Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lehetne vele nagyokat fordulni, meg dobálni jobbra-balra
Hát akinek arany teleszkópja van az bármit könnyen dobál.

Mármint whip.
szép nagyon.
...ha utcán mennék biztos monsterem lenne.
Ez annyiban könnyebbség, hogy kombiba be tudom dobni, nem kell utánfutózni.

Meg talán nyugodtabb szívvel dobálja az ember fia.
Tapolcai, motorozásba benne lennétek, olyan November végefele?
monster dark :-)
asszony szerelme, imadta, kinezte, megvette, en meg elcsorom mindig. jol megy a roleff ghostrider borszerkomhoz :-)
(hatterben a regi vasam, imadtam)
úgy legyen
még nincs..de remélem 2-3 hónap és lesz
és még nincs pitbike-od?
tőlem 4-5 perc motorozásra van a mi pályánk
vagy 15 re a solymári cross és pit pálya
nekem pont ez a bajom, hogy ugyanúgy pálya kéne hozzá, ami a közelben nincs, ha meg már elindulok, akkor inkább a crosst cuccolom be.

vagy járok vele dolgozni...még le se kell lakatolni, felkapom és letámasztom az irodában.
egész komoly pálya van már itt nálunk,direkt pitnek
haverok nyomják....nekem is kéne
hétköznapokon jó edzés szerintem
ismerem az adatokat....már kerülgetem egy ideje.
jó kis gép
A pitbike.hu saját gyártású motorja 2010-es modell! Mivel egészen pontosan 2006 augusztus óta versenyzünk a Pitbike bajnokságban ezért úgy gondoltuk itt az ideje megosztani veletek a tapasztalatainkat. Elkészítettünk nektek egy motort verhetetlen áron, amivel bárki győztesként hagyhatja el a pályát. A motor limitált példányszámban készült, és One industries Monster Energy dekor kitt jár hozzá, hogy ne csak a tempód a megjelenésed is tökéletes legyen. A motor elkészítésénél főképp a megfelelő futóműre és fékekre koncentráltunk, amikor ezek megvoltak a 140cc Lifan blokk mellet tettük le a voksunkat, mivel ez bizonyult a legtartósabb pitbike blokknak. A 26mm Molkt karburátorral megfűszerezve pedig kellő erőtartalékkal rendelkezik.



Technikai adatok:



Motor: 140cc Lifan, 1 henger 2 szelep, olajhűtés, 6 hónap garancia a motorblokkra.

Teljesítmény: 14.5 Le / 7900rpm

Porlasztó: Molkt 26mm

Váz: Króm-molibdén dupla csöves KLX-Midsize váz. Alumínium lengőkar.

Váltó: 4 sebességes, 1-N-2-3-4 elrendezésű. CNC mart alumínium váltókar.

Első futómű: Marzocchi Shiver rendszerű teljesen állítható olajcsillapítású fordított teleszkóp villa, kezelt felületű becsúszó szárral.

Hátsó futómű: Teljesen állítható „long-travel” (hosszabb a becsúszó szár)2010-es DNM jobb progresszivitással, és minden eddiginél puhább elindulással.

Kerekek: Erősített agyak, elöl 14” cross abroncs 60-100/14, hátul: 80-100/12 természetesen 15mm tengellyel.

Fék: elöl- hátul hidraulikus tárcsafék fém fékcsővel. két dugattyús féknyereg. 210mm első tárcsa. Visszahajlós karok.

Kipufogó: 32mm átmérőjű leömlő, CNC mart teljesen nyitott „decibell killer” dob.

Kormány: PRO TAPER magasított.

Markolat: progrip style.

Lánc: 420 KMC

Ülésmagasság: 800mm

Idomok: fekete KLX

Dekor: 3M One Industries Team Monster Energy.





Ár: 269.000 Ft

Igény esetén utcai ill. Supermoto kivitelben is.
A szöszit, vagy a piros hajút? de a moci sem rossz.
menek aludni, mert ko vok.
Jó éjtet!
Körúton egy állat sm-el nyomatta.
recsegett a kipuja mint állat a házak között

Én is kíváncsi vagyok rája!
időjárás pénteken?
Két nap kéne menni
egyik nap szerelek, szo vagy pénteken
szólj ha megvan...elkérem egy demokörre.
mindíg is akartam egy ilyet...krvára bejönnek.
tavaszra megpróbálok beszerezni egy ilyet
a pálya már meg van hozzá

Igen. Ügyes lány.
És péntek?
jó lett...kár hogy ati nem tette keresztbe a gépet...ő pont a másik irányba szokta....az lett volna a jó kép.
Mind jó lett.