akkor valami vegyes cucc biztos minarelli vagy motomorini vagy valami ilyesmi gyárba rakják össze a motorját mint az mtx meg stb..
de azt nézzed meg hogy azok a bowdenek mozognak -e frankón /teflon spray vagy wd 40 fújjad be /mert az új honda crossgépeknél is előfordul ilyen vicc, hogy az akad a kosztól meg először kössed ki és pörgesd meg hogy a vezérlés és a bowden rendbe van -e/mikor nagy fordulatra teszed mozog -e a bowden /azt is nézzed hogy határozottan mozog -e meg hogy eleget mozdul stb/ utána a kezeddel nézzed meg hogy a powerrész a hengerbe a mit a bowdennek kéne mozgatni az könnyen mozog-e ...amíg ezt nem csekkoltad le addig le ne vedd a hengert meg ilyeneket !!
power így néz ki a fedele...
Én se jókedvből akarom szétszedni , tegnap mikor jöttem hazafelé, feltünt hogy nehezen verekszi magát át azon a fordulaton ahol amugy nyit a power, és ott nem megindul mint szokott, hanem még forog 8ezer 8500ig és onnantól vége....
Lehet elszakadt a bowden?
a powerpucolásról meg annyit , hogy nem kell elméletileg pucolni soha mert kiég onnan minden koksz abban az esetben ha rendeltetésszerűen tehát mindig csutkán mész vele de ami fontosabb az a jóminőségű fullszintetikus olaj ami nem füstöl, nem kokszol, és gyorsan ég és nem utolsósoban jól ken !
pl. a kawasaki áll a legszemetebbül powerileg mert ott a moslék olajakat beleöntők és a kirándulók szopják meg elsőként a f...-t vele /jó hogy maga a szelep is a legszemetebb megoldások közé tartozik /
ott az a probléma hogy a kokszba megszoruló powert nem tudja forgatni a fogasléc és a kis fogasíveket lezabálja a szelepről a fogasléc és vége a powernek ! ez a koksztól van a koksz meg a szar olajtól meg a tötymörgéstől
amúgy a hondánál az összes fajta powersystem jobb ettől mert az normálisabban megcsinált dolog nem hülyegyerekekagyszüleménye nem tudom a tiéden melyik fajta van de megmondod mindjárt
pl. régen ATAC, ATACII, HPP, CRV,...és most ez a bowdenes motoros új de neked vagy HPP vagy CRV powered van/hpp szerintem/ nem kell szétszedned mert még elb...ol valamit !
jaja
Na a powera tudsz valamit mondani? Akár kisregényt is írhatsz, de megelégszem egy rövid értehtő irással is
Az a baj hogy figyelnem kell majd szétszedésnél, mert nem tudom gyorsan megcsinálni 10perc munka 5perc wc lesz az arány kb......
jó reggelt !
azért van ilyen jó kedvem mert mindennap estig motorozunk és kezdek visszatérni a régi kerékvágásba ez öröm és boldogság .....eööröébodottá......matisznagypapa
előbb gondoltam írok magamnak mert nem írt senki egész éjjel
szevasztok srácok!
sajna még mindig nem értelek utol olvasásba mert nem volt elég időm de pótolom a lemaradást ígérem
holnapra!
evenx!!
még nem tudom mi lesz a sorsa a gépnek de kéne érte kérni valami rendeset mert megint ráugrott hajszál híjján egy kiló...és még rendeltem rá egy-két csingi -lingit az még nincs is benne!
de frankó a gép amúgy .......97 -es teljesen jó és bika /ár 500 forint magassága kb./
ezek a kínai szar robeszok elég mókásak,1ik gyereknek va n1 amerigo névre hallgató szarsága,,50ccm,4t,kb mint 1 babetta,úgy gyorsul,és többet eszik,mint haverom suzuki gs 500 a..
elég mókás gép
de azt nézzed meg hogy azok a bowdenek mozognak -e frankón /teflon spray vagy wd 40 fújjad be /mert az új honda crossgépeknél is előfordul ilyen vicc, hogy az akad a kosztól meg először kössed ki és pörgesd meg hogy a vezérlés és a bowden rendbe van -e/mikor nagy fordulatra teszed mozog -e a bowden /azt is nézzed hogy határozottan mozog -e meg hogy eleget mozdul stb/ utána a kezeddel nézzed meg hogy a powerrész a hengerbe a mit a bowdennek kéne mozgatni az könnyen mozog-e ...amíg ezt nem csekkoltad le addig le ne vedd a hengert meg ilyeneket !!