Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zoozee akkor holnap mikor nézel el Faissthoz? én is ott szeretnékl lenni,de nem sok időm van az a baj
Na ja többet mint a 4T de cserében ott azaz érzés amikor nyit a power és 1 generál közel nem kerül annyiba mint egy 4T-nél. (főleg 250 4T mert az eléggé pörög, 450-es az más tészta lehet)
Az meg nem is tudtam hogy új mocihoz jár 1 szett is. Minden benne van ami az első szervízhez kellhet, dugó meg minden. Plusz adtak 1-2 szerszámot is meg egy 3szöget.
Bizony-bizony azt nem is írtam hogy a súly....
Elviekben mindössze 1 kilóval könnybeb mint a régi gépem de úgy érzed mintha 10 kg-al lenne.....

Sajnos a sárban előjött az "új gép féltése" szindróma ezért nem kockáztattam semmitse még véletlen se akartam vele borulni.
Viszont így is érződött hogy alulról is nagyon megy, és a power alatt nem szaggat mint a régebbi 25-ösök ottis viszonylag egyenletesen megy! Most nem azt mondom hogy úgy mint a 4T de azt kijelenthetem hogy ezeklután nekem nem kell 4T (250-es) mert nemsokkal bikább alulról mint ez az új 2T...
250-es 2T is nagyon bivaj lehet ezt aláírom de én azzal már nem bírnék. Nekem az egyenes út lenne a temetőbe! 125-össel élvezem hogy amikor megindul az is elég disznó de mégis érzem hogy tudom kontrollálni. 1x mentem életemben 450-es 4T-vel hát az alapjáraton megevett engem reggelire.
grat schüll a gépállathoz naon pöpec bárcsak nekem is lehetne egy ienem csak sokat eszik
schüll
én a 2005-2006 os 125sx éd 250 sx el mentem, ugyhogy tudommien kis finom teknikák ezek. a kuplungot szinte meg sem érzed hogy behuztad, olyan gyengéden müködik a magura hidro kuplung.a féket nem tudom mihez hasonlitani. a motor sulyát meg sem érzed magad alatt. egyszóval bittang egy gép. a 125-öt se rossz de az igazi a 250 , azt forgatni se kell hoyg menjen, sokkal barátibban el lehet használni.
na.
nem tom hogy bent van e még de volt bent egy 640 lc4 prestige 1,3 as áron.
elvileg hétfőn már bent leszek, oszt akkor földobálom hogy mik vannak bent.
a super endurot ne is emlitsétek. azt nem tudomhogy kinek és hova találták ki.van vagy 170 kilo, és akkora böszme egy dög hogy mind a 2 oldalra sámlit kellet raknom hogy meg birjam tartani az ülésben ülve .
pedig 178 centi vok.
mikor eljöttem akkor hoztak épp be egy 525sx et bizományba. nekem arra fájt a fogam, csak az a kurva pénz.
szép
AZ 1ik elég homályos mert sötétben a teló már nem bírt fókuszálni rendesen...
Különben vettünk hozzá műanyagszettet asszem kicserélem az összes idomot és olyan 0,5-1 év múlva mikor már meglesznek a nagyobb borulások majd visszacserélem.
Nem hallott valaki Budapesten olyan boltot ahol éppen akcióznak crossruhákat, vagy amúgyis olcsó?
Schüll,akkor várjuk a képeket az uj verdárol! Grat hozzá!
Jóffan, én nem téged akartalak fikkantani, hanem Standáát.
Na csá!

Öülök hogy tisztázódott hogy nem kamuzok.. (pár oldallal hátrébb)

Tegnap volt szerencsém a szalonból egyenesen a crosspályára vinni az új drágaszágom és......
ISZONYAT BRUTÁL ATOM JÓ!
Rohadt nagy dagonya volt az egész pálya meg mondták első 2-3 üzemórában nemfeltétlen kéne végig nyélen menni, de így is érződött hogy ez nagyon kemény gép!
Aki csak használt 125-össel ment és rossz véleménye van a 2T-ről az mennyen 1 új verdával, aki meg amúgy is bírja a 2T az ha kipróbál egy új gépet akkor padlót fog!
Eszméletlen miylen 1 új vason ülni! (nekem ez az első ilyen élményem)
Minden úgy áll rajta ahogy a mérnökök megtervezték, az első fék és a kuplung maga az álom, az üléspozíció is sokkal jobb az előző vasamhoz képest meg úgy minden 1ben.
Fantasztikus gép. Alig vírom hogy kicsit szárazabb időben is csapathassak vele!

(zoozee: ha voltál tegnap a Gézánál akkor láthattad a gépem ahogy beléptél az ajtón szemben volt veled)
jóhogy

gondolom te is foksz vele menni
ok
itt kinek van myvipje?
de azé én is örülnék neki
bratyómnak kell
jó,gondoltam nem csak hülyülésből kérded
én meg csak ugy kérdeztem
és te akarod,vagy te+tesód?
nemtom darabgokba felrakni
nemtom szétvagdosni
faisst neked irtam
vicces...de mi meg akarjuk venni az adventure-t
meg a 640 lc4 et menyiért adják?
Nekem meg a 660 Supermoto Factory Replicát