Jó az a könyv emberek.Érdekes volt az élet akkoriban, de már reményen felüli gépekkel harcoltak a fijuk!CR500...a kedvencem a 900as 2T, mert a oldalkocsis egységeknek 100ló alatt esélyük sem volt.....
na voltak megnézni az rxek...koma el volt ájulva milyen jól megy, nem is érzi mi van az úton:Ofeleségével volt...megszólal az asszony:a kis jocikánknak le fog érni erről a lába .még hívnak, hogy kell-e vagy nem
Mindig is gyengéim voltak a Kawák...
Ez az uj(KLX450) vmi isteni lehet
Amúgy meg ez is fogasléces elven működik, mint a 125ösömben?
Ott két pówer volt, egy fogasléc tolta ki be őket, fordulatszám függvényében röpsúlyos elven.
Oldalt ha KIPS fedelet kicsavaroztad, le lehetett ellenőrizni ,mennyi holtjátéka van a bal oldali szelepnek.
szerintem nem rossz motor .............főleg ha állapota jó........el lehet vele endúrózgatni hobbiból.....de azért vigyázz vele mert van most is egy powerszelepmentes itt a garázsba
itt látok egyet a képen hivd fel!
gondán sándor
lassan mek ki sártdagasztani
Előre is kössz
Ez az uj(KLX450) vmi isteni lehet
Amúgy meg ez is fogasléces elven működik, mint a 125ösömben?
Ott két pówer volt, egy fogasléc tolta ki be őket, fordulatszám függvényében röpsúlyos elven.
Oldalt ha KIPS fedelet kicsavaroztad, le lehetett ellenőrizni ,mennyi holtjátéka van a bal oldali szelepnek.
csak a hengerfejet kell lepattintani mert onnan meglátszik mi a zsír a power-rel! majd csinálok képet neked mert látom te kawasakis ember vagy
Elolvasnám szívesen, milyen lehett az őskor!
Eredeti árában elviszem,azaz 50ft-ért