Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem fogod szeretni a cr-t, endurozni kinlodas vele .... viszont zuzos endurora jo, csak marha sokat eszik. 7.6-os a tankja, ami max 20km-re eleg legvonalban nagyjabol, persze terepfuggo. persze olcsobb mint a 4T, de ezen nincs olyan, hogy belovod pl 60km/orara, mert egyszeruen lehetetlen egyhelyen tartani a gazt, vagyis nekem nem megy .... meg annyi a pia, hogy nagyon magas, sok perec oka, hogy 187-emmel is neha nem er le a labam itt-ott, pl sziklan, ilyesmi, de csak elszantsag es penztarca kerdese :-)
viszont ez a ~60LE nem az a 4T 60LE, tehat ilyenhez ne is viszonyits ... sok szerencset a valasztashoz!
persze ez csak az en velemenyem, a keves kis tapasztalat alapjan. igaz, volt vele 120km-es ugymond tura is, vittem olajat, es izzadtam rendesen, mig a tobbiek vigan elmotoroztak 4T-vel. de az ok 1milla feletti vasak, ez meg 450 volt
ha abból indulok ki hogy a 80as dtből is kicsikartam 10 literes fogyasztást a 250 lehet többet eszik.....
no mindegy
köszi az infót! ezen a vonalon is tapogatózom
Sosem mértem még fogyasztást egyik krosszon sem, nem tudom.
2ezer km, huhhh... Mondjuk mész átlag 50km/h-val, azaz 2000-ben az 50 az 40 óra...durván 40 üzemórát kibír biztos a motor. Ez aztán ritka hülye egy számítás...
akkor ilyesmi tempónál 10 alatti fogyasztás elérhető?
generálozás üzemórás se nem versenyszerűen csak kibír olyan 2 ezer km?
az mondjuk 2 év.....
csak a miheztartás végett kérdezem
Az nekem marha messze van sajnos...220km.
meg nézném hogy nyomjátok.szeretnék én is crossozni és gyüjtöm az infót.
hali mikor lesztek kint a debreceni cross pályán?
Ja, értem. Hát ha olcsó, régi motort vennék, én is inkább 2T-t vennék, otthon össze lehet barkácsolni fillérekből, ha baja van. Szerintem jó lesz az, tegyél rá hátra kis lánckereket, és GO.
azért is hajlanék rá mert van egy rendszámos endurom és ha messzebb mennék akkor avval mennék
ami most van (xt600z) bazi nehéz, szeretnék könnyebbet
de igazán nem akarnék nagy pénzeket kiadni érte, mivel alig lenne használva (2 motoromba 1 év alatt sem ment bele 2ezer km)
Lehet (sőt...), hogy többet fog fogyasztani, de szerintem endurozni enduroval lehet a legjobban. A CR azért mégis krosszmotor.
Ivócimborák: a képeket nézd...
hali!
ismerősök rá akarnak beszélni egy 250es 2t cross gépre a jelenlegi 600as 4t helyett
nem versenyszerűen használva (földutas szántásos viháncolásokhoz kellene) mennyi fogyasztással lehetne számolni, és kb mennyi üzemóránkénti generálozással?
köszi!
Na egész lesz ez.....Mivel Keme nem zaklat majd feleslegesen így nem is jössz velünk inni....szal minek is téped a szád?
Dehogy zaklatnál
Ivócimbik?
Na az remek, nekem meg csak ígérgeti a nagypapa pálinkáját de még eddig sose kaptam belőle
Nem foglak zaklatni feleslegesen. Te, a Pézsma képe meg az enyém eléggé viccesen hasonlít
Ivócimborám
Így is kevés a fejemen a szőr és még skalpolsz is
Ha csevegni akarsz, általában itt találsz úgy 10-17-ig, de csak hétfőtől péntekig. Otthon nincs net, vagyis csak nagy ritkán
Na. Skalp begyűjtve. Hátha veszek valamit, vagy...mittomén.
alpineturbo@freemail.hu
msn: black.moto@hotmail.com
ENESÉN inkább!Közös lónak...
Nem lenne jobb Emesén?
fölmegyek én is...hol vagytok? SEHOL
Tatán voltam kint Vasárnap
Azóta nem változott...tényleg jó a placc
Nekem tetszett az a nap...csak a takarítás nem
tessék fent vagyok és te hol vagy...na sehol...
Ja legalább kidöglök rendesen(nem mintha nem) , de már alakul az a pálya is, mert már lekerítették, meg turni is foglyák, de szerintem csak jövöre lesz bérmocizás .