Drága volt mesterem,sose keresi vissza az árát .Tegnap ketten játszottunk így első hátsó telóval.Ketten volt 5 és félóra.Majd kiderül milyen lesz Végtelen játék ez,sokan nemhiszik el,milyen szerepe van egy egy lemezkének.Türelem játék
Hát igen! Azért nem kuka a rugóstag
Képzeld rugót nem kell cserélni, a következő lépcső már túl kemény lenne átlagos felhasználó számára. Talán a hátuljába lehet eggyel erősebbet pakolni.
Szelepelés attól még megy, emberkének jó kis leírásai vannak mit, mennyit, hova- eredményt majd meglátjuk.
Öhlins annyitól jobb, hogy jól szerelhető, minőségi anyagok, kidolgozás és nagyon jó leírások, beállítási táblázat, adatok vannak hozzá. Tehát alapból nem sokat ér, ha szép arany gátló van a mociban
Hát az öhlins ttx 360e...
Arra azért nem mennék rá.
Megjavítja szépen a régit, nem gond, csak idő; max cserél szárat.
A kisfia 250-esében is showa van, megkaptam hogy húzni kell a gázt és úgy lehet haladni. Szelepeléssel meg rendes olajjal hozta színtre a motort.
Alapvető kérdésekkel kell tisztában lenni: keménynek, puhának érzem-e elejét, hátulját, elpattog, mi a geci van vele.
Nekem eleje kemény, hátulja puhára kené megoldást találnia.
Ja,és most újítom fel teljesen:dugó,meg csapágyak,meg ha neadjisten találunk még vmit;2009 design matricaszett lesz rajta,újrahúzom az ülést,telószimering csere+neoprén telóharisnya(bár nem tudom hol lehet ezt kapni),most kapott egy üzemóra+km óra mérő műszert,szóval alakul a dolog.
SEGÍTSETEK,az szeretném megtudni, h forgalomba helyezhető a motor ha van Svájci papírjai,és menyibe fájna kb? Köszönöm előre is!
no nem komolyan gondoltam
Képzeld rugót nem kell cserélni, a következő lépcső már túl kemény lenne átlagos felhasználó számára. Talán a hátuljába lehet eggyel erősebbet pakolni.
Szelepelés attól még megy, emberkének jó kis leírásai vannak mit, mennyit, hova- eredményt majd meglátjuk.
Öhlins annyitól jobb, hogy jól szerelhető, minőségi anyagok, kidolgozás és nagyon jó leírások, beállítási táblázat, adatok vannak hozzá. Tehát alapból nem sokat ér, ha szép arany gátló van a mociban
Arra azért nem mennék rá.
Megjavítja szépen a régit, nem gond, csak idő; max cserél szárat.
A kisfia 250-esében is showa van, megkaptam hogy húzni kell a gázt és úgy lehet haladni. Szelepeléssel meg rendes olajjal hozta színtre a motort.
Alapvető kérdésekkel kell tisztában lenni: keménynek, puhának érzem-e elejét, hátulját, elpattog, mi a geci van vele.
Nekem eleje kemény, hátulja puhára kené megoldást találnia.
mikori a tééemed?
néha le szoktam rágni öket,
szerintem jobb mint a ragtapasz,