Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezt írtuk ni
Dear Costume service!

I'm looking for these parts (28040 Shaft, power valve return and 49077 nut, front axle ) for my mx250 '07. Sorry for disturbing you, but the hungarian dealer is totally incapable of tell me the price, they don't know what are these parts, it is impossible to order anything.

So would you be so kind to tell me a price with shipping. My address is Hungary, 1032 Budapest, Huszti Street 39.

Thank you
Eza videó alaposan rendben van...
Helloo... Köszönöm, javulgat talán, heti 3 gyógytornát nyomok, egyenlőre nem kevés, dehát mielőbb szeretném összeszedni magam.. Már iwiwen akartalak zaklatni, hogy Te hogy vagy?
Szia!
MI a helyzet a térdeddel? Javul már?
Cső!
Ez hol jelent meg, ill. ki írta?
GG-ba is B-s volt alapból, lehet ez volt csütörtökön az utolsó, amit legyártottak és már mindenki menni akart haza
Hali! Én nem értek hozzá, de feltételezem, hogy nem egy bonyolult forgástestről van szó (tengely). Ha a Parilla nem képes időben szállítani (még ráadásul a megrendeléssel is baj van), nem lenne érdemes jó minőségű anyagból egy jó forgácsolóműhelyben legyártatni? Abban biztos vagyok, hogy lényegesen olcsóbb is lenne - mintád is van, és nem gondolom, hogy 1-2 napos határidőbe nem férne bele. (Kakukknak rendeltem szeptemberben náluk néhány egyszerű alkatrészt, de csak hitegetés volt, hogy mikor érkezik - december közepén inkább le is mondtam az egészet, Kakukk is megunta, amit teljes mértékben meg is értettem).
nemtudom,de azt olvastam itt sportmotoron az egyik véleményben,hogy az hamar megadja magát
amúgy motocross paradicsomnak a nyugati parton dél-kaliforniát hívják, de én kiegyeznék miami-val is ha bubba meghívna egy kerti partyra (motorozásra)
remélem vitt magával fényképet....EZT kell keresnie
Kakukk most hívott mindjárt száll fel a gépük Amerikába. ÁÁ kicsit sem vagyok irigy Meg a motocross paradicsomba.
bedurvult a téli hohelyzet, kicsit ráerősitettűnk nagyobb csavarokkal a dologra....
mitől tört el az a tengely?
tesóm felhívta a parillál..elmagyarázta hogy az a kis tengely kell,elmondta a cikkszámot is..
erre a csaj..tehát akkor egy power szelep kell?
azt se tudta miről van szó,árat se tudott mondani
meg még kellett valami,az se volt raktáron és arra se tudott árat mondani
ezért írt egy emailt a gyárnak tesóm,megpróbálja tőlük megrendelni...
meg azt is megirta hogy azért fordult a gyárhoz,mert a magyar képviselet túl analfabéta az ilyen dolgokhoz
nekem addig csinálta amíg el nem érte az üzemi hőfokot. utána ok.
jellemző a 4t-re, de úgyis nyakunkon az EFI.
amivel eddig én mentem...majdnem mind1ik csinálta,ha lecsumáztam hirtelen
amelyik jól be van karburálva az nem.
valalmi nagyon nem volt oké mantovában...
"A kornélról senki nem meri megírni a véleményét ez érthető.... én sem vállalom a nevem ezügyben ez is érthető ebben az esetben. viszont azt mostmár mindenki tudhatja, akik kint voltunk azok méginkább, hogy vitathatatlan motorozni tud a kori de emberileg szart sem ér. egy nagy nulla.... az embereket nem névvel raktározza el a kicsi agyában hanem euroban méri őket, kiről mennnyit tud lehúzni, kihasználni és azonnal átlép rajta ha kifacsarta. Egy igazi kihasználó gépezet az öregével együtt. ez az igazság láttuk amit láttunk és erre nincs magyarázat - szépítő, építő -, a tény az tény. ez egy ilyen "ember" faj."
mind1ik 4t csinál ilyeneket
a powerszelepnek a kis köcsög kurva tengeje el van törve....
szóval tegnap nem raktam össze...csak szétszedtem mégjobban
tesóm ma rendel egy olyan kis bizbaszt ami kell
Szét kell azt szedni teljesen,mesterem.Benzinnel meg se próbáld szétbaszod az O-gyűrűket máshogy félmunka lesz,vagy negyed
Hy! Ha cserélem az első telókban az olajat akkor miben tudom kimosni a szárakat (csak mert mindenhol említik a műveletet)? Aki csinált már ilyet az hogyan oldotta meg a dolgot? Milyen folyadék, fürdő vagy csak befújom valamivel... Kössz előre is a válaszokat
Csinál ilyet a crf 250 is, a szerelő azt mondta hogy másik tűvel ki lehet szedni ezt a befulladást. Menet közben ha nem húzok hirtelen nagy gázt ez nekem nem okoz problémát. Ez a probléma onnan ered hogy a szívócsőben lévő gázoszlop egy pillanatig összeomlik és nem szív a hirtelen sok levegőhöz elég benzint. Télen , hidegben egészen más dúsabb karburálást igényelnek a motorok.