Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerinted elsőre fogom ugrani?
ott voltam amikor csinálták...
élőben is elég combos
Sziasztok!
Esetleg tudna valaki Suzuki rmz-hez szervízkönyvet 04/05hez? Vagy szelephézagnak mennyinek kell lennie?
Én már meg is néztem. Láttad a dirtparkos új ugrót? nagyon zorall lukas kiakarom próbálni.
na most már fent van....
Szia,

ismerem Gabit, mikor megvettem a motort, rögtön hozzá ment átnézésre. A dugót meg gondoltam megrendelem occsón messzi távoli országból, had utazgasson amíg a kis CR elszopogatja a mostanit. De mivel nem tudom a méretet, így ebből nem lesz semmi.

Köszi mindenkinek!
Husqvarna fórum palcsee nevű emberke Van nekik minden hozzá,ha még van.
Sziasztok!

Suzuki RMX (98/99) SW/SX 250-hez keresek bontott powert esetleg bontó elérhetőséget. (AETC2-es 3 pengés változat)
Más: Próbálkozott már valaki ezen a típuson( RMX 250 SW)-en hengert cserélni valami másik RM/RMX-re amin kultúráltabb a power szelep? Miért: Mert az AETC2es előbb utóbb úgy is megint bemászik a hengerbe, ha megint kikopik, a gyári 70eFt, plusz a dugó amit ilyenkor szétcsesz 30eFt, jobb esetben a henger nem megy szét.
Hengertalpban több típussal is stimmel, de egyebekről (kompresszó, hengermagasság, hűtő csatlakozás, stb) nincs elképzelésem.

Akit érdekel gyári alkatrész ás, stb bármiylen típushoz és van kedve oroszról fordítani:
http://www.megazip.ru/bike/suz...
Másik angol, de itt nincs minden típus:
http://www.cmsnl.com/
Szeva öccse! Vidd ki Cseh Gabihoz Jákóhalmára,megméri,meg rendel neked dugót is óccsón jót! Az neked egy köpésre van,én má messzebb lakok .Ha nem ismered ,mondjad neki én küldtelek
Ha nem akarsz még egy dugótörést:
-vertex
-prox
-wössner
-wiseco
itt végy dugót, pl.

A hengert méresd ki gépműhelyyessel.
Egy finom hónolást esetleg végezhet rajta, nekem így az utolsó túlmérettel 3 dugattyút ment el az sx125.
Jó reggelt! Cr 125-ben lassan dugót fogok cserélni, főleg most, hogy látom, milyen galibát tud okozni a törés. Nemrég vettem a motort, elmondás alapján 20-30 óra körül lehet most benne.

Elvileg (?) élete harmadik dugóját fogyasztja a CR és NiCaSil-os a hengere. Új dugó vételéhez nekem egy gyári méretű dugó kell majd, vagy már B túlméret kell?

Gondolom a henger-le és megmér lesz a tuti megoldás, csak kíváncsi vagyok, hogy mire számítsak.

Mitaka-ról volt lentebb szó, én erről azt olvastam, hogy nem rossz, de azért messze van a gyáritól. Meteor szint?
Vaúúúúú, vaúúúú
Majd viszek neki csirkeporcogót
Majd megmondom neki, hogy kereszt apu már elkeresztelt Betyárnak
Mondom: BETYÁR. Ámen?
A nevét még nem találtuk ki. Nekem volt egy két felvetésem, mint kuplung, főtengely, zsanér meg hasonlóak, de valahogy nem volt sikere ,
Jó kis mancsa van, betyár lesz.
Mi lesz a neve, KevésX?
Szeva mindenkinek!

El kutyulódtam én is.
Bal kézzel simogatás, jobbal pofon

Szóval nem rossz pálya, de cserébe otthagyom a gumim, szuper. Na, viszek akkor tartalékot is.
pedig jó és trükkös pálya....2napos.
akinek soft gumija van az vigyen tartalékot
kisatit kell megkérdezni.....

...ahogy carmichael mondta úgy nekem nem ment múlt héten....ma ahogy ati mondta rögtön sikerült
ház ez eddig nem hangzik 200km+200km utazásnak és 3600Ft pályadíjnak megfelelően...
kösz
atit akartál írni nem?
na majd kifaggatom hogy is kell azt