hááá dehogy kapok olyan szigszalagokózisot én szembe megyek mindenkivel, kamikaze módra! Majd csak amúgy riantok szerteszéjjel, mert én egy ladával leszek
Úgyvan,úgy lenne az igazi belőni a telókat,megnézni az embert adott motrijával,adott pályán,és úgy belőni a motorját.Csak tudod ez a profiknál,azok közt is a módosabbaknál működik,mert nem 2 forcsi a leső ember
Köszi. Akkor a profi az onnan profi, hogy tudja mikor rádnéz, hogy ez az ember ez úgy megy, meg kb ennyi kg, meg a moci is annyi? Mert gondolom az emberenként változik, hogy ki milyen csillapítással szeret, meg tud menni. De szeretnék én is profi lenni...egyszer...talán...
ebben lehet hogy igazad van, de nekem a 45,5-es méretű Alpinestars tech-10-nek még a kapucnis kiscipőjébe sem ment bele a lábam, azok a csizmák iszonyat el vannak méretezve amiota kinában gyártják...
Nem hülyék,azért nem írják meg,mint ahogy én sem. Légréssel kikisérletezed magadnak,ami sok mocizás és szerelés,ha jó telót akarsz.Vagy elviszed profihoz.
a belső cipővel rendelkező modellekre ez ráadásul hatványozottan igaz. ezeknél - költségcsökkentés miatt - csak 2 méretenként változtatják a tényleges méretét a csizmának. a többit a belső cipő méretezésével "oldják" meg.
Hy! Nem tudja valaki véletlenül, hogy pontosan mennyi olaj kell a WP 4860 MXMA villákba (KTM, Berg, GasGas)? Én csak mm -ben láttam megadva (110 mm ami érdekes mert a teló manualjában a légkamra méretei min. 120 - max. 150 mm-ig van megadva, mint lehetséges értékek), sajnos nem találtam olyan helyet, ahol meg lett volna adva mennyiségben... Ha valaki meg tudná mondani mennyit szokott beleönteni, hogy kb. medium legyen a rugózás azt nagyon megköszönném...
tudnék mit kezdeni vele
szerintem kibaszott zsír gép
no meg a hangja....
öhlins ttx belső,csak az 250
tech10-ed van? elégedett vagy vele? talpa hogy bírja?