Igaz, hogy látszat megoldás, de a kispénzűeknek jó az is. Ha meg törik a dugó, gyűrű, gyertya, akkor csak egy hónolás, vagy fúrás, és jöhet az új dugó . +egyszerűbb tuningolni is!
Az én dt-m is perselyes volt, és mindent kibírt, pedig ott is tört gyűrű, dugó.
Szevasz öcsécském Jaja,már 87-ben is ilyen volt a KTM-eken,cserélgettük is le a Hondáét Azt,hogy ebbe az új fajtába mi a változás,azt max felszerelve lehet megítélni
annyiban jó hogy nem fárad el a csuklód a sok tekergetéstől...
én nem raknék az enyémre,mert tuti lenne 1-2 parás helyzet..mert ez elég gyorsan koppra tekeredik...
Az az Fogaskerék áttételes,volt pár darabom,az az egy baja van,ha hülyén esel, törik a burkoló lap rajta,azt megeteted főddel,gyorsba kikopik.Alutetőt egyből másolj rá Jó amúgy,lehet níkem is lesz megint.
Alufóliával kibélelek egy műanyagcsövet,előtte kivágom az ablakokat,persze tuningra majd pálmatexel beraggajtom a hengerbe faragok bele parafadugót,azt megyek vele 1 évet,még láncspraytot se kell használnom
Igaz, hogy látszat megoldás, de a kispénzűeknek jó az is. Ha meg törik a dugó, gyűrű, gyertya, akkor csak egy hónolás, vagy fúrás, és jöhet az új dugó . +egyszerűbb tuningolni is!
Az én dt-m is perselyes volt, és mindent kibírt, pedig ott is tört gyűrű, dugó.