Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez a tömörödöt hóba jó szar hajtani
jó fogos
áááááááááááááááácsak én meg a lóvasok
Volt kint több nyom is?
szeva voltam kin tényleg nagy a hó ,
Tavaly tavalyelőtt naponta 30-100 oldal jött össze egy nap . Mára ez kb max 3-4 oldalra redukálódott. Eltűntek az emberek.
Hát azt vettem észre,pályán is így elfogtok tünni mint innen?Tavaly ilyenkor vót itt mindig vagy 20 ember minimum
Az egybesülhet alakul rendesen, titkolózunk
Azaz
Szeva,mi van már a Taksonyi egybesülettel?Nagy a csend,emberek eltüntek,vagy ásnak?
Ott a Sanya
szecsöi ott nincs is
Mintazújj
Ennek a motornak már csak a hangját hallanám 1 xer élőben

Jó lesz az a mocc Mr.!
Na, ki, kiket ismer fel a képen?
Tápiósági Nemtudom,jól meggondoltam-a éne ezt a kék motrit,mind fetrengős
Szecsői pálya?
Hát ez kijeze,hun van és micsiál most?
nem hiszem hogy 1böl lenne utcai változat,de többi japán márká enduróit pl WR CRFX et is lehetett kapni utcai cucokkal felszerelve és úgy mehettek utcán
DRZ vonal megmarad külföldön az biztos de csak az S és az SM változatt
azokban az országokban ahol nem annyira szigorúak az elöirások
ez pl 2010es DRZ smek
Az RMX-ből is lesz utcai változat, vagy csak üzemórás verseny-enduro? A DR-DRZ vonal eltűnik?
hatalmas különbségek vannak köztük
RMX könnyü mind 1bicigli,DRZ nehéz mind állat
de ha már 1ideje motorozol vele akkor hozzálehet szokni
néha jóljön plusz súly(siratókon nem áll ki kerékre könnyen)
DRZ nagyon nyomatékos nem lehet zavarba hozni
nem kell bajlódni az olajkevergetéssel mind RMXnél
jobb a müszerezetsége
viszont crossozni nem túl ideális 140kilója miatt
én inkább endurózok vele de néha crossosab részeket is beválalok
következö motorom lehet RM250 lesz 2003as évj.fölötti
hátrány DRZnél hogy nincs berugókar és sokszor beszivtam már ezmiatt lemerült aksi sok hempergés és újra inditás után
RMX-m olyan volt hogy bármikor könnyen belehetett inditani
azért adtam el mert fiatalabb motort akartam és megcsapot a 4T láz engem is
képeken haverom 2000 évj. RM250es motorja meg én DRZ-m
RMX450 z-röl meg annyit hogy én várom róla a beszámolókat,ez lesz elsö éve a piacon nem kell csodákat várni
Na,de az meg fogaskerekes.Mást ne kérdezzél,nem vagyok gyártóóóó
Értem, de nem teljesen
Végülis az "alap" gázkarban is van áttétel. Vízszintesen egy csiga meg függőlegesen.
Pláne a rezó működése szemléletes. Már csak a póverszelep meg a szívómembrán hiányzik