Én vettem egy 2002es de új hengert,meg kellet hozzá egy két kütyü ami nem stimmel ,de megérte,a régi hengert meg meg lehet nicasilozni ha kell ,de szerintem 5-6 évig le van a gond.
a persely jobban melegszik gyorsabban kopik ,a persely egy végső megoldás ha nagy a baj, persze pénztárca függő,de én magamnak csináltatom nem eladásra és ezt a motort nem fogom eladni ....
Feszeng az energiaaaaa Menjetek kifele motorozni,vagy tologatni,majd elmegy a kedvetek,még az élettől is Ha nem,akkor valamit nemjól csináltatok,azt vissza kifeleeeeeeeee
Sziasztok! Egyszer már valaki írt erről itt a fórumon, és elég okos dolognak tűnik:
A szintetikus olajak hosszú (6-os) szénláncú termékek, amit a nevéből is kihallani szintézissel (megvilágítással ) választanak ki az alap olajokból. Az alap olajat egy csiszolt fémlapra engedik vékony rétegben. Azt erős fénnyel megvilágítják, ezáltal az olaj molekulái szénatom tartalmuk alapján sorba rendeződnek. Az 5-6-os szénláncú olajok a szintetikus, a 3-4-es szénláncú molekulák a fél-szintetikus olajok, ez alattiak az ásványi olajok. Ezeket rétegenként lehalásszák. A leírtak alapján egyszerűnek tűnik, a valóságban az eljárás bonyolultabb, de ez az elve. A lényeg a hosszú szénláncú szintetikus olaj. NICASIL-os hengerbevonat esetén: azért fontos, mert a motor működése közben a henger falával érintkezve a szilíciumtól kialakult kráterekbe a hosszú szénláncok beülnek és a dugattyú gyakorlatilag a henger falának érintése nélkül a szénláncokon csúszva halad fel le.
A fent leírtak miatt szükséges a szintetikus olaj használata és ezért van a nikasilos hengerek hosszú élettartama, illetve a kis súrlódás miatti magas teljesítménye. Acélperselyes hengerek esetén a szintetikus, félszintetikus olajok használata nem káros, de nem szükséges.
(Azért szerintem acélpersely esetén is minimum félszintetikus legalább indokolt lehet, tekintettel az olaj minőségére (kenőképességére.)
tegnap jöttem haza onnan
egyenlőre tegyem össze a gépet...legyen fullos
aztán kapjak kártérítés képpen egy újat a pariláától...
aztán mehetünk motorozni
Asszonynak meg ne mondjátok,hogy a csirkepörköltbe tettem 1 egész konzerv gombát Me levágja a fejem
Szal 1 szónak is 100 a vége....nem véletlen hogy kitalálták....de műkszik e nélkül is.....
Keressünk más témát ha lehet!Az ülést feloszlatom!koppkoppkopp
akkor mondtuk mi van..
de csak irták hogy mikori a gép stb..
nem readáltak a többire
A szintetikus olajak hosszú (6-os) szénláncú termékek, amit a nevéből is kihallani szintézissel (megvilágítással ) választanak ki az alap olajokból. Az alap olajat egy csiszolt fémlapra engedik vékony rétegben. Azt erős fénnyel megvilágítják, ezáltal az olaj molekulái szénatom tartalmuk alapján sorba rendeződnek. Az 5-6-os szénláncú olajok a szintetikus, a 3-4-es szénláncú molekulák a fél-szintetikus olajok, ez alattiak az ásványi olajok. Ezeket rétegenként lehalásszák. A leírtak alapján egyszerűnek tűnik, a valóságban az eljárás bonyolultabb, de ez az elve. A lényeg a hosszú szénláncú szintetikus olaj. NICASIL-os hengerbevonat esetén: azért fontos, mert a motor működése közben a henger falával érintkezve a szilíciumtól kialakult kráterekbe a hosszú szénláncok beülnek és a dugattyú gyakorlatilag a henger falának érintése nélkül a szénláncokon csúszva halad fel le.
A fent leírtak miatt szükséges a szintetikus olaj használata és ezért van a nikasilos hengerek hosszú élettartama, illetve a kis súrlódás miatti magas teljesítménye. Acélperselyes hengerek esetén a szintetikus, félszintetikus olajok használata nem káros, de nem szükséges.
(Azért szerintem acélpersely esetén is minimum félszintetikus legalább indokolt lehet, tekintettel az olaj minőségére (kenőképességére.)
aztán ki tudja harcolni,hogy ez mellé adjanak egy olyat,amilyet igazából rendeltem...
egyenlőre tegyem össze a gépet...legyen fullos
aztán kapjak kártérítés képpen egy újat a pariláától...
aztán mehetünk motorozni