Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tápióbicske összefoglaló:

1

2
Abbiztosis
Bazzeg...ma akartam elmenni, elfelejtettem! Holnap beugrok érte. Majd hívlak, mikor, hol. Bocs
hamár versenyenduro,pelenka?
mindenki valaki ismerősének az ismerőse
kivétel az aki senkit nem ismer,mert azt senki sem ismeri és így tovább
Új fejlesztés!
Láthatatlan lánc. Ezen a KTM-en is ilyen van.
Erzbergben volt azért japán krossz is jó sok, 2T-4T vegyesen.
nézd meg az extrém enduro versenyek nevezési listáját, pl. Romaniacs, last man standing, csak 2t-ket fogsz látni föleg KTM, de lesz ott bőven Gasgas is.
én 40-es keveréket rakok bele, ELF full synt olaj-al, olcson veszem már vagy két éve ez megy bele teljesen hibátlan.
fogyasztás ugyan az mint crosszban abszolult csuklo fűggő, ha endurozok extrémkedősben akkor viszonylag kevés, ha enduro pályán megyek EC tempoban nonstop 7-8 kört (tiz perc egy kör) akkor rendesen elfogy a tank, ennyi....

bár még mindig a benzin a legkissebb költség ebben a sportban.
Nah szóval- helyzet a következő! A motor majdnem hibátlanul működik annyi a gondom, hogy a kuplung felől rendellenes hangok jönnek ami valami karistoló hangban merül ki. Ha a kuplungkart behuzom és kiemel a kuplung akkor elhalgat és gyönyörű a hangja viszont ha nem emel ki a kuplung akkor csinálja ezt a hangot, de csak alapjáraton! Magasabb fordulaton szintén nincs hangja. Most lett összerakva minden fasza lamellák-tügörgőskosár-kuplungkosár is fémlamellák is! Az lenne a kérdés, hogy mi csinálhatja ezt? Először arra gondoltam hogy mivel a kuplungdekni hegesztve van rajta sajnos /lefogom cserélni mihelyst találok rávalót/ és azon láttam belülről apró köralakú bemarást ott ahol a csavarok forognak, de nem mélyen csak felületi. Azóta beraktam a dekni alá 1,5mm klingeritet-gondoltam kijebb emeli a deknit és ezáltal nem fog hozzá érni és ha az csinálta a hangot akkor megszünik, de nem igy lett. Nem tudok mire gondolni. Esetleg valakinek valami tipp, mit kellen megnéznem?
a képek lemaradtak
eladó egy motorhispania fúria 50 2000-es évjárat frissen felújított,6sebességes Minarelli AM blokkal,frissen fórva prox dugóval még a doboza is megvan frissen fényezve +adok hozzá egy 120/90-18 as hátsó gumit (ami egy agy nélküli felnin van) mert ami rajta van az kopott.csak egy fejidom kell rá és kész ja meg szimering az első telóba.brutális fékekkel,eh-tárcsa,
TEL:.06-20-910-3659
GYERE EL ÉS PRÓBÁLD KI, sajnos szálításban nem tudok segíteni

CSERE ÉRDEKEL (HONDA XL125-re 50-es PAPÍROKKAL)
Olyan vót nekem is,meg ismerősöm,öreganyja,fiának az unokaöccsének is
mi lenne a kérdés ismerösöm ismerösének olyanja van
Hali srácok! Olyan emberkevel szeretnék beszélni vagyis kérdezni egy-két dolgot akinek '91-'93 közötti Kx 250-e van vagy volt. Ide is irhat fórumra vagy privát Msn cimem az adatlapomon! Fontos lenne!
Télen a krosszedzésekre GasGas-sal járt egy srác, simán csinálta ő is. 250-essel. Annyira nem lehet rossz, és az nem "endurósított" valami, hanem versenyenduro.
Hozzám azért közel vannak a Gas-Gas "bázisok"(Tarján, Dorog), talán azért.
legtöbb gép az japán az fix itt is is
néha ktm
de én még 1gas gast nem láttam még életemben biztos nemrég óta élek
mondjuk triált igen
Ezeket én itt a környéken évek sora alatt nem láttam, csak a kiállításon (Ez természetesen nem mérvadó)
gas gasokat
néztem most öket,az eladókat
kinézetre tetszenek a fiatalabbak
te milyen keveréket használsz arány olaj tipus/ár
csak kiváncsi vagyok pl 100kmer mennyire jönne ki vele
fogyasztás
a Husgvarna nagyon crosszos, a tm talán jo lenne ha rendezettebb lenne az alkatrész háttere....
Husqvarna, TM...
a pampera egy vicc.
Ha már a versenyenduroknál tartunk...valakinél nem fekszik egy kihasználatlan Simson? Star vagy 50 vagy 51, mindegy. Olcsó legyen és szar.