Ezért van nekem a dr-en 80-20-as gumi - Kenda K270-. (80%terep20%aszfalt) Nem jó se aszfaltra, se terepre, de mégis elmegy mindenhol, és tapad az aszfalton is .
A krosszt meg kicsit macerásabb mozgatni,Itt is vagyunk egy páran, akinek ott a cross, és nincs mivel hurcibálni a pályáig...
Hú, tegnap nem nagy gáz, hogy nem jöttél. Gyálról annyit, hogy ha múltkor életveszélyesen szar volt, akkor most vasárnap ehhez képest még romlott 1-2 fokozatot
Estem is egy kicsit, bár az a szokásos semmiség volt (rezóm horpadt meg némi bőrt ott hagytam az alkaromról emlékbe), de nem ez a lényeg: 3 kört mentem MAX. egyszerre, és összesen 12 körül
Az ugróknak egyre jobban jön ki a tetején a kemény "fekvőrendőr", előle meg lepereg a homok, olyat hajít, hogy bukik a motor orra, mint a Stukának rácsapáskor, a ramplikon hipp-hopp pattogsz, mint a szöcske, keresztbevág folyton, a homok lábszárközépig ér.
Enduro: mehetsz utcán, de oda a bütykös gumi nem jó, hadakozhatsz erdésszel+mezőőrrel+rendőrrel+természetvédőkkel. Mehetsz éppen az erdei utakon meg a szántás mellett, hegyen fel meg le. Ha szerencséd van, találsz olyan útszakaszt, ahol ugrathatsz is. Vagy felmész a krosszpályára az orrnehéz, lágy teleszkópos motorral. Műszaki vizsga, adó, traffipax.
Krossz: Zárt, biztonságos pályák, nem jönnek szembe és senki sem szólhat rád, homokba, sárba, vagy száraz porba teremtett gumik, egyszerű de mindent kibíró, könnyű motor. Utcán CSAK utánfutó/kisbusz/Astra kombi
Hali Anyu, kénytelen vagyok itt kérdezni, mert nem jársz már haza. Pénteken kijössz a Ringre? 5,30-kor találkozunk az M0 Szigetszentmiklósi lehajtójánál az MC-Donalds-nál
mi kókán voltunk. kemény pálya (minden tekintetben).
még sosem voltam ott. nem rossz, de kellene neki pár hétvége míg összebarátkoznánk
sajna volt mentő is. egy simsonos(!) srác míg pihentünk, az egyik asztalon átszáguldott _visszafelé_ és olyan szép frontflip-et mutatott be, hogy........
.....csukló, kulcscsont, meg medence vagy csípő....recccs.
hallo hogy vagy?kepzeld latam afgan motoros rendort kise erdekes szerelesben magyar AMD volt neki sisak felejto motoros ruha felejto stb holnap ha lato lle fotozom
Nyáregyháza, Nyársapát?
...Csolnokon még gondolkozom, most, hogy saját zsebből tankolok, nagyon tud fájni egy ilyen túra. 3 motorral 90-et megy a rönyó, és 9 litert eszik.
A krosszt meg kicsit macerásabb mozgatni,Itt is vagyunk egy páran, akinek ott a cross, és nincs mivel hurcibálni a pályáig...
valami jó pályára kéne menni legközelebb....őőőőő
csolnok?
kúúvajópálya
Estem is egy kicsit, bár az a szokásos semmiség volt (rezóm horpadt meg némi bőrt ott hagytam az alkaromról emlékbe), de nem ez a lényeg: 3 kört mentem MAX. egyszerre, és összesen 12 körül
Az ugróknak egyre jobban jön ki a tetején a kemény "fekvőrendőr", előle meg lepereg a homok, olyat hajít, hogy bukik a motor orra, mint a Stukának rácsapáskor, a ramplikon hipp-hopp pattogsz, mint a szöcske, keresztbevág folyton, a homok lábszárközépig ér.
Ezek után bármelyik pálya jó lesz
Krossz: Zárt, biztonságos pályák, nem jönnek szembe és senki sem szólhat rád, homokba, sárba, vagy száraz porba teremtett gumik, egyszerű de mindent kibíró, könnyű motor. Utcán CSAK utánfutó/kisbusz/Astra kombi
(kicsit krosszpárti vagyok)
Csak a pálya
Ma is motorral megyek dolgozni, és elhatároztam, hogy nem kímélem a szép új Michelineket, ledarálom ma róla a formaleválasztót
Aki pedig most alszik az én leszek
mi kókán voltunk. kemény pálya (minden tekintetben).
még sosem voltam ott. nem rossz, de kellene neki pár hétvége míg összebarátkoznánk
sajna volt mentő is. egy simsonos(!) srác míg pihentünk, az egyik asztalon átszáguldott _visszafelé_ és olyan szép frontflip-et mutatott be, hogy........
.....csukló, kulcscsont, meg medence vagy csípő....recccs.
na jóéjt...lépek is.
...amúgy faszán behorpadt a rezóm ma az esésnél, itthon vettem észre.