Többnyire ülve motorozom, az esetek 98%-ában. Ehhez mérten akarok megoldást keresni a problémára. Ma megpróbálok kicsit állítani a váltókaron, aztán meg jöhet a megszokás.
ugy állitsd be a sebváltot meg a fék kart, mintha állnál a motoron, rakd bakra .
amugy nem lehet hogy te űldögélve motorozol, mert ugy sajnos nem is fog működni egy krosszcsizma sose ,pedig az oxtar tcx pro2, már ujj korában is tökéletesen hajlik bokában, semmiféle betörést nem igényel,
Amikor én is megvettem a csizmámat nagyon szokatlan volt. Még az ötvenes Gilerám volt és elötte én is cipőben motoroztam. Kellett egy kis idő mire megszoktam. Nem éreztem a váltót meg úgy semmit. Aztán amikor megszoktam jobb volt mint cipőben. Nekem egyik motoron sem kellett állítani a váltón meg a fékkaron. Sok sikert.
Vásároltam egy krosszcsizmát /csak mert olyan szép ódákat zengenek az TCX Pro2-ről :)) /, s mivel ez az első ilyen, eddig csak cipőben motoroztam, bazi szokatlan, és alig tudok váltani benne, mert nemigen fér a váltókar alá, ha a lábtartón van a lábam. Gondolom, feljebb kéne állítani a váltókart is pár foggal, de azért szeretnék tanácsot kérni, hogy hogyan is kell krosszcsizmában motorozni, hogyan lőjem be a váltókart, fékkart, hogy a legideálisabb legyen a használathoz? A fékkart sem igen tudom még finoman használni, gondolom gyakorlás kérdése, hogy leszokjak a satus mutatványokról... :D
Én is beszéltem velük , csak nézik az sx pályát . Tényleg rám várnak. Nem fogok szarozni benézem az ugrókat aztán hajrá. Remélem saját lábon jövök haza. .
csak amiota a romániában van a gyártása azota fele annyi idő alatt szétdöl,
meg is látszik az árán.