Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én a KDXnek utcára 1-50ben kevertem, terepre meg 1-40ben és teljesen jól működött a rendszer!
Bakker ezt tényleg kifelejtettem, kössz a korrigálást!
Zoozee dobom a számot, hívd fel, h eladó e még neki, meg h neked mi hogyan kéne. De ha össze is jönne, akkor is ny1en van, ezt ne feledd!
Erdélyi Ferenc: 0670-2630824
Azt kifelejtetted, hogy a végén az összes O gyűrűt fel kell pumpálni 1,5 bar-ra
ultrás vízben mosd ki....aztán centrifugázd is át jól, aztán hagyd ,míg átjárja a mosókonyhaszag, és 2nap múlva friss libazsírral kenegesd át szemenként
Ez a hosszú életű lánc tikta
Kössz ! semmi gond értem én! csak tényleg a simsonhoz képest elég sok a karbantartása ennek a mocinak! köszike mindenkinek
Jó estét, erős nyakat!

Ahogy az én MTX-em használta az olajat, úgy élete végéig is eltartott volna.

Vagyis egyszer az élete vége után is tartott még
Nem tudtok 125ös CRM-hez manualt vagy vmi hasonlót? Én már keretem de nem találok sehol...
Sziasztok!
Nemtud valaki véletlenül egy sportdobot? Wrf-re kéne, de akár yzf kipufogója is jó lenne.
ha valaki tud lécci írjon!
aloha
Nekem ma legalább 3an küldtek ugy hogy nem is tudtak róla, nem baj mindekinek viszaküldtem és a hülyék meg is nyitották...
gerle2 vel vigyázzatok,vírust küld msn en
jó,k,bocs ha megsértettelek,csak igy emlékeztem
Csókolom csókolom!
Jó kösz mindenkien! Amugy nem a DT-re gondolok azon ki van kötve...(úgy vettük)
CRM-en meg ami most a tartályba van azt kijárom, és utána inkább kikötjük...
megnéztem őket:)
zsírak
volt már


izé
nézzétek meg a pitbike s vidiket nagyon tutik ott vannak a toppon ja a videok között van
nekem is volt dt-m és eszembe se jutott kikötni...hülyeség...
1 hét alatt elmotoroztam volna az olajat...
hát...azé jóval tovább tart a különolajozással az olaj....
Faluba 3 Dt van 125, 80, 80 1 iknek sincsen ilyen baja de te tudod
kikötni nem nagy kunszt ,ha meg véletlenül beszarik akkor.....
annyi hogy különolajzással kicsit tovább tart az olaj
amugy pont dt80nál emiatt volt motorgenerál
Na akkor egy hülye kérdés még, én is úgy gondolom hogy inkább kikötöm, de hogy is kell pontosan?
Eccerüen fogom a bowdent ami a különolajzóhoz megy, amin állítani lehet hogy menyi olajat adagoljon, és kikötöm, vagy csak én hiszem hogy ilyen eccerű?
Hogy is kell pontosan?
Nemtom haverom volt motorja Dt 80 as 83 as váz volt és 96 os a blokk(évjáratra)+ évig volt neki meg és semmi baj nem volt ilyen téren
szerintem Siki kösd ki a külön olajzást egy régebbi motornál én nem kockáztatnék, nem egy havernak sült már be......