Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én vettem egy 2002es de új hengert,meg kellet hozzá egy két kütyü ami nem stimmel ,de megérte,a régi hengert meg meg lehet nicasilozni ha kell ,de szerintem 5-6 évig le van a gond.
Ezt mondom én is . A perselyezés csak egy látszat megoldás.
új
a nicasil-ozással olyan lesz mint egy gyári....
Ezt akartam hallani... Én is pont ezért vagyok ellene. .
ez nekem régi álmom volt,ez ilyen örökös edző motor....
a persely jobban melegszik gyorsabban kopik ,a persely egy végső megoldás ha nagy a baj, persze pénztárca függő,de én magamnak csináltatom nem eladásra és ezt a motort nem fogom eladni ....
Te miért nem perselyeztetted? állítólag az is tökéletes
nekem most hollandiában nicasilozzák éppena hengeremet...új nicasil bevonat,wiseco dugó 110.... nem olcsó sőt drága
Ügyes vagy Így tovább Van már többfajta bevonat
Asszonynak meg ne mondjátok,hogy a csirkepörköltbe tettem 1 egész konzerv gombát Me levágja a fejem
nikasil bocsika rosszuk írtam
Na mi van puhányok jó kis vitát gerjesztettem . Nikacil vs perselyezés
Valaha,velem is volt ilyen téma
Feszeng az energiaaaaa Menjetek kifele motorozni,vagy tologatni,majd elmegy a kedvetek,még az élettől is Ha nem,akkor valamit nemjól csináltatok,azt vissza kifeleeeeeeeee
Krosszmotornak ritkán van rendszáma...anélkül meg mégis milyen nyilvántartásban szerepelne?
Ezt meg ma tette fel szegény tulaj, én ilyet még nem is hallottam... Az eszem megáll!
Ugyan ezt írtam le csak ő sokkal szebben és részletesebben!
Szal 1 szónak is 100 a vége....nem véletlen hogy kitalálták....de műkszik e nélkül is.....


Keressünk más témát ha lehet!Az ülést feloszlatom!koppkoppkopp
amikor az évjáratról érdeklődtünk a számok alapján
akkor mondtuk mi van..
de csak irták hogy mikori a gép stb..
nem readáltak a többire
mondtuk...nem reagáltak semmit
Abba azért ne éld bele magad,de szerintem jó pénzt kaphatsz,de ha igazán szopatni akarod őket,szerintem meg kellene említeni a dolgot a TM-nek is!
Sziasztok! Egyszer már valaki írt erről itt a fórumon, és elég okos dolognak tűnik:

A szintetikus olajak hosszú (6-os) szénláncú termékek, amit a nevéből is kihallani szintézissel (megvilágítással ) választanak ki az alap olajokból. Az alap olajat egy csiszolt fémlapra engedik vékony rétegben. Azt erős fénnyel megvilágítják, ezáltal az olaj molekulái szénatom tartalmuk alapján sorba rendeződnek. Az 5-6-os szénláncú olajok a szintetikus, a 3-4-es szénláncú molekulák a fél-szintetikus olajok, ez alattiak az ásványi olajok. Ezeket rétegenként lehalásszák. A leírtak alapján egyszerűnek tűnik, a valóságban az eljárás bonyolultabb, de ez az elve. A lényeg a hosszú szénláncú szintetikus olaj. NICASIL-os hengerbevonat esetén: azért fontos, mert a motor működése közben a henger falával érintkezve a szilíciumtól kialakult kráterekbe a hosszú szénláncok beülnek és a dugattyú gyakorlatilag a henger falának érintése nélkül a szénláncokon csúszva halad fel le.

A fent leírtak miatt szükséges a szintetikus olaj használata és ezért van a nikasilos hengerek hosszú élettartama, illetve a kis súrlódás miatti magas teljesítménye. Acélperselyes hengerek esetén a szintetikus, félszintetikus olajok használata nem káros, de nem szükséges.

(Azért szerintem acélpersely esetén is minimum félszintetikus legalább indokolt lehet, tekintettel az olaj minőségére (kenőképességére.)
remélem jó az ügyvéd akihez fater ment...
aztán ki tudja harcolni,hogy ez mellé adjanak egy olyat,amilyet igazából rendeltem...
Úgy legyen!
tegnap jöttem haza onnan
egyenlőre tegyem össze a gépet...legyen fullos
aztán kapjak kártérítés képpen egy újat a pariláától...
aztán mehetünk motorozni
Óvártól már csak 90 km