Theograf ha nem gond vegyál fö lmsn-re mivel én a tiedet nem tudom és akkor valszeg megejtehetjük a csavarügyet.HA addig nem tudo ka közelb eszerezni
a freestyler bemutatókor fölugrok B.Pestre és ha addi gne mlesz változás akko relviszem a a csavart.A részleteket meg msnen
Jah ésa előre kösz mindenkinek a segítő hozzászólásokat
amugy ma vettem castrol r2 oilt me motorexet nem kaptam az oil depoban de jo az is ja és vettem castrol láncsprét elég fasza ojan mint ha vmi oilt nyomatna a láncra me piros löttyöt nyom rá
és teflonos ha jol tom
Oké, de az csak nem állítodik át egyik pillanatról a másikra....
Vagy hoppá, túl redvás lenne a légszűrőm? Nem az se valoszinű nem egyik pillanatról csinálná a másikra, vagy mégis? 4szer voltam vele homokba mióta kipucoltam
Nem tudom mi lehet, mivel valaki meghuzta a powernek a fedelét, amin az rc valve felirat van, probáltam mindenhogy lelazítani de nem sikerült....
Az normális hogy a be/ki menő bowdenek közül a bal oldali(ha szembe vagyok vele) valamiért nagyon laza....
Mentem vele egy kört, valami nagyon nem okés, 6ezernél dadog, gázállástól fügetlenül kicsit viszaengedem a gázt, akkor felmegy 7500ra itt ujra dadog és így eljátszogatok 8-9ezerig...
Remélem csak a powerral van valami gáz.....
Aszem elmegy dokihoz, csak még nem tudom kihez.....Akihez a dt járt oda nem, az most lábadozik mert elfirkált az ereggyesével.....
Tipp hogy mi lehet?
Én csak a powerra tudok gondolni, mert tegnap mikor motoroztunk megálltunk egyet pihenni, és utána nem indult be csak tolásra, utána 200méter után lefulladt, aztán szivatoval beindult, de onnantól kezdve nem ment rendesen, most hidegen melegen szépen indul....De szarul megy....
Tipp?
én most gyártok magamnak végdobot,annak lesz ám brutál hangja:)