Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kormányon van egy tekerőgomb, és azzal lehet a magasságát állítani símán kézzel. Egyszerűen a telók fölött van egy-egy dugattyú és annak a magasságát állítod , tehát a teleszópok hosszát Szóval nem kell semmit szerelgetni a magasságállításhoz és úgy lehet kb 8 cm-ert emelni-süllyeszteni
Nekem 250-es dr van, ami jógép,léghűtéses, és kurva keveset fogyaszt (lazán felét mint a 2T), mivel nem kell pörgetni, nyomatékból lehet vele gurulni. A DT marha megbízható, a TS is frankó kb egy szint. Ha sokat furikáznék, akkor 125ös dr ezek közül!
Lehet akkor én még csak megfordulok a másik oldalamra
És figyiiii, többiek mondták, hogy tuti kicsike vagyok... szóval azt a leültetős műveletet meg tudnád tenni a mocival?
Már annyira beleéltem magam... s ha nagyon nagy lesz akkor ott fogok sírni, mint egy ovis
reggel 8-tól bármikor bár 6-kor kelek, de azért lesz 8 óra mire fel is ébredek
Holnap mikor hívhatlak? Csak, hogy ne zavarjam babuci álmát...
Oké. Nekem a holnap vagy a vasárnap jó. Most délután leműszakiztattam
akarom mondani, NEM, a 25-os pont FELE annyit eszik, mert 250/2=125, igy, mivel az enyem ugy 10et fal:
125 - 5liter
250 - 10liter
500 - 20liter
étted? vehehhehehhe
azert nem csinaltak 2T1000 cr-t, mert 40liter enne, a 2000-es meg 80-at. ezert jobb a 4T, mert egy 2000-es vectra csak 7litert eszik.
asszem lediplomazok gepeszetbol is, hihetetlenul vag az agyam
Na, léptem légszűrőt mosni meg összepakolni holnapra.
Ne beszélj már EKKORA hülyeséget te is.
sima ugy, cimbi 125-os cr-je siman tobbet eszik, mint az en 250-esen azonos korulmenyek kozott .......
Felhívnám a figyelmed az utolsó 4 szóra... NEKÜNK EZ A TAPASZTALATUNK. Ezt pont azért írtam oda, mert tudtam, hogy majd jössz vele, hogy neked meg nem.

Azaz:
eddig ami motorjaink voltak így a haveri körben, és ahogy motoroztunk, amilyen pályákon blablabla... Mértük, és ez jött ki. Mély homok pályákon, ahol a 125-ös üvöltve kapart nyélgázon, ott a 250-es ugyanakkora tempót ment félgázon, ennyi.

Hangsúlyozom tehát még egyszer: EZ a MI (én és pár barátom) véleményünk, tapasztalatunk, lehet, hogy nem igaz, minden esetre gyanús, hogy sokan gondoljuk így.
Csákány

Ezeknek az elvárásoknk szerintem egy Suzuki RMX250 a legmegfelelőbb.
ez is gyogyulgat, bar meg mindig erzekeny, igy, a combom hatulaj, jo dolog ulni, hehe
3 gatyon keresztul lerendezett a labtarto :-)
azok a genyo karmok, hehe.
BKV
Na bammeg,menj le,oszt aluggyámá,ne bohockodjá Jobbulást
ha egyre jobban fáj érdemes elmenni
amikor eltörtem a vállam akkor eleinte alig fájt majd egyre jobban
egy hónapja belefúródtam fejjel a szántásba utánna nagyon fájt a nyakam de nem erősödött, nincs is törés
mondjuk egy hónap elteltével is alig bírom mozgatni.....
Sziasztok! Hozzáértő véleménye érdekelne, hogy városi (Bp) közlekedésre melyik a legmegfelelőbb és megbízhatóbb moci ezek közül? Suzuki DR125 vagy TS125 vagy Yamaha DT125? Előre is köszi a választ.
jól szétkurtam a vállam...
elestem biringával...és persze pont a fájós vállamra
most úgy fáj hogy mozdítani is alig bírom..
lehet el kéne menne dokihoz....
90 km-nél raktam tartalékra
igaz ennek 4/5 része saras dagonya volt az én 130 kilómmal
közúton 4-5 között volt mindig a fogyasztása
Dt 80 tíz litert evett?Azt nem gyújtottad fel Mi ez ma, mese délután?
Na,má megint írkálsz te akkora hülyeségeket Az agyam eldobom
én is így voltam én se rogyadozok a pénztől 200 ezerért sikerült baráttol megvenni a crosst adott hozzá jó pár cuccot vettem egy csizmát az 30 ezer volt bukót 25 ezer protektór 15 ezer kesztyű 4 ezer ennyi fért a keretbe
ez igy bukos, de nem lehetetlen :-)
bar meg a 25-os cr is durvabb lesz sokkal, mint az xt most :-)
aztan van vagy 95kg, hehe es nem is dragak
az a gáz hogy nem tudok összeegyeztetni minden kritériumot
-olcsó (250ig)
-könnyű (100-120kg)
-izmos (40-50ló)
szóval ezek közül szinte mindig csak kettő kitétel valósul meg
főleg úgy hogy a jelenlegi xt-m kellene cserébe beszámítani.......
Krosszpályán a 125 többet eszik, mint a 250, olyan másfélszer annyit, nekünk ez a tapasztalatunk.