ismerem Gabit, mikor megvettem a motort, rögtön hozzá ment átnézésre. A dugót meg gondoltam megrendelem occsón messzi távoli országból, had utazgasson amíg a kis CR elszopogatja a mostanit. De mivel nem tudom a méretet, így ebből nem lesz semmi.
Suzuki RMX (98/99) SW/SX 250-hez keresek bontott powert esetleg bontó elérhetőséget. (AETC2-es 3 pengés változat)
Más: Próbálkozott már valaki ezen a típuson( RMX 250 SW)-en hengert cserélni valami másik RM/RMX-re amin kultúráltabb a power szelep? Miért: Mert az AETC2es előbb utóbb úgy is megint bemászik a hengerbe, ha megint kikopik, a gyári 70eFt, plusz a dugó amit ilyenkor szétcsesz 30eFt, jobb esetben a henger nem megy szét.
Hengertalpban több típussal is stimmel, de egyebekről (kompresszó, hengermagasság, hűtő csatlakozás, stb) nincs elképzelésem.
Szeva öccse! Vidd ki Cseh Gabihoz Jákóhalmára,megméri,meg rendel neked dugót is óccsón jót! Az neked egy köpésre van,én má messzebb lakok .Ha nem ismered ,mondjad neki én küldtelek
Jó reggelt! Cr 125-ben lassan dugót fogok cserélni, főleg most, hogy látom, milyen galibát tud okozni a törés. Nemrég vettem a motort, elmondás alapján 20-30 óra körül lehet most benne.
Elvileg (?) élete harmadik dugóját fogyasztja a CR és NiCaSil-os a hengere. Új dugó vételéhez nekem egy gyári méretű dugó kell majd, vagy már B túlméret kell?
Gondolom a henger-le és megmér lesz a tuti megoldás, csak kíváncsi vagyok, hogy mire számítsak.
Mitaka-ról volt lentebb szó, én erről azt olvastam, hogy nem rossz, de azért messze van a gyáritól. Meteor szint?
élőben is elég combos
Esetleg tudna valaki Suzuki rmz-hez szervízkönyvet 04/05hez? Vagy szelephézagnak mennyinek kell lennie?
ismerem Gabit, mikor megvettem a motort, rögtön hozzá ment átnézésre. A dugót meg gondoltam megrendelem occsón messzi távoli országból, had utazgasson amíg a kis CR elszopogatja a mostanit. De mivel nem tudom a méretet, így ebből nem lesz semmi.
Köszi mindenkinek!
Suzuki RMX (98/99) SW/SX 250-hez keresek bontott powert esetleg bontó elérhetőséget. (AETC2-es 3 pengés változat)
Más: Próbálkozott már valaki ezen a típuson( RMX 250 SW)-en hengert cserélni valami másik RM/RMX-re amin kultúráltabb a power szelep? Miért: Mert az AETC2es előbb utóbb úgy is megint bemászik a hengerbe, ha megint kikopik, a gyári 70eFt, plusz a dugó amit ilyenkor szétcsesz 30eFt, jobb esetben a henger nem megy szét.
Hengertalpban több típussal is stimmel, de egyebekről (kompresszó, hengermagasság, hűtő csatlakozás, stb) nincs elképzelésem.
Akit érdekel gyári alkatrész ás, stb bármiylen típushoz és van kedve oroszról fordítani:
http://www.megazip.ru/bike/suz...
Másik angol, de itt nincs minden típus:
http://www.cmsnl.com/
-vertex
-prox
-wössner
-wiseco
itt végy dugót, pl.
A hengert méresd ki gépműhelyyessel.
Egy finom hónolást esetleg végezhet rajta, nekem így az utolsó túlmérettel 3 dugattyút ment el az sx125.
Elvileg (?) élete harmadik dugóját fogyasztja a CR és NiCaSil-os a hengere. Új dugó vételéhez nekem egy gyári méretű dugó kell majd, vagy már B túlméret kell?
Gondolom a henger-le és megmér lesz a tuti megoldás, csak kíváncsi vagyok, hogy mire számítsak.
Mitaka-ról volt lentebb szó, én erről azt olvastam, hogy nem rossz, de azért messze van a gyáritól. Meteor szint?
Mi lesz a neve, KevésX?
El kutyulódtam én is.
Szóval nem rossz pálya, de cserébe otthagyom a gumim, szuper. Na, viszek akkor tartalékot is.
akinek soft gumija van az vigyen tartalékot
...ahogy carmichael mondta úgy nekem nem ment múlt héten....ma ahogy ati mondta rögtön sikerült