nem hiszem hogy 1böl lenne utcai változat,de többi japán márká enduróit pl WR CRFX et is lehetett kapni utcai cucokkal felszerelve és úgy mehettek utcán
DRZ vonal megmarad külföldön az biztos de csak az S és az SM változatt
azokban az országokban ahol nem annyira szigorúak az elöirások
ez pl 2010es DRZ smek
hatalmas különbségek vannak köztük
RMX könnyü mind 1bicigli,DRZ nehéz mind állat
de ha már 1ideje motorozol vele akkor hozzálehet szokni
néha jóljön plusz súly(siratókon nem áll ki kerékre könnyen)
DRZ nagyon nyomatékos nem lehet zavarba hozni
nem kell bajlódni az olajkevergetéssel mind RMXnél
jobb a müszerezetsége
viszont crossozni nem túl ideális 140kilója miatt
én inkább endurózok vele de néha crossosab részeket is beválalok
következö motorom lehet RM250 lesz 2003as évj.fölötti
hátrány DRZnél hogy nincs berugókar és sokszor beszivtam már ezmiatt lemerült aksi sok hempergés és újra inditás után
RMX-m olyan volt hogy bármikor könnyen belehetett inditani
azért adtam el mert fiatalabb motort akartam és megcsapot a 4T láz engem is
képeken haverom 2000 évj. RM250es motorja meg én DRZ-m
RMX450 z-röl meg annyit hogy én várom róla a beszámolókat,ez lesz elsö éve a piacon nem kell csodákat várni
jó fogos