikál? enduro fim gumikhoz lenne. kevés aszfalt e a célterületet meg kell közelíteni
hogyan lehet " vastagítani"? jelenleg 140es gumihoz lenne most ilyen van de utána visszatérek a 110-120asra
külső nem dörzsöli ki azt a belsőt?
köszi!
kezdem unni hogy cipelem mindig a pótbelsőket meg a szerszámokat......
forever 2 stroke
ha az YZ-re kell 170et pótolni akkor simán jó! még én is gondolkodtam hogy felhívom,de maradok MÉG a 2T-nél
Van pár eladó crossos...endúrós cuccom...
Fox Access nadrág 36-os....183 centi vagyok és 85 kiló...de nagy rám....30.000.-
Fox Short Cut mez L-es 5000.-
Shift Recon mez XL-es 6000.-
Mind zsír új...egyenesen a nagy Ámerikábúúú
tudom hogy nem látok bele a belsejébe de majd átnézem rendesen elvileg hétvégén mennék megnézni remélem jó lesz meg hogy neki is tetszik e az enyém nemjó ez a cserélgetés az a tiszta mikor a pénz a kezedbe van és tudsz válogatni de igy a másikra vagy utalva háát majd lessz valami. már árulom vagy 2hónapja a motorom de nem nagyon kell senkinek pedig 350é odaadnám ha valakit komolyan érdekelne de nem állnak sorba a kapuba , ez van
egy használt motor mindig lutri, ezzel nem tudsz mit csinálni, nézd meg jo alaposan, a belsejébe ugyse látsz bele...
amugy ez a beszámitosdi vissza felé is lutri annak aki beszámitja a tiédet ugyan ez a riziko vissza felé, ez van.
nem ugy gondoltam hogy mentek e vele pályán hisz oda való gyorsaságival se mennek crosspályán mert nem oda való. Én ugy gondoltam hogyha esetleg valaki látta e pályán menni hogy többet szervizelte mint ment vele vagy akár személyesen ismeri a motor tulaját valaki.
szerinted mire használnak még egy crf 250-est?
arrol az egyszerű ,és gyakorlati tényröl nem is beszélve hogy szinte kivétel nélkül az összes krossz motor első évét egy versenyzőnél töltötte, pályán versenyezve.
és attol az még nem egy rossz motor.
menj el nézd meg a motor állapotát és annyi.
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Extrém Enduro Veszprém.
azért ez elég gáz dolog , és mellesleg szánalmas is, hogy valaki rögtön leszavazza a galériát mert esetleg irigyli mások sikerét.....
érdekes emberek vannak....
2. Extrém Enduro